معرفی و دانلود کتاب نجات ارداس 4: آتش و یخ

عکس جلد کتاب نجات ارداس 4: آتش و یخ
قیمت:
۵۲۰۰۰ 26000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نجات ارداس 4: آتش و یخ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نجات ارداس 4: آتش و یخ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نجات ارداس 4: آتش و یخ

کتاب نجات ارداس 4: آتش و یخ نوشته‌ی شانون هیل، داستان جذاب نوجوانان قهرمان را دنبال می‌کند. در این داستان نوجوانان در تعقیب یک سرنخ هستند که به دهکده‌ای رازآلود می‌رسند. باید دید کانر، ابک، میلین و رولان این بار هم موفق می‌شوند تا دشمنانشان را شکست دهند؟ این کتاب محبوب و هیجان انگیز از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز به شمار می‌آید.

موضوع کتاب نجات ارداس 4: آتش و یخ چیست؟

به نظر می‌رسید اتفاقات مرموزی در این گوشه‌ی یخ‌زده‌ی دنیا در حال رخ دادن بود. کانر، ابک، میلین و رولان تاکنون برای مقابله با مهاجم‌های بی‌رحم، مبارزات زیادی را انجام داده‌اند. تنها این چهار نوجوان می‌توانند سلطه‌ای شیطانی را شکست دهند. آن‌ها به دنبال سرنخ و ردپایی در سرمای شمال هستند که به دهکده‌ای عجیب می‌رسند... به نظر می‌رسد که کار کانر، ابک، میلین و رولان برای کشف حقیقت دشوار خواهد بود؛ شما فکر می‌کنید چه پایانی در انتظار داستان آتش و یخ (Fire and Ice) است؟

درباره‌ی مجموعه نجات ارداس:

قهرمانان مجموعه‌ی نجات ارداس (Spirit Animals) چهار نوجوان هستند که هر کدام حیوان درونشان را احضار می‌کنند تا ناجی سرزمین خود باشند. دشمن قرار است به سرزمین ارداس حمله کند و فقط این نوجوانان می‌توانند با آن‌ها مقابله کنند. نویسندگان در هر جلد از این کتاب‌ها شما را به ماجراهای جالبی دعوت می‌کنند. در هر قصه چندین اتفاق هیجان انگیز رخ می‌دهد که باعث دردسرهای زیادی برای این چهار نوجوان می‌شود.

مجموعه نجات ارداس در هر داستان به ارتباط بین انسان و حیوان می‌پردازد و نیاز دو طرفه‌ی آن‌ها به یکدیگر برای ادامه‌ی حیات را یادآور می‌شود. نویسنده در لابه‌لای جنگ‌ها و ماجراجویی‌های مختلف یک پیام مهم برای همه‌ی ما دارد: باید مراقب حیوانات باشیم!

نکوداشت‌های کتاب نجات ارداس 4: آتش و یخ:

- براندون مال مجموعه‌ی نجات ارداس را با اولین قسمت، هیجان انگیز آغاز می‌کند. (ناشران هفتگی)
- براندون مال به طرز ماهرانه‌ای خوانندگان را به سمت خود می‌کشاند و آن‌ها کار سختی برای کنار گذاشتن این کتاب خواهند داشت. (مجله کتابخانه مدرسه)

کتاب نجات ارداس 4: آتش و یخ مناسب چه کسانی است؟

شانون هیل (Shannon Hale) این داستان را برای نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های فانتزی و هیجان انگیز نوشته است.

در بخشی از کتاب نجات ارداس 4: آتش و یخ می‌خوانیم:

رقصنده‌ی باران. چین‌وی اَبِک را به‌عنوان رقصنده‌ی باران به روستا معرفی کرده بود؛ اما پیوندش با یک اَبَرجانور، او را مجبور به ترک آن جا کرد. حالا او به خودش اجازه داد تا در این موضوع مشکوک غرق شود و با آب روبه‌رویش یکی شود! دستش را روی گردن اورازا کشید و آب دریاچه را مثل دوستی که در کنارش ایستاده بود، حس کرد. گفت‌وگوهای اطرافش را به‌سختی می‌شنید. تارِک، پیا و رولان به نوبت حرف می‌زدند، اما اَبِک افکارش را روی آب متمرکز کرده بود؛ روی پیا؛ روی مردم سامیز که نه بچه‌ای داشتند، نه سالخورده‌ای. روی خوابِ کانِر؛ دروازه و دیوار. روی هِنِرِ پیر.

همه‌ی تکه‌های پازل در ذهن اَبِک کنار هم قرار گرفتند. او داستان را می‌دانست. در نیلو داستانی درباره‌ی یک درخت و دو روستا تعریف می‌کردند؛ درختی که میوه‌هایش انسان را برای همیشه جوان نگه می‌داشت و دو روستایی که مردمش برای داشتن این درخت، یکدیگر را نابود کردند.

ناگهان احساس کرد وقفه‌ای در گفت‌وگوهای اطرافش، هوا را به حرکت درآورد. بلند شد و ایستاد.

فهرست مطالب کتاب

1: گریتون
2: دزدی
3: سامیز
4: پیا
5: آیدانا
6: سفرِ پُرخطر
7: قطب‌نما
8: آردو
9: شهر یخی
10: منجمد
11: سوکا
12: حمله‌ی خرس قطبی
13: بازگشت
14: مایا
15: اسکله
16: آتش
17: زرداب

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نجات ارداس 4: آتش و یخ
نویسنده
مترجممریم محرابیان
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات184
زبانفارسی
شابک978-600-8675-04-4
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
۵۲۰۰۰ 26000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نجات ارداس 4: آتش و یخ

علی زمانی
۱۴۰۲/۵/۱۲
این کتاب عالی است و باعث شد که مغرور نباشیم
mojtaba homapour
۱۴۰۱/۳/۲۳
کتاب خوب و عالی ولی این قسمت یکم جو دادن
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب نجات ارداس 4: آتش و یخ

برای دریافت کتاب نجات ارداس 4: آتش و یخ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.