معرفی و دانلود کتاب میکا: زندگی تازه‌ی من

عکس جلد کتاب میکا: زندگی تازه‌ی من
قیمت:
۳۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب میکا: زندگی تازه‌ی من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب میکا: زندگی تازه‌ی من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب میکا: زندگی تازه‌ی من

شاید بیشتر تغییرات زندگی جالب و هیجان‌انگیز‌ باشند، اما خیلی از آن‌ها آن‌طور‌ها که فکرش را بکنید آسان هم نیستند. دختربچه‌ی کتاب میکا: زندگی تازه‌ی من، در حال گذراندن یکی از همین تجربه‌های عجیب است. کایلا می، نویسنده‌ی این داستان جذاب، از روزهای مهاجرت یک دختربچه‌ی ژاپنی می‌گوید. میکا در شرایط کاملاً جدیدی قرار دارد و تصور از دست دادن دوست‌های قدیمی‌اش او را می‌ترساند؛ اما آیا او می‌تواند در جمع دوستان جدیدش جایی باز کند؟

درباره‌ی کتاب میکا: زندگی تازه‌ی من

حتماً شما هم تا حالا حس دوری و دلتنگی برای چیز‌هایی که روزی دوستشان داشته‌اید را تجربه کرده‌اید؛ اگر این دوری، امری مثل دوری از خانه و زندگی و حتی کشور باشد، می‌توانید بگویید یک تجربه‌ی بزرگ را پشت‌سر گذاشته‌اید. کایلا می (Kyla May) نویسنده‌ی کتاب میکا: زندگی تازه‌ی من (Mika: My New Life) از تجربیات بزرگ میکا که دختری کوچک است و باید با تغییراتی بزرگ مواجه شود سخن می‌گوید.

میکا این‌ روز‌ها زندگی جدیدی در پیش دارد. شرایط او به کلی تغیر کرده، به‌طوری که تا به حال این‌همه تغییر را به یک جا ندیده بود. او نه‌تنها قرار است به‌زودی مدرسه‌ی همیشگی‌اش را ترک کند، بلکه قرار است برای مدت درازی با شهر و حتی کشور خود خداحافظی کند. میکا، این دختر ژاپنی، قرار است به‌زودی همراه خانواده‌اش راهی زندگی تازه‌ای خیلی دورتر از کشورشان یعنی ژاپن شوند.

اگرچه همه‌چیز در ابتدا متفاوت و هیجان‌انگیز به ‌نظر می‌رسد، اما این تغییر از آن‌ تغییر‌هایی نیست که میکا بتواند یک‌ روزه از پسش بربیاید. او قرار است از تمام دوست‌هایش، حتی صمیمی‌ترین‌هاشان جدا شود و برای اولین‌بار به‌ دنبال دوست‌های جدیدی بگردد. دوستان جدید میکا طبیعتاً مثل او چشم‌‌هایی بادامی‌شکل ندارند و در بسیاری چیز‌های دیگر هم با او فرق دارند. همین است که میکا، دختر داستان زندگی تازه‌ی من، فکری برای سرگرم کردن خودش و البته فراموش کردن غصه‌ی دوری از دوستانش می‌کند. او یک باغچه‌ی کوچک دارد آن را به سبک ژاپنی ساخته است. میکا هروقت دلش می‌گیرد یا فکر می‌کند جایی در زندگی جدید خود ندارد به‌سراغ باغچه‌ی محبوبش می‌رود و به گل و گیاهان آن می‌رسد؛ اما دیر یا زود میکا هم باید جهان تازه‌ای که به آن پا گذاشته بپذیرد و دوست‌های جدیدی برای خودش دست‌وپا کند. آیا او می‌تواند با دوست‌های تازه‌ای که سر راهش قرار می‌گیرند کنار بیاید؟

داستان میکا: زندگی تازه‌ی من، قصه‌ی دوستی‌ و تجربه‌هاست. خیلی از ما قبل‌ از آن‌که درست‌وحسابی پا به دنیای آدم بزرگ‌ها بگذاریم، تغییرات مختلفی را پشت‌سر گذاشته‌ایم. گاهی بعضی از تغییرات زندگی آن‌قدر بزرگند که درست نمی‌دانیم قرار است از پسش بربیاییم یا نه. میکا، دختربچه‌ی مهربان داستان، به هم‌سن‌ُّوسال‌های خود می‌گوید اگرچه ممکن است تجربیات و تغییرات جدید اول کمی‌ ترسناک باشند، اما همگی خیلی زود می‌توانیم با دنیای جدیدمان دوست شویم.

