معرفی و دانلود کتاب نجات ارداس 6: جنگ‌های نفس گیر

عکس جلد کتاب نجات ارداس 6: جنگ‌های نفس گیر
قیمت:
52000 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نجات ارداس 6: جنگ‌های نفس گیر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نجات ارداس 6: جنگ‌های نفس گیر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نجات ارداس 6: جنگ‌های نفس گیر

کتاب نجات ارداس 6: جنگ‌های نفس گیر نوشته‌ی الیوت شرفر، ادامه‌ی داستان پرهیجان نوجوانان قهرمان را روایت می‌کند. در این داستان نوجوانان می‌خواهند به قلمرویی سفر کنند که تا به حال هیچ انسانی به آن پا نگذاشته است. به نظر شما چه اتفاقاتی در انتظار آن‌هاست؟ این کتاب پرطرفدار و جذاب از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز به شمار می‌آید.

موضوع کتاب نجات ارداس 6: جنگ‌های نفس گیر چیست؟

کابارو نام فرمانروای یک بیشه‌زار در بیابان است که به هیچ فرمانروای دیگری شباهت ندارد. او امپراتور حیوانات است و تاکنون هیچ انسانی نتواسته به قلمرواش برود. سفر به قلمروی او ناممکن به نظر می‌رسد، اما این چهار نوجوان تاکنون به ناممکن‌های بسیاری دست یافته‌اند. با شرایطی که تیم‌شان به دلیل خیانت از هم پاشیده آیا آن‌ها این بار هم موفق خواهند شد؟ برای دانستن پاسخ این سوال با داستان جنگ‌های نفس گیر (Rise and Fall) همراه باشید.

درباره‌ی مجموعه نجات ارداس:

قهرمانان مجموعه‌ی نجات ارداس (Spirit Animals) چهار نوجوان هستند که هر کدام حیوان درونشان را احضار می‌کنند تا ناجی سرزمین خود باشند. دشمن قرار است به سرزمین ارداس حمله کند و فقط این نوجوانان می‌توانند با آن‌ها مقابله کنند. نویسندگان در هر جلد از این کتاب‌ها شما را به ماجراهای جالبی دعوت می‌کنند. در هر قصه چندین اتفاق هیجان انگیز رخ می‌دهد که باعث دردسرهای زیادی برای این چهار نوجوان می‌شود.

مجموعه نجات ارداس در هر داستان به ارتباط بین انسان و حیوان می‌پردازد و نیاز دو طرفه‌ی آن‌ها به یکدیگر برای ادامه‌ی حیات را یادآور می‌شود. نویسنده در لابه‌لای جنگ‌ها و ماجراجویی‌های مختلف یک پیام مهم برای همه‌ی ما دارد: باید مراقب حیوانات باشیم!

نکوداشت‌های کتاب نجات ارداس 6: جنگ‌های نفس گیر:

- براندون مال مجموعه‌ی نجات ارداس را با اولین قسمت، هیجان انگیز آغاز می‌کند. (ناشران هفتگی)
- براندون مال به طرز ماهرانه‌ای خوانندگان را به سمت خود می‌کشاند و آن‌ها کار سختی برای کنار گذاشتن این کتاب خواهند داشت. (مجله کتابخانه مدرسه)

کتاب نجات ارداس 6: جنگ‌های نفس گیر مناسب چه کسانی است؟

الیوت شرفر (Eliot Schrefer) این داستان را برای نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های فانتزی و پرهیجان نوشته است.

در بخشی از کتاب نجات ارداس 6: جنگ‌های نفس گیر می‌خوانیم:

رولان می‌دانست که مسیر آن‌ها برای پیداکردن کابارو و آن شیرِ طلایی در نیلو، یعنی مبارزه برای زنده‌ماندن در قلمروِ دشمن. اما به خودش دلداری می‌داد که حداقل مثل سال‌های گذشته در کانکوربا، هوای آن جا هم گرم است. در اواسط روز، همه‌ی آن‌ها به‌شدت عرق کرده بودند. روی لباس رولان، لکه‌های سفید نمک به‌جا مانده بود؛ اما حالا که خورشید پایین می‌رفت، او می‌لرزید! خوش‌حال بود که قسمتی از شانه‌اش به بدن کانِر چسبیده بود؛ چون فقط همان قسمت گرما داشت.

عصر که شد، رولان یکی از زیباترین غروب‌ها را دید. ستاره‌های دُرُشت یکی‌یکی در آسمان نمایان می‌شدند. گه‌گاهی درخت‌های بلند و باریک همراهِ باد ملایم تکان می‌خوردند و جلوی ستاره‌ها را می‌گرفتند. تارِک بالای یک سراشیبی ماسه‌ای که به روستای کوچکی می‌رسید، ایستاد تا همه خودشان را با بوته‌های باریک و تیغ‌دار استتار کنند. تارِک به آن‌ها هشدار داده بود که احتمالاً اوکایهی توسط مهاجمان اشغال شده است. باید برای مدتی آن جا منتظر می‌ماندند تا ببینند چه کسانی رفت‌وآمد می‌کنند.

تا آن لحظه، دقیقاً هیچ‌کس را ندیدند. وقتی غروب با سرمای خود، همه‌جا را فرا گرفت، قرمزی آتشی که برای آشپزی در طرف دیگر دهکده برپا شده بود، به نظر رولان بسیار هیجان‌انگیز آمد. حتی اگر افراد دشمن دورِ آن نشسته بودند هم مهم نبود؛ چون حداقل گرما داشت.

فهرست مطالب کتاب

1: زندانی‌ها
2: اوکایهی
3: شانسی
4: خواب
5: گذرگاه باریک
6: کابارو
7: گردهمایی
8: بیشه
9: نقشه
10: تارِک
11: شیر طلایی
12: غروب
13: مراسم بزرگداشت
14: شِین
15: بعد از نبرد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نجات ارداس 6: جنگ‌های نفس گیر
نویسنده
مترجممریم محرابیان
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات188
زبانفارسی
شابک978-600-8347-92-7
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
52000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نجات ارداس 6: جنگ‌های نفس گیر

mojtaba homapour
۱۴۰۱/۳/۲۳
از همون اول به ما سرنخ داد که بفهمیم گار بلعیده نیست
ولی یکم بی دلیل عقابه خیانت کرد و ما شناختی ازش نداشتیم امید دارم قسمت بعد یا اخر یکم از عقاب برامون بگه
علی زمانی
۱۴۰۲/۵/۱۲
کتابی بود پر از حوادث زیبا و غمناک
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب نجات ارداس 6: جنگ‌های نفس گیر

برای دریافت کتاب نجات ارداس 6: جنگ‌های نفس گیر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.