معرفی و دانلود کتاب کلمه‌های شگفت انگیز من

عکس جلد کتاب کلمه‌های شگفت انگیز من
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کلمه‌های شگفت انگیز من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کلمه‌های شگفت انگیز من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کلمه‌های شگفت انگیز من

آیا می‌دانید همیشه می‌توانید با استفاده از جادوی کلمات، فکرهایتان را رنگی و زیبا کنید؟ بکی کامینگز در کتاب کلمه‌های شگفت انگیز من شما را با قدرت کلماتی که به کار می‌برید آشنا می‌کند تا تأثیر آن‌ها را بر نشاط و سرزندگی‌تان ببینید. فرشته ابراهیمی نیا این کتاب را در قالب اشعاری کوتاه بازنویسی کرده است.

درباره‌ی کتاب کلمه‌های شگفت انگیز من

شعرهای این مجموعه به شما حس انگیزه و عشق به زندگی را هدیه می‌دهد و با خواندشان می‌توانید ذهنتان را سرشار از عواطف خوب و امیدهای تازه کنید. در واقع این کتاب به کودکان کمک می‌کند به بهترین شکل رفتار کنند و به جهانشان بیش از پیش عشق بورزند.

بکی کامینگز (Becky Cummings) در کتاب کلمه‌های شگفت انگیز من (My Magical Words) شما را با جهانی سرشار از کلمات زیبا و معنادار آشنا می‌کند که با فکر کردن به عمق آن می‌توانید احساس خوشبختی و امید کنید. شما می‌توانید بخشنده، بی‌نظیر، مهربان، عاشق، سالم، قوی و... باشید. این کلمات حس شما را نسبت به خودتان تغییر می‌دهند و کمکتان می‌کنند خودتان را بیشتر دوست بدارید.

فرشته ابراهیمی نیا سعی داشته با تبدیل جملات نویسنده به شعر به شما کمک کند هر کدام از بخش‌های این اثر را مثل یک ترانه‌ی شاد زمزمه کنید و به این ترتیب با شعرها ارتباط بهتری برقرار نمایید.

جهان بزرگ کلمات به شما این اجازه را می‌دهد که هرقدر دوست دارید درباره‌ی معانی زیبای آن‌ها بیندیشید و معناهای خوبشان را در وجودتان پرورش دهید. مثلا اگر دوست دارید فردی بخشنده باشید، می‌توانید چیزهایی را که برای خودتان دوست دارید به دیگران هدیه دهید یا حتی حس خوبی که دارید را به دیگران هم منتقل کنید.

شما می‌توانید این کتاب را همراه با دوستان، مربی یا معلمتان بخوانید و بخش‌هایی از آن را که دوست دارید حفظ کنید.

کتاب کلمه‌های شگفت انگیز من را انتشارات مهرسا منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب من شگفت انگیز

در مجموعه کتاب‌های «من شگفت‌انگیز» می‌آموزی هیچ‌وقت برای رسیدن به رویاهایت دیر نیست. پس اگر به قدرت کلمات، افکار و باورهایت پی ببری، می‌توانی زندگی بهتری داشته باشی. بکی کامینگز شما کودکان را در این مسیر یاری خواهد کرد و به پرورش تخیلتان کمک می‌کند. «رویاهای شگفت انگیز من»، «انتخاب‌های شگفت انگیز من» و «هدیه‌های شگفت انگیز من» از جمله کتاب‌های این مجموعه هستند.

در نکوداشت کتاب کلمه‌های شگفت انگیز من

  • کتاب کلمه‌های شگفت انگیز من پیامی قدرتمند را به روشی بسیار دوستانه به کودکان منتقل می‌کند. تصاویر این اثر کاملاً قابل ستایش و رنگارنگ هستند. به‌طور کلی، این کتاب یک گنجینه‌ی کوچک فوق‌العاده است. (آمازون)

کتاب کلمه‌های شگفت انگیز من مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب به کودکان 4 تا 8ساله کمک می‌کند انگیزه و امید و عشق را در وجودشان تقویت کنند.

با نویسندگان کتاب کلمه‌های شگفت انگیز من بیشتر آشنا شویم

بکی کامینگز نویسنده و معلمی‌ست که به کودکان عشق می‌ورزد و همواره سعی داشته این حس دلسوزی و محبت را در کتاب‌هایش به آن‌ها منتقل کند. از دیگر آثار او باید به کتاب‌هایی چون «هدیه‌های شگفت انگیز من» و «رویاهای شگفت انگیز من» اشاره کرد.

فرشته ابراهیمی نیا به شعر و شاعری عشق می‌ورزد و ترجمه‌ی موزون مجموعه کتاب‌های «من شگفت انگیز» بکی کامینگز را بر عهده داشته است.

در بخشی از کتاب کلمه‌های شگفت انگیز من می‌خوانیم

قاه قاه قاه از ته دل می‌خندی
لب‌های تو کش میاد از خنده‌هات
جوری که گونه‌هات می‌گن کافیه
شیرین می‌شی شبیه نُقل و نبات
وقتی کسی حال دلش بد می‌شه
با خنده‌هات حالشو روبه‌راه کن
شادی رو با خودت ببر به هرجا
به آدما با خوشحالی نگاه کن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کلمه‌های شگفت انگیز من
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-622-7437-53-9
موضوع کتابکتاب شعر کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کلمه‌های شگفت انگیز من

مینا باباصفری
۱۴۰۲/۱۲/۴
بسیار روانشناسانه و عالی
زهرا
۱۴۰۲/۹/۱۰
بی نهایت عالیه برای بچه ها
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب کلمه‌های شگفت انگیز من

برای دریافت کتاب کلمه‌های شگفت انگیز من و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.