معرفی و دانلود کتاب نظام حقوقی مناقصات و معاملات دولتی و عمومی

عکس جلد کتاب نظام حقوقی مناقصات و معاملات دولتی و عمومی
قیمت:
87100 تومان - 9.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نظام حقوقی مناقصات و معاملات دولتی و عمومی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نظام حقوقی مناقصات و معاملات دولتی و عمومی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نظام حقوقی مناقصات و معاملات دولتی و عمومی

کتاب نظام حقوقی مناقصات و معاملات دولتی و عمومی نوشته‌ی رضا پاکدامن اثری کاربردی است که شما را با پیچ‌وخم‌های معامله با دولت آشنا می‌کند و فرایند مزایده‌ی دارایی‌های دولت یا مناقصات خرید کالا و دریافت خدمات توسط آن را شرح می‌دهد.

درباره‌ی کتاب نظام حقوقی مناقصات و معاملات دولتی و عمومی

رضا پاکدامن در اثر پیش رو سازوکار حقوقی انجام معاملات دولتی از قبیل مزایده‌ها و مناقصه‌ها را به مخاطب ارائه می‌دهد. خواننده با مطالعه‌ی کتاب نظام حقوقی مناقصات و معاملات دولتی و عمومی می‌تواند با فرایندهای مزایده‌های دولتی و مناقصه‌های خرید کالا و خدمات توسط دولت آشنایی بیابد و در زمینه‌ی معامله با دولت به کارشناس ماهری تبدیل شود.

نویسنده در کتاب نامبرده علاوه بر ارائه تعریف دقیق برای واژگان تخصصی این حوزه، درخصوص موضوعاتی نظیر مقررات مزایده و مناقصه، الزامات قانونی، ضوابط خاص خرید و فروش، فرایند کار کمیسیون‌ها، هیات‌های رسیدگی به شکایات و همچنین ساختار قراردادها نیز صحبت کرده است.

کتاب نظام حقوقی مناقصات و معاملات دولتی و عمومی اثر رضا پاکدامن برای اولین بار در سال 1397 و به همت انتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی به چاپ رسید.

کتاب نظام حقوقی مناقصات و معاملات دولتی و عمومی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای تمام علاقه‌مندان به حوزه حقوق و اقتصاد مناسب است. اگر شما هم دوست دارید از سازوکارهای حقوقی در معاملات دولتی بیشتر بدانید، پیشنهاد می‌کنیم کتاب نظام حقوقی مناقصات و معاملات دولتی و عمومی را بخوانید.

با رضا پاکدامن بیشتر آشنا شویم

رضا پاکدامن نویسنده‌ی ایرانی است که در سال 1340 به دنیا آمد. او در مقطع کارشناسی از رشته‌ی حقوق قضائی و مقطع کارشناسی ارشد، از رشته‌ی حقوق بین‌الملل فارغ‌التحصیل شده و دوره‌ی عالی حقوق تجارت بین‌الملل را گذرانده است. رضا پاکدامن مدیر حقوقی و قراردادی پروژه‌های صنعتی مختلف و مشارکت‌های بین‌لمللی متعددی بوده و بیش از بیست عنوان کتاب را نیز به رشته تحریر درآورده است. از جمله آثار او می‌توان به کتاب‌های «نظام حقوقی مناقصات و معاملات دولتی و عمومی»، «مدیریت ریسک های قرارداد»، «نظام قانونی فعالیت اقتصادی خارجیان»، «حقوق مشارکت‌های تجاری بین‌المللی»، «آش‍ن‍ای‍ی‌ ب‍ا م‍ق‍ررات‌ م‍رب‍وط ب‍ه‌ ش‍رک‍ت‌ه‍ای‌ ت‍ج‍اری‌»، «آئین تنظیم قراردادهای دولتی»، «آف‍ری‍ق‍ای‌ ج‍ن‍وب‍ی‌، م‍وق‍ع‍ی‍ت‌ ام‍روز و رس‍ال‍ت‌ه‍ای‌ م‍ا» و «آی‍ا خ‍دم‍ات‌ ش‍ه‍ری ن‍ظارت‌ن‍اپ‍ذی‍ر اس‍ت‌؟» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب نظام حقوقی مناقصات و معاملات دولتی و عمومی می‌خوانیم

سامانه خرید جزئی و متوسط، جهت معاملات جزئی و متوسط کاربرد داشته و کلیه مراحل انجام معامله از ثبت درخواست خرید تا پرداخت وجه، بصورت الکترونیکی در بستر این سامانه انجام می‌گردد. هدف اصلی از راه‌اندازی این سامانه، تسهیل و تسریع فرآیند‌های غیرعمده و کاهش هزینه‌ها و نیز فراهم نمودن امکان کنترل دقیق و مدیریت بهتر چرخه تامین کالاها و یا خدمات مورد نیاز توسط مدیران و نهادهای نظارتی می‌باشد. این سامانه علاوه بر تسهیل جریانات خرید و نیز ایجاد امکان دسترسی مستقیم خریداران و عرضه‌کنندگان، بواسطه تنوع تامین‌کنندگان، انتخاب‌های زیادی را برای خریداران فراهم می‌سازد.

دستگاه اجرایی خریدار می‌تواند از بین کالاهای قیمت‌گذاری‌شده/ خدمات پیشنهادی توسط تامین‌کنندگان، کالاها و خدمات با مناسبت‌ترین قیمت و کیفیت را انتخاب نموده و خریداری نماید. در برخی موارد دستگاه‌های اجرایی خدمات/کالاهای مورد نیاز خود را از طریق صفحه اعلان عمومی (برد سامانه) به تمام تامین‌کنندگان اعلام می نماید، سپس تامین‌کنندگان، قیمت‌های پیشنهادی خود را اعلام نموده و در نهایت خریدار، بهترین پیشنهاد را انتخاب کرده و خرید مورد نیاز را انجام می‌دهد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: الزامات قانونی
فصل دوم: ساختار قراردادهای همسان
فصل سوم: قوانین و مقررات
نتیجه‌گیری
ضمیمه 1: واژگان تخصصی در قوانین و مقررات نظام معاملات عمومی و دولتی
ضمیمه 2: معادل‌ها و اختصارات در قوانین و مقررات
فهرست منابع اصلی و تکمیلی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نظام حقوقی مناقصات و معاملات دولتی و عمومی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات298
زبانفارسی
شابک978-964-468-634-4
موضوع کتابکتاب‌های حقوق بازرگانی، کتاب‌های حقوق عمومی و خصوصی
قیمت نسخه الکترونیک
87100 ت - 9.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب نظام حقوقی مناقصات و معاملات دولتی و عمومی

برای دریافت کتاب نظام حقوقی مناقصات و معاملات دولتی و عمومی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.