معرفی و دانلود کتاب کی کی: زندگی زیبای من

عکس جلد کتاب کی کی: زندگی زیبای من
قیمت:
34000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کی کی: زندگی زیبای من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کی کی: زندگی زیبای من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کی کی: زندگی زیبای من

کایلا می در کتاب کی کی: زندگی زیبای من، جلد اول از مجموعه داستان‌های من کدومم، ماجرای دختر کوچولویی را شرح می‌دهد که عاشق لباس‌های رنگی و خوشگل است و می‌خواهد در آینده طراح لباس بزرگ و مشهوری شود.

درباره‌ کتاب کی کی: زندگی زیبای من:

کی کی اسم دختری بامزه و باسلیقه است که عاشق خریدن لباس‌های رنگی رنگی و زیباست. او آرزو دارد تا وقتی بزرگ می‌شود، در زمینه‌ی طراحی لباس به صورت حرفه‌ای فعالیت کند. از نظر او همه‌ باید خوشتیپ باشند، برای همین تصمیم می‌گیرد تا به دوستان و اطرافیانش خوش لباس بودن را آموزش دهد. کی کی همراه دوستانش برای کشف حقایق و رویاهایشان عضو باشگاه نیلوفر آبی می‌شود و از همین طریق روزی به عنوان یک طراح لباس مشهور کار خواهد کرد.

درباره‌ی مجموعه من کدومم:

خواندن کتاب و داستان‌های جذاب و آموزنده برای کودکان، به خصوص آن‌هایی که هنوز به مدرسه نمی‌روند و سواد کافی ندارند، منجر به رشد و تقویت خلاقیت‌شان خواهد شد. این مجموعه با تصاویر و قصه‌های جذاب و آموزنده به کودکان یاد می‌دهد تا اعتماد به نفس خود را افزایش دهند و با شناخت رویاها و اهدافشان در مسیر دستیابی به آن‌ها قدم بگذارند.

کتاب کی کی: زندگی زیبای من (Kiki: my stylish life) برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 7 تا 12 ساله با مطالعه این کتاب یاد می‌گیرند تا رویاها و اهداف آینده‌شان را بشناسند.

با کایلا می بیشتر آشنا شویم:

او در زمان کودکی‌اش در خیابانی زیبا که دو طرفش پر از درخت بود زندگی می‌کرد. کایلا می (Kyla May) در همانجا با بهترین دوستان بچگی‌اش آشنا شد، افرادی که هنوز هم با آنان در ارتباط است. او و دوستانش با یکدیگر باشگاهی راه انداختند و با کمک همان دوستان خوب، متوجه قدرت خیال‌پردازی بی‌پایانش شد.

در بخشی از کتاب کی کی: زندگی زیبای من می‌خوانیم:

امروز صبح، حسابی غافلگیر شدم؛ مامان تو را به من داد! شغل مامان طوری است که دم به دقیقه باید سفر کند. وقتی مامان اینجا نیست، می‌توانم هر اتفاقی که توی زندگی باکلاسم می‌افتد، با تو در میان بگذارم. مثلاً مامان هفته‌ی آینده خانه نیست. پس باید هرچه زودتر یاد بگیرم چطور خوبِ خوب، خاطره بنویسم. راستی اصلاً خاطره نویسی چطوری است؟ آیا باید درباره‌ی چیزهایی که الآن برایم اتفاق می‌افتد هم بنویسم؟ بله؟

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: همه چیز درباره من
فصل 2: من عاشق طراحی لباس هستم!
فصل 3: یکی زنگ ساعت را خفه کند!
فصل 4: بزن بریم ساحل، عزیزم!
فصل 5: خخخ ممنوع!
فصل 6: من دلم شور می‌زند، دست خودم نیست!
فصل 7: من کوکو را دوست دارم
فصل 8: عالی بودن، زحمت دارد
فصل 9: هر چه پیش آمد، بد آمد!
فصل 10: شکوفه‌های قشنگ گیلاس
فصل 11: از صبح تا شب، خیاطی
فصل 12: عاشق دوست‌های خودمم
فصل 13: استاد ادابازی
فصل 14: کی گذاشت گربه برود بیرون؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کی کی: زندگی زیبای من
نویسنده
مترجمالهام فیاضی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات97
زبانفارسی
شابک978-600-8111-27-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
34000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کی کی: زندگی زیبای من

حسانه محمدصفت
۱۴۰۱/۲/۹
عالی بود برای کسایی که از داستان‌های فانتزی خوششون میاد عالیه خیلی هم جالبه برای سنین 4 تا 12 سال خوبه کسایی که خوندن نوشتن بلد نیستن هم خوبه و می‌تونن بدن یکی براشون بخونه یا دارن تازه یاد می‌گیرن چون ساده نوشته شده
الین کثیر
۱۴۰۰/۸/۴
من از این کتاب بسیار خوشم آمده است😍😍😍
این کتاب عالی را بخوانید
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب کی کی: زندگی زیبای من

برای دریافت کتاب کی کی: زندگی زیبای من و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.