معرفی و دانلود کتاب نبرد زندگی

عکس جلد کتاب نبرد زندگی
قیمت:
59900 تومان - 6.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نبرد زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نبرد زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نبرد زندگی

سارا امامی در کتاب نبرد زندگی سرگذشت آمنه الماسی، رهبر یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های فروش استان گیلان و مدرس بازاریابی و فروش را در قالب یک داستان خیالی در یک قطار که تمثیلی از گذر زمان و زندگی به شمار می‌رود، به رشته تحریر درآورده است.

این رمان بخشی از شرح حال واقعی و تاثیرگذار آمنه الماسی را روایت کرده است. او زندگی را از دریچه‌ای زیبا و متفاوت می‌دید و برای موفقیت همه چیز را از صفر شروع کرد.

هر کدام از آدم‌هایی که خیلی ساده و بی‌تفاوت از کنارشان گذر می‌کنید و در بهترین حال یک لبخند نه چندان شیرین تحویلشان می‌دهید، اگر قلم به دست بگیرند، از زندگیشان می‌شود چند عنوان کتاب خواندنی نوشت. قصه‌هایی جذاب و تاثیرگذار، قصه‌هایی که پا به پای هر سطرش می‌شود گریه کرد یا خندید. اما این فصل آخر کتاب‌هاست که آن‌ها را ارزشمند می‌کند. شما دوست دارید فصل آخر کتابتان چگونه تمام شود؟ آیا می‌خواهید در نبرد زندگی خودتان پیروز میدان باشید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، داستان این زندگی پرتلاطم را دنبال کنید.

در بخشی از کتاب نبرد زندگی می‌خوانیم:

آمنه شاید امروز سهم تو از زندگی همینقدر باشه، اما به‌زودی تو بزرگ می‌شی و مطمئن باش موفقیت پشت همین کوهیه که این روزها داری به‌سختی طی می‌کنی، شاید خسته می‌شی، می‌شینی و گریه می‌کنی، شاید اون‌هایی که بالاتر از تو هستن توی مسیر راهپیمایی کوه به تو نگاه می‌کنن و می‌خندن و شاید اون‌هایی که روی پایه کوه هستن بهت می‌گن ول کن دختر، بیا پایین ادامه نده، پایین اومدن راحت‌تره چرا به خودت عذاب می‌دی، خیلی راحت بیا از کوه پایین و برو خونه بابات و شوهرت هم هر وقت تونست شرایط مالی رو بهتر کنه بیاد دنبالت و برید زندگی کنید. آمنه تو هر روز هم از بالاتری‌ها تمسخر می‌شنوی هم از اون‌هایی که اون پایین هستن. اما بدون که اگر امروز عرق نریزی، اگر امروز فشارها رو تحمل نکنی، اگر امروز شرایطتت سخت نباشه، هرگز آدم متفاوتی نمی‌شی و زمانی می‌تونی متفاوت باشی که مسیر متفاوتی رو طی کرده باشی، هرگز شادی و موفقیت و احساس رضایت درونی به‌راحتی و بی‌دردسر اتفاق نمی‌افته، پس عجول نباش، برای توهین‌ها خودت رو آماده کن، چون این می‌تونه کمک بزرگی بهت بکنه، ولی تو فقط تمرکزت رو روی بهتر شدن بذار و بلند شو و با قدرت برو دادگستری‌ و پرونده ثبت کن، جسورانه کارت رو انجام بده و نگران حرف‌های دیگران نباش، بذار امروز این‌جوری قضاوت بشی، اما بدون تو هم خدایی داری. فقط اگر بزرگ شدی آمنه، اگر بزرگ شدی بزرگوار باش، تفاوت زیادی بین بزرگوار شدن و بزرگ شدن هست و این فشارها تو رو بزرگوار می‌کنه، با مشکلات روبه‌رو شو و حلش کن و لبخند بزن و بگذر و با اقداماتت به همه ثابت کن که چه کسی هستی و چه کسی می‌خوای بشی. به‌زودی دقیقاً همونی می‌شی که انتظارش رو داری، پس قوی باش دختر!!

فهرست مطالب کتاب

سخن نویسنده
این فصل از زندگی من اسمش هست طعمِ گَس
این فصل از زندگی من اسمش هست دویدن
این فصل از زندگی من اسمش هست بوی پیاز داغ زِ اوضاع جهان می‌شنوم!
این فصل از زندگی من اسمش هست جسارت
این فصل از زندگی من اسمش هست تغییر
این فصل از زندگی من اسمش هست درون آمنه دو قلب می‌تپید
این فصل از زندگی من اسمش هست در جست‌وجوی آزادی
این فصل از زندگی من اسمش هست رهایی
این فصل از زندگی من اسمش هست خوشبختی
این فصل از زندگی من اسمش هست تحول
فصل آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نبرد زندگی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات105
زبانفارسی
شابک978-622-220350-4
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه الکترونیک
59900 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نبرد زندگی

معصومه هادی پور
۱۴۰۰/۳/۱۷
خانم الماسی عزیز بابت این نبرد سختی که در زندگی پشت سر گذاشتید خوشحالم که به اوج موفقیت رسیدید بانوی نمونه کتابت وانرژی مثبتت عالی تر از عالی بود🌹🌹🌹🌹🌹❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
سمیه ذکریا
۱۴۰۰/۱/۱
عالی بویدید عالی من افتخارمیکنم به شما
ای کاش با نویسندگان میشد صحبت کرد
n . k
۱۳۹۹/۸/۵
خیلی قشنگه بود واقعا از خوندن این کتاب لذت بردم
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب نبرد زندگی

برای دریافت کتاب نبرد زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.