این کتاب اولین‌بار در سال 2013 وارد نشر جهانی شد و نسخه‌ی فارسی آن نیز به همت نشر پرتقال و با ترجمه‌ی خوب آرزو قلی زاده در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

درباره‌ی مجموعه‌‌ کتاب‌های من کدومم

«من کدومم» یک مجموعه‌ی مصور داستانی برای کودکان بین هفت تا دوازده سال است. در هر کدام از این داستان‌ها، ماجرای زندگی یک کودک با دنیا و اتفاقات ویژه‌ی آن تعریف می‌شود. کایلا می، نویسنده‌ی این مجموعه، با روایت داستان‌های ساده و آموزنده و تصاویر جذاب، علاوه‌ بر یادگیری موضوعات جدید و آموزنده، به سرعت و مهارت داستان‌خوانی کودکان ابتدایی کمک می‌کند. داستان‌های «کی کی: زندگی زیبای من»، «لولا: زندگی با شکوه من»، میکا: زندگی تازه‌ی من و «کوکو: زندگی خوشمزه‌ی من» از این مجموعه به فارسی ترجمه شده‌اند.

کتاب میکا: زندگی تازه‌ی من برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به کودکان 7 تا 12 سالِ علاقه‌مند به داستان‌های جذاب و مصور پیشنهاد می‌شود.

با کایلا می بیشتر آشنا شویم

کایلا می یکی از نویسندگان محبوب دنیای کودکان و البته از تصویرگران موفق است. او اهل استرالیاست و تا حالا طراحی و تصویرسازی مجموعه‌های مختلفی را بر عهده داشته است. کایلا در کنار طراحی، یکی از علایق بزرگ خود یعنی انیمیشن‌سازی را هم دنبال می‌کند. او همچنین یک مجموعه‌ی آموزنده و محبوب دارد که در هرکدام از آن‌ها به‌طور ویژه به قصه‌های زندگی یک دختربچه می‌پردازد.

کایلا می اکنون همره فرزندانش در سواحل ویکتوریای استرالیا زندگی می‌کند.

در بخشی از کتاب میکا: زندگی تازه‌ی من می‌خوانیم

دفترچه جان! هنوز نمی‌توانم باور کنم تو اینجایی! اصلاً انتظارش را نداشتم. امشب من و بقیه‌ی اعضای خانواده برای شام رفتیم بیرون تا به افتخار باز شدن رستوران جدید بابا جشن بگیریم. اسم بابا سی‌میدا و اسم رستورانش سی‌سوشی است.

خلاصه...

وقتی بر گشتیم یک پاکت کادوی زیبا به اسم من جلوی در ورودی گذاشته شده بود.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: غافلگیری! غافلگیری!
فصل 2: خبرهای تازه
فصل 3: دوستی کوچه‌ی نیلوفر آبی
فصل 4: جای پنجه‌ها
فصل 5: یک‌عالمه نخودفرنگی و هویج
فصل 6: پلیس طراحی لباس
فصل 7: ایده‌ی بد وجود ندارد (غیر از ایده‌های من)
فصل 8: تو حس بدی داری... من ناراحتم
فصل 9: وقتی دردسر می‌بارد
فصل 10: کسی گفت آوازخوانی؟
فصل 11: تصادف پنج‌تا دختر
فصل 12: خواب‌های خوب
فصل 13: شادی خیلی زیاد
فصل 14: کلاس ورزش... هورااا!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب میکا: زندگی تازه‌ی من
نویسنده
مترجمآرزو قلی زاده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات97
زبانفارسی
شابک978-600-8111-31-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب میکا: زندگی تازه‌ی من

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب میکا: زندگی تازه‌ی من

برای دریافت کتاب میکا: زندگی تازه‌ی من و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.