معرفی و دانلود کتاب اولین احساسات من: من عصبانی هستم

عکس جلد کتاب اولین احساسات من: من عصبانی هستم
قیمت:
۱۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اولین احساسات من: من عصبانی هستم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اولین احساسات من: من عصبانی هستم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اولین احساسات من: من عصبانی هستم

با کتاب اولین احساسات من: من عصبانی هستم به سؤالات فرزندانتان در باب این احساس مهم انسانی پاسخ دهید. این قسمت از مجموعه کتاب‌های آموزشی مؤسسه‌ی دی کی هر آنچه نیاز داریم درباره‌ی احساس خشم و عصبانیت بدانیم را به ما خواهد آموخت. همچنین اشعار شیرین و بامزه‌ی این کتاب و تصاویر رنگی و شاداب آن به کمک ما خواهد آمد تا برخورد درست‌تری با خشم خود داشته باشیم و بتوانیم آرامشمان را دوباره به دست بیاوریم.

درباره‌‌ی کتاب اولین احساسات من: من عصبانی هستم

همه‌ی ما گاهی احساس می‌کنیم که از عصبانیت صورتمان، مثل یک گوله‌ی آتش، سرخ و داغ شده! یا شاید احساس کنیم هر لحظه ممکن است مثل یک آتشفشان بزرگ فوران کنیم! این‌بار قرار است آتش کوچک و قرمز‌رنگِ کتاب اولین احساسات من: من عصبانی هستم (?I Feel Angry: Why do I feel angry today) به ما بگوید که این احساس از کجا می‌آید و چطور می‌توان با آشنایی پیدا کردن با خشم، بر آن کنترل بهتری داشت. مؤسسه‌ی دی کی (DK) ناشر این کتاب و میزبان شما در یک گردش ذهنی هیجان‌انگیز است.

خشم از آن دست احساسات لذت‌بخش و خوشایند نیست. با این حال چرا گاهی آن را تجربه می‌کنیم؟ و چرا بعضی وقت‌ها خیال می‌کنیم که اصلاً از پس مدیریت آن برنمی‌آییم! شخصیت آتش سرخ‌رنگ، این احساس شما به‌خوبی را درک می‌کند! او برای توصیف بهتر خشم مثال‌های مختلفی ارائه می‌دهد و از حس‌وحالمان در زمان عصبانیت می‌گوید؛ این‌طور با شناخت بهتر هیجانات خود دیگر از آن‌ها غافلگیر نخواهیم شد.

معرفی و دانلود کتاب اولین احساسات من: من عصبانی هستم

شما هم زمانی که احساس عصبانیت می‌کنید، سخت‌تر نفس می‌کشید و یا ضربان قلب خود را بیشتر حس می‌کنید؟ موضوع عجیبی نیست! کتاب من عصبانی هستم، نشان می‌دهد که هنگام خشم چه اتفاقاتی در بدنمان رخ می‌دهد و همچنین چطور می‌توانیم این اتفاقات را نام‌گذاری کنیم. هرچند که خشم از احساسات طبیعی انسان است و برای تک‌تک آدم‌های کره‌ی زمین رخ می‌دهد، اما همچنان نکات و ترفندهایی برای کنترل آن وجود دارد که به ما کمک می‌کند در مواقع بروز این احساس، بیشتر از خود مراقبت کنیم. شخصیت شعله در کتاب من عصبانی هستم، بسیاری از این ترفند‌ها را با شما در میان خواهد گذاشت و با شما همراه خواهد شد تا با درک هیجانات خود احساس بهتری را تجربه کنید.

در میان شیوه‌های آموزشی مختلف برای رده‌ی سنی خردسالان، هیچ‌ روشی به پای استفاده از شعر و داستان و نقاشی نخواهد رسید. مؤسسه‌ی دی کی که از ناشرین موفق کتاب‌های مرجع و آموزشی کودکان در انگلستان است، درس‌های پرفایده‌ی خود را از زبان شخصیت‌های فانتزی مختلفی هم‌چون خورشید، ستاره و آتش با مخاطبان کوچک خود درمیان می‌گذارد تا اثربخشی بیشتری در کلمات شکل دهند. همچنین نویسندگان این اثر در بیان نکته‌ها از زبان شعر و ترانه بهره برده‌اند و با اضافه کردن تصویر‌گری‌های شاداب و کودکانه جذابیت بصری دوچندانی به اثر بخشیده‌اند. این اثر محصول سال 2020 است و توسط نشر پرتقال و با برگردان مریم اسلامی و شروین جوانبخت به فارسی ترجمه شده.

درباره‌ی مجموعه‌ی اولین احساسات من

اولین احساسات من (First Emotions) یک مجموعه‌ ترانه‌ی مصور برای خردسالان است. این مجموعه با محوریت آموزش مفاهیم روان‌شناختی، به کودکان کمک می‌کند تا درک و شناخت بهتری از عواطف مختلف همچون احساس شادی، غم، ترس و یا غرور داشته باشند. در هر قسمت از این مجموعه‌ی جذاب، مخاطب با آنچه منجر به بروز احساسات مختلف می‌شود آشنا خواهد شد و درباره‌ی ابراز و بیان آن‌ها و همچنین شناخت و همدلی با احساسات دیگران نکات فوق‌العاده‌ای خواهد آموخت. این کتاب پرفایده و خواندنی با تلاش‌های انتشارات پرتقال به دست کودکان رسیده و جلد‌های مختلفی از آن، از جمله کتاب‌های «حس غرور یعنی چه»، «چه جوری من شاد باشم» و «من عصبانی هستم» هم‌اکنون به زبان فارسی در دسترس است.

در نکوداشت مجموعه‌ی اولین احساسات من

  • این کتاب ابزار‌های پرفایده‌ای را به پدرها و مادر‌ها، معلمان و مربیان ارائه می‌دهد تا آموزش بهتری درباره‌ی احساسات مختلف و نحوه‌ی رو‌به‌رو شدن با آن‌ها برای کودکان تدارک ببینند. (بوک لیست)

کتاب اولین احساسات من: من عصبانی هستم برای چه کسانی مناسب است؟

رده‌ی سنی مثبت 3 سال مخاطبان هدف این اثر هستند. اگر می‌خواهید شناخت بهتری از احساسات درونی خود، به ویژه احساس خشم داشته باشید، کتاب اولین احساسات من: من عصبانی هستم برای شما نوشته شده است.

در بخشی از کتاب اولین احساسات من: من عصبانی هستم می‌خوانیم

این خبرو چشم ما
به مغزمون می‌بره
مغز ما داد می‌زنه؟
که این یه دردسره
داد بزنیم چطوره؟
خنک می‌شیم دوباره؟
شاید! ولی داد زدن
نمی‌شه راه چاره

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اولین احساسات من: من عصبانی هستم
نویسنده
مترجممریم اسلامی، شروین جوانبخت
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات21
زبانفارسی
شابک978-622-274-453-3
موضوع کتابکتاب شعر کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب اولین احساسات من: من عصبانی هستم

برای دریافت کتاب اولین احساسات من: من عصبانی هستم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.