معرفی و دانلود کتاب نانسی آینده رو پیش گویی میکنه!

عکس جلد کتاب نانسی آینده رو پیش گویی میکنه!
قیمت:
24000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نانسی آینده رو پیش گویی میکنه! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نانسی آینده رو پیش گویی میکنه! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نانسی آینده رو پیش گویی میکنه!

کتاب نانسی آینده رو پیش گویی میکنه! نوشته‌ی جین اکانر، با رویکرد آینده‌نگری یکی از مجموعه کتاب‌های هدفمند نانسی است که با ترجمه‌ای روان و تصاویرساده برای کودکان 4 تا 8 ساله ارائه شده.

نانسی آینده رو پیش گویی میکنه (Nancy Clancy sees the future) با محتوای ساده و جذاب خود در انتها به کودک مهارتی را می‌آموزد و این ویژگی ارزنده بهترین روش در آموزش و شکل‌گیری شخصیت کودکانمان می‌باشد.

بگذار تجربه کند، شاید هزاران بار این جمله را به کار برده‌ایم و به کودکانمان این اجازه را داده‌ایم تا با تمام وجود موضوع را لمس کنند ولی می‌دانیم که نمی‌توان تمام زندگی را بر اساس تجربه طی کرد. در اینجا داستان‌ها کمک می‌کنند تا با ایجاد دنیایی فانتزی و زبانی کودکانه قصه‌ای را به مهارتی در درون کودک تبدیل نمایند. همانطور که می‌دانیم تعدادی از بزرگترها درونشان پر از دنیای کودکیست مانند «جین اکانر» که با روندی ساده اتفاقی لمس پذیر را برای کودک به وجود می‌آورد.

جِین اُکانِر (Jane O’Connor)، در شمال‌ غربی نیویورک به دنیا آمد و در آن‌جا بزرگ شد. او بعد از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه «اسمیت» به شهر خود بازگشت و کار نشر را آغاز کرد. همچنین او در کنار نویسندگی، کار ویراستاری هم انجام می‌دهد. جِین بیش از شصت کتاب کودک نوشته که هفت عنوان از مجموعه کتاب‌های نانسی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز بوده است.

این مجموعه با اطلاعاتی که به شما ارائه می‌دهد کمک می‌کند تا مسیری هدفمند در جهت استاندارد کردن تربیت کودک خود داشته باشید. سازمان بهداشت جهانی، استانداردهایی را برای پرورش کودکان تعیین کرده است که مجموعه نانسی بر این اساس تألیف شده. این کتاب‌ها را کودک می‌تواند به عنوان کتاب داستان بخواند و حتی اتفاقات داستان‌ها را می‌توان به صورت عملی به وسیله والدین و یا معلمین برای کودک به تصویر کشید.

در بخشی از کتاب نانسی آینده رو پیش گویی میکنه! می‌خوانیم:

بعد از اینکه بِری به خانۀ‌شان برگشت، نانسی به آشپزخانه رفت. مادر و خواهر کوچکش هم آن جا‌بودند.

جُوجُو سخت مشغول رنگ کردن نقاشی‌اش بود و طوری مداد را فشار می‌داد که نانسی هر لحظه این احتمال را می‌داد که الان کاغذ سوراخ می‌شود.

مادر درحالی‌که در یخچال دنبال چیزی می‌گشت گفت: «فکر کنم باید کمتر از سوپرمارکت خرید کنیم چون اصلاً توی یخچال جا نداریم.» و بعد با اخم ادامه داد: «فکر کنم امشب باید ماکارونی با پنیر یا... پنیر با ماکارونی درست کنم.»

درست همان موقع آن‌ها صدای پارک ماشینی را شنیدند.
جُوجُو بالا و پایین پرید: «آخ جون! بابا اومد.»
نانسی گفت: «حسم میگه بابا پیتزا میاره.»
نانسی نمی‌دانست چه چیزی باعث شد تا این جمله را بگوید. کلمات بی‌اختیار از دهان او بیرون آمده بود.
چند لحظه بعد پدر درحالی‌که یک جعبۀ پیتزا در دستش بود وارد شد.
نانسی خیلی تعجب کرد. البته حالتش چیزی بیش از تعجب را نشان می‌داد. او در حالیکه هیجان زده بود گفت: «بابا من پیش‌بینی کردم که شما یه پیتزا میاری! مگه نه مامان؟»
مادر گفت: «آره راست میگه.»

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: نانسی و بازی پیش‌گویی
فصل 2: اتاق آنی
فصل 3: پیش‌گویی باران
فصل 4: حس وجود داره یا نه؟
فصل 5: صحبت سر میز ناهار
فصل 6: پیش به سوی حرفۀ جدید
فصل 7: وسایل مناسب
فصل 8: آماده برای شروع کار
فصل 9: تغییر آینده
فصل 10: قدرت مثبت ‌فکر کردن
فصل 11: حسِ از بین رفته
فصل 12: اتمام کار
حرف آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نانسی آینده رو پیش گویی میکنه!
نویسنده
مترجمآوا علی حسین
ناشر چاپی موسسه فرهنگی آرمان رشد
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات117
زبانفارسی
شابک978-600-8693-26-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
24000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نانسی آینده رو پیش گویی میکنه!

anesthesia null
۱۳۹۹/۲/۲۰
خیلی عالی بود مخصوصا اینکه خودمم ۹ سالمه👋💝🤩
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب نانسی آینده رو پیش گویی میکنه!

برای دریافت کتاب نانسی آینده رو پیش گویی میکنه! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.