معرفی و دانلود کتاب نردبام ریاضی و آمار پیشرفته - جامع انسانی

برای دانلود قانونی کتاب نردبام ریاضی و آمار پیشرفته - جامع انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نردبام ریاضی و آمار پیشرفته - جامع انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نردبام ریاضی و آمار پیشرفته - جامع انسانی

کتاب نردبام ریاضی و آمار پیشرفته - جامع انسانی با همکاری حامد حسینخانی، علی شهرابی، محمد یگانه و علیرضا شعبانی نصر تدوین و تألیف شده و دربرگیرنده‌ی درسنامه‌های کاربردی، نکته‌های آموزشی مهم، تست‌های چالشی با ایده‌های تازه، به همراه پاسخنامه‌ی تشریحی دقیق و کامل، فهم بهتر و عمیق‌تری را از درس ریاضی و آمار برایتان ایجاد می‌کند و دانش‌آموزان رشته‌ی انسانی را برای کسب رتبه‌ی برتر در آزمون کنکور سراسری این رشته به آمادگی لازم می‌رساند.

درباره‌ی کتاب نردبام ریاضی و آمار پیشرفته - جامع انسانی

تسلط بر درس ریاضی و آمار تأثیر بسیار زیادی در کسب موفقیت دانش‌آموزان رشته‌ی انسانی دارد. تجربه‌ی کنکورهای اخیر ثابت کرده است که طراحان سؤالات کنکور سراسری این رشته، هر سال علاقه‌ی بیشتری به طرح سؤال‌های چالشی از خود نشان می‌دهند. به همین خاطر کتاب نردبام ریاضی و آمار پیشرفته - جامع انسانی حاصل همکاری حامد حسینخانی، علی شهرابی، محمد یگانه و علیرضا شعبانی نصر به همت انتشارات خیلی سبز منتشر شده است تا دانش‌آموزان رشته‌ی انسانی با مطالعه‌ی آن به بالای نردبام درس ریاضی و آمار صعود کنند.

هر فصل کتاب نردبام ریاضی و آمار پیشرفته - جامع انسانی از سه قسمت کلی تشکیل شده است. این سه قسمت عبارتند از درسنامه که تمامی مطالب مهم را با طبقه‌بندی دقیق و تیپ‌بندی مشخص به شما ارائه می‌کند. این درسنامه‌ها شامل مثال‌ها و تست‌های آموزشی کنکوری است که به یادگیری شما عمق بیشتری می‌دهد.

قسمت دوم پرسش‌های چهارگزینه‌ای است که تست‌های مهم کنکور را در ترکیب با سؤالات تألیفی برای شما گردآوری کرده است تا مطالب مهم را برای خودتان مرور کنید. از طرفی به گونه‌ای به طبقه‌بندی اصولی این سؤالات پرداخته است که به آموخته‌های شما نظم مشخصی می‌بخشد.

پاسخنامه‌ی تشریحی کتاب نردبام ریاضی و آمار پیشرفته - جامع انسانی نیز یک به یک سؤالات را بررسی کرده و با ارائه‌ی پاسخ‌های شفاف و مفصل، شما را به فهم دقیق‌تری از مطالب درس ریاضی و آمار می‌رساند.

کتاب نردبام ریاضی و آمار پیشرفته - جامع انسانی ذیل مجموعه کتاب‌های نردبام و به کوشش انتشارات خیلی سبز منتشر شده است.

کتاب نردبام ریاضی و آمار پیشرفته - جامع انسانی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب منبع مناسبی برای دانش‌آموزان متقاضی شرکت در کنکور رشته‌ی علوم انسانی به‌شمار می‌رود.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: معادله
فصل دوم: تابع
فصل سوم: آمار
فصل چهارم: شمارش
فصل پنجم: احتمال
فصل ششم: دنباله
فصل هفتم: توان و نمایی
فصل هشتم: منطق و گزاره
پاسخ‌نامه تشریحی
پاسخ‌نامه کلیدی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نردبام ریاضی و آمار پیشرفته - جامع انسانی
نویسنده، ، ،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات305
زبانفارسی
شابک978-622-230-576-5
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب نردبام ریاضی و آمار پیشرفته - جامع انسانی

برای دریافت کتاب نردبام ریاضی و آمار پیشرفته - جامع انسانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.