معرفی و دانلود کتاب نجات ارداس 5: خیانت بزرگ

عکس جلد کتاب نجات ارداس 5: خیانت بزرگ
قیمت:
46000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نجات ارداس 5: خیانت بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نجات ارداس 5: خیانت بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نجات ارداس 5: خیانت بزرگ

کتاب نجات ارداس 5: خیانت بزرگ نوشته‌ی توئی تی سادرلند، دنباله‌ی داستان مهیج نوجوانان قهرمان است. در این داستان هم نوجوانان به دنبال حفاظت از سرزمینشان هستند اما به نظر می‌رسد که یک خائن در بین آن‌ها وجود دارد؛ به نظر شما کدام یک از این چهار نفر می‌تواند جاسوس باشد؟ این کتاب محبوب و جذاب از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز به شمار می‌آید.

موضوع کتاب نجات ارداس 5: خیانت بزرگ چیست؟

کانر، ابک، میلین و رولان به همه جای دنیا سفر کرده‌اند تا طلسم‌های قدرتمند را پیدا کنند چرا که دشمن نباید دستش به این طلسم‌ها برسد. این چهار نوجوان قهرمان با این طلسم‌ها می‌توانند با موفقیت مسئولیت خود را انجام دهند. مسئولیت اصلی آن‌ها حفاظت و نجات سرزمینشان از دست دشمن است. آن‌ها باز هم سفر دیگری را آغاز می‌کنند اما به نظر می‌رسد که این بار با باقی سفرها فرق می‌کند چرا که بوی خیانت به مشام می‌رسد... با داستان خیانت بزرگ (Against the Tide) همراه باشید تا یک ماجراجویی هیجان انگیز دیگر را تجربه کنید.

درباره‌ی مجموعه نجات ارداس:

قهرمانان مجموعه‌ی نجات ارداس (Spirit Animals) چهار نوجوان هستند که هر کدام حیوان درونشان را احضار می‌کنند تا ناجی سرزمین خود باشند. دشمن قرار است به سرزمین ارداس حمله کند و فقط این نوجوانان می‌توانند با آن‌ها مقابله کنند. نویسندگان در هر جلد از این کتاب‌ها شما را به ماجراهای جالبی دعوت می‌کنند. در هر قصه چندین اتفاق هیجان انگیز رخ می‌دهد که باعث دردسرهای زیادی برای این چهار نوجوان می‌شود.

مجموعه نجات ارداس در هر داستان به ارتباط بین انسان و حیوان می‌پردازد و نیاز دو طرفه‌ی آن‌ها به یکدیگر برای ادامه‌ی حیات را یادآور می‌شود. نویسنده در لابه‌لای جنگ‌ها و ماجراجویی‌های مختلف یک پیام مهم برای همه‌ی ما دارد: باید مراقب حیوانات باشیم!

نکوداشت‌های کتاب نجات ارداس 5: خیانت بزرگ:

- براندون مال مجموعه‌ی نجات ارداس را با اولین قسمت، هیجان انگیز آغاز می‌کند. (ناشران هفتگی)
- براندون مال به طرز ماهرانه‌ای خوانندگان را به سمت خود می‌کشاند و آن‌ها کار سختی برای کنار گذاشتن این کتاب خواهند داشت. (مجله کتابخانه مدرسه)

کتاب نجات ارداس 5: خیانت بزرگ مناسب چه کسانی است؟

توئی تی سادرلند (Tui T. Sutherland) این داستان را برای نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های فانتزی و مهیج نوشته است.

در بخشی از کتاب نجات ارداس 5: خیانت بزرگ می‌خوانیم:

میلین به خاطر بلایی که سرِ پدر و سرزمینشان آورده بودند، از مهاجمان متنفر بود. او هیچ‌وقت با آن‌ها کار نکرد. اَبِک هم درست است که با شِین دوست بود، اما کانِر به او اعتماد داشت. او از آن آدم‌هایی نبود که به دوستانش خیانت کند؛ به هدف‌های شِنِل‌سبزها هم ایمان داشت... اما رولان... شاید تنها کسی بود که می‌شد به او شک کرد؛ به‌هر‌حال او هنوز عضو شِنِل‌سبزها نشده بود... اما... اما از طرفی هم، اگر او طرف بلعنده بود، وقتی مادرش را دید، غافل‌گیر نمی‌شد! یا حداقل باید چیزی درباره‌ی مادرش و زرداب می‌دانست. کانِر می‌دانست وقتی که رولان داستان رنج مادرش را تعریف می‌کرد، ‌دردی که در صدایش بود، دروغی نبود.

پس خائن چه کسی بود؟! تارِک؟ لِنوری؟ تارِک محافظ و پشتیبان آن‌ها بود. کانِر شک نداشت اگر لازم باشد، برای محافظت از آن‌ها جانش را هم می‌دهد. هیچ دلیلی نداشت که او به آن‌ها خیانت کند... اما درباره‌ی لِنوری چیزی نمی‌دانستند. به فکرش خطور کرد حالا که لِنوری توانایی پیش‌گویی دارد، پس می‌تواند به همان شیوه هم پیام ارسال کند؛ اما بر اساس چیزهایی که درباره‌ی او می‌دانست، چنین چیزی نمی‌توانست درست باشد.

هیچ‌کدام از آن‌ها جاسوس نبودند؛ پس هیچ‌کس دیگری هم نمی‌توانست باشد.

فهرست مطالب کتاب

1: کُوو
2: روی دریا
3: طوفان
4: کوسه‌ها
5: کِلانی
6: تنگروا
7: صدف‌های شیپوری
8: جزیره‌ی سایه‌ی شب
9: جزیره‌ی آفتاب
10: درخت‌های جیغ
11: تَله
12: یک خوابِ دیگر
13: کینگری
14: مالوپ
15: جنگ
16: خیانت
17: فرار

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نجات ارداس 5: خیانت بزرگ
نویسنده
مترجممریم محرابیان
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات176
زبانفارسی
شابک978-600-8675-05-1
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
46000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نجات ارداس 5: خیانت بزرگ

علی زمانی
۱۴۰۲/۵/۱۲
این کتاب باعث میشود که نگاهمان رو به زندگی واقعی باز شود و به هر کس و ناکسی اعتماد نکنیم
elipon
۱۴۰۳/۱/۱۷
خیلی غیرمنتظره بود مشتاقم ادامه‌اش را بخوانم
mojtaba homapour
۱۴۰۱/۳/۲۳
این قسمت از همه قسمت‌ها تا اینجا بهتر بوده واقعا شوکه شدم
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب نجات ارداس 5: خیانت بزرگ

برای دریافت کتاب نجات ارداس 5: خیانت بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.