معرفی و دانلود کتاب اولین احساسات من: با تنهایی چه کار کنم؟

عکس جلد کتاب اولین احساسات من: با تنهایی چه کار کنم؟
قیمت:
۱۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اولین احساسات من: با تنهایی چه کار کنم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اولین احساسات من: با تنهایی چه کار کنم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اولین احساسات من: با تنهایی چه کار کنم؟

احساس تنهایی می‌کنی؟ غصه نخور! ماه نقره‌ای و درخشان در کتاب اولین احساسات من: با تنهایی چه کار کنم؟ همراهت است تا به تو کمک کند بهتر با احساسات تازه‌ و گاهی نگران‌کننده‌ی خود آشنا شوی. مؤسسه‌ی دی کی، ناشر و مؤلف این کتاب، قرار است مقدمات سفر کوتاهی به خانه‌ی ماه مهربان را برای ما فراهم کند تا در کنار یکدیگر، با زبان شعر و قصه از احساسات مختلف خود سخن بگوییم.

درباره‌‌ی کتاب اولین احساسات من: با تنهایی چه کار کنم؟

هیچ‌کس از احساس تنهایی خوشش نمی‌آید، اما همه‌ی ما حداقل یک‌بار این احساس غریب و ناراحت‌کننده را در زندگی تجربه کرده‌ایم؛ شاید هم بیشتر از یک بار! مخصوصاً ماه کوچک و نورانی که خیلی شب‌ها تنهایی در آسمان سر می‌کند و حتی ستاره‌ی کوچکی نیز در اطراف خود نمی‌بیند. با کتاب اولین احساسات من: با تنهایی چه کار کنم؟ (I Feel Lonely) از سری کتاب‌های آموزشی مؤسسه‌ی دی کی (DK) همراه شوید تا کمی بیشتر با زندگی ماه دوست‌داشتنی و احساس تنهایی آشنا گردید.

معرفی و دانلود کتاب اولین احساسات من: با تنهایی چه کار کنم؟

همه‌ی احساسات انسان‌ها چندان لذت‌‌بخش و خوش‌حال کننده نیستند؛ اما بسیاری از آن‌ها عواطفی طبیعی‌اند که برای هرکدام از ما ممکن است رخ دهد. با این وجود گاهی از بروز احساسات تازه در خود احساسات نگرانی می‌کنیم یا آن‌که نمی‌دانیم بر آن‌ها چه نام درستی بگذاریم. با کتاب تنهایی چه کار کنم هم‌سفر شوید تا شما را به دل دنیای احساساتتان ببرد و به شما بگوید که جایی برای نگرانی وجود ندارد. گرچه ممکن است چندان از احساس تنهایی خوشمان نیاید، اما خوب است بدانیم که همه‌ی احساسات بد گذرا هستند و به‌زودی جای خود را به احساسات بهتری خواهند داد.

ماه درخشان کتاب اولین احساسات من، با زبان شعر و آهنگ برای شما از اتفاقاتی خواهد گفت که هنگام احساس تنهایی در بدن ما رخ می‌دهد؛ این‌طور هرگاه که دوباره احساس تنهایی کردیم خیلی بهتر از خودمان شناخت خواهیم داشت. همچنین کتاب با تنهایی چه کار کنم به شما کمک می‌کند تا در کنار ارتباط برقرار کردن با عواطف درونی خود، راه‌های مفیدی برای تغییر دادن حس‌وحال‌های خود پیدا کنید و بتوانید شادی و لذت بیشتری را برای لحظه‌های زندگی به ارمغان بیاورید.

این کتاب محصول سال 2021 است و با تلاش‌های یکی از محبوب‌ترین ناشران دنیای کودک یعنی نشر پرتقال به دست شما می‌رسد. شروین جوانبخت و مریم اسلامی برگردان این کتاب جذاب و خواندی را برعهده داشته‌اند.

درباره‌ی مجموعه‌ی اولین احساسات من

اولین احساسات من (First Emotions) یک مجموعه‌ ترانه‌ی مصور برای خردسالان است. این مجموعه با محوریت آموزش مفاهیم روان‌شناختی، به کودکان کمک می‌کند تا درک و شناخت بهتری از عواطف مختلف همچون احساس شادی، غم، ترس و یا غرور داشته باشند. در هر قسمت از این مجموعه‌ی جذاب، مخاطب با آنچه منجر به بروز احساسات مختلف می‌شود آشنا خواهد شد و درباره‌ی ابراز و بیان آن‌ها و همچنین شناخت و همدلی با احساسات دیگران نکات فوق‌العاده‌ای خواهد آموخت. این کتاب پرفایده و خواندنی با تلاش‌های انتشارات پرتقال به دست کودکان رسیده و جلد‌های مختلفی از آن، از جمله کتاب‌های «حس غرور یعنی چه»، «چه جوری من شاد باشم» و «من عصبانی هستم» هم‌اکنون به زبان فارسی در دسترس است.

کتاب اولین احساسات من: با تنهایی چه کار کنم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید با احساسات خود آشنا شوید و راهکارهای جالبی برای بهتر کردن حال خود بدانید، این کتاب برای شماست! گروه سنی مثبت 3 سال مخاطبان هدف این اثر هستند.

در بخشی از کتاب اولین احساسات من: با تنهایی چه کار کنم؟ می‌خوانیم

یه روز اگه دعوا کنیم
با دوستای خوشگلمون
احساس تنهایی می‌آد
می‌شینه توی دلمون
وقتی که ما تنها می‌شیم
انگاری که سرده هوا
نمی‌دونیم چیکار کنیم
نمی‌دونیم بریم کجا

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اولین احساسات من: با تنهایی چه کار کنم؟
نویسنده
مترجمشروین جوانبخت، مریم اسلامی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات21
زبانفارسی
شابک978-622-274-455-7
موضوع کتابکتاب شعر کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اولین احساسات من: با تنهایی چه کار کنم؟

مهسا باشوکی
۱۴۰۳/۲/۱۰
برای اینکه بچه‌ها احساساتشون رو بهتر بشناسن و درک کنن، عالیه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب اولین احساسات من: با تنهایی چه کار کنم؟

برای دریافت کتاب اولین احساسات من: با تنهایی چه کار کنم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.