معرفی و دانلود کتاب نمونه سوالات آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش: هنرآموز عمران و ساختمان

عکس جلد کتاب نمونه سوالات آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش: هنرآموز عمران و ساختمان
قیمت:
۱۰۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نمونه سوالات آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش: هنرآموز عمران و ساختمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نمونه سوالات آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش: هنرآموز عمران و ساختمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نمونه سوالات آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش: هنرآموز عمران و ساختمان

کتاب نمونه سوالات آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش: هنرآموز عمران و ساختمان نوشته‌ی ندا عبدالوند و بهروز تعالی، مجموعه سوالات تستی گوناگون به همراه پاسخنامه‌ی آن‌ها را به شما ارائه می‌کند تا بتوانید در آزمون استخدامی این رشته با نمره مطلوب قبول شوید.

درباره‌ی رشته‌ی عمران و ساختمان:

عمران و ساختمان از جمله رشته‌های مهمی محسوب می‌شود که نقش زیادی در کیفیت زندگی شهری دارد. دانش‌آموزانی که در مقطع دبیرستان این رشته را برای ادامه‌ی تحصیل انتخاب می‌کنند، می‌توانند در رشته‌های مهندسی راه‌سازی، مهندسی سدسازی، پل‌سازی و... تحصیلات دانشگاهی خود را ادامه دهند. آشنایی با مصالح ساختمانی، نقشه‌کشی و نقشه‌برداری، شناخت خاک، ابزار و ماشین آلات ساختمانی و... از جمله مواردی هستند که هنرجویان با ورود به این رشته با آن‌ها آشنا می‌شوند.

درباره‌ی هنرآموز عمران و ساختمان:

در سال‌های اخیر تعداد دانش‌آموزان شاخه‌ی فنی و حرفه‌ای و کاردانش رشد چشمگیری داشته و از طرفی دیگر تعداد افراد بازنشسته در این رشته نیز افزایش داشته است؛ به همین جهت در این چند سال در چنین رشته‌هایی کمبود نیرو وجود دارد. از این رو وزارت آموزش و پرورش اقدام به استخدام نیروهای آزاد کرده است.

هنرآموز عمران و ساختمان نیز یکی از همین رشته‌هاست که افراد با مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد گرایش‌های مربوطه را جذب می‌کنند و بعد از استخدام می‌توانند به عنوان هنرآموز دروس مربوطه را به دانش‌آموزان مقطع دبیرستان آموزش دهند. هنرآموز به آموزگار هنرستان اطلاق می‌شود که دارای مرتبه‌ای بین آموزگاری و مدرسی است.

درباره‌ی مجموعه نمونه سوالات آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش:

این مجموعه با همت نویسندگان و طراحان سوالات آزمون‌های استخدامی گردآوری و تدوین شده و از سوی انتشارات نویسندگان آزاد خدمت شما ارائه گردیده است. تلاش مولفین در هر یک از مجلدات این مجموعه بر آن بوده که داوطلبین آزمون‌های استخدامی با مطالعه این نمونه سوالات بتوانند اطلاعات عمومی و تخصصی رشته تحصیلی خود را افزایش دهند و در آموزش و پرورش کشور مشغول به کار شوند.

آموزش و پرورش بزرگ‌ترین دستگاه اجرایی کشور به شمار می‌رود که نیازمند نیروهای متخصص و باتجربه است. بنابراین هر ساله این دستگاه آزمون‌های استخدامی را جهت جایگزین کردن نیروهای جوان و تحصیل کرده با افراد بازنشسته برگزار می‌کند تا نظام آموزشی کشور پربارتر از قبل شود. این مجموعه نمونه سؤالات دوره‌های گذشته و سرفصل‌های هر رشته را در اختیارتان قرار می‌دهد.

کتاب نمونه سوالات آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش: هنرآموز عمران و ساختمان مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای افرادی که می‌خواهند دروس مرتبط با عمران و ساختمان را در هنرستان یا مدارس کار و دانش تدریس کنند، کاربردی و مفید خواهد بود.

فهرست مطالب کتاب

نمونه سؤالات زبان و ادبیات فارسی
نمونه سؤالات زبان انگلیسی عمومی
نمونه سؤالات انقلاب اسلامی
نمونه سؤالات اطلاعات سیاسی و اجتماعی
نمونه سؤالات معارف اسلامی
نمونه سؤالات رایانه
نمونه سؤالات ریاضیات
نمونه سؤالات هوش و استعدادهای ویژه
نمونه سؤالات حقوق اساسی نمونه سؤالات قانون اساسی
نمونه سؤالات آمار
نمونه سوالات استخدامی عمران و ساختمان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نمونه سوالات آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش: هنرآموز عمران و ساختمان
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات نویسندگان آزاد
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات367
زبانفارسی
شابک978-622-7021-48-6
موضوع کتابکتاب‌های آزمون‌های استخدامی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نمونه سوالات آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش: هنرآموز عمران و ساختمان

Saeed Arkhami
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
متاسفانه جالب نیست
۱-اصلا به سال نمونه سوال اشاره نشده و فکر کنم برای فراگیر نهم رو ندارن
۲-سوالات تخصصی بدون پاسخ نامه است و فقط پاسخ کلیدی گذاشتن
۳-معلومه که رشته تحصیلی نویسندگان اصلا عمران نبوده
علی کریمیان
۱۴۰۰/۱۱/۹
جالب نیست... تو قسمت تخصصی فقط کلید پاسخ‌ها رو گذاشته و ذره‌ای توضیح نداده. سؤال رو که میشه از هر جایی گیر آورد ولی مهم پاسخ هاست که بتونیم از روش یاد بگیریم. اصلا پیشنهاد نمیکنم
محمد سوریان
۱۴۰۱/۱/۱
بخدا کتاب ضعیفیه نخرینش. بخدا جدی میگم پول حروم نکنین.
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب نمونه سوالات آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش: هنرآموز عمران و ساختمان

برای دریافت کتاب نمونه سوالات آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش: هنرآموز عمران و ساختمان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.