معرفی و دانلود کتاب نمونه سوالات حل شده برنامه نویسی شی گرا در ++C پیشرفته

عکس جلد کتاب نمونه سوالات حل شده برنامه نویسی شی گرا در ++C پیشرفته
قیمت:
۲۹۰۰۰ ۲۶,۱۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نمونه سوالات حل شده برنامه نویسی شی گرا در ++C پیشرفته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نمونه سوالات حل شده برنامه نویسی شی گرا در ++C پیشرفته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نمونه سوالات حل شده برنامه نویسی شی گرا در ++C پیشرفته

کتاب نمونه سوالات حل شده برنامه نویسی شی گرا در ++C پیشرفته نوشته‌ی حمیدرضا افشار راد شامل تمریناتی اصلی و مهم برای برنامه‌نویسانی‌ است که به تازگی یادگیری برنامه‌نویسی شی‌گرا را آغاز نموده‌اند. این کتاب به آن‌ها در درک مفاهیم و به خاطر سپردن مطالب کمک می‌کند.

درباره‌ی کتاب نمونه سؤالات حل‌شده‌ی برنامه‌نویسی شی‌گرا در ++C پیشرفته

در سال‌های اخیر، بحث آموزش و یادگیری متحول شده و روانشناسان کوشیده‌اند تا به دنبال روش‌هایی نوین و کاربردی برای درک بهتر و ساده‌تر مطالب بگردند. روش‌های پیشنهادشده زیادند، اما یکی از بهترین و کاربردی‌ترین روش‌ها درکِ کاربرد مطلب آموخته شده است.

تصور کنید که ناچارید که یک فرمول پیچیده را به خاطر بسپارید، کدام روش برایتان ساده‌تر است؟ حفظ آنی فرمول در حالیکه ممکن است هر لحظه اجزای آن از خاطرتان برود و یا حل چند مسئله با استفاده از آن فرمول؟ تحقیقات اخیر نشان داده که راه‌حل دوم بهتر و کاربردی‌تر است و سبب انتقال مطالب به حافظه‌ی فعال می‌شود.

کتاب نمونه سؤالات حل‌شده‌ی برنامه‌نویسی شی‌گرا در ++C پیشرفته نوشته‌ی حمیدرضا افشار راد با استفاده از همین روش یادگیری به رشته‌ی تحریر درآمده است. این کتاب شامل تمریناتی در حوزه‌ی برنامه‌نویسی شی‌گرا و راه حل آن‌ها است.

کتاب نمونه سؤالات حل‌شده‌ی برنامه‌نویسی شی‌گرا در ++C پیشرفته از 6 فصل و 35 تمرین تشکیل شده. در این کتاب تمرکز نویسنده بیشتر بر کاربرد و عملکرد مطالب آموخته شده است و نه بخش تئوری و آموزش نکات و در هر بخش به فراخور موضوع و اهمیت آن، توضیح کوتاهی به جهت یادآوری آورده شده است.

از عناوین فصول این کتاب می‌توان به «برنامه‌های مرتبط با سازنده و مخرب»، «برنامه‌های مرتبط با وراثت»، «برنامه‌های مرتبط با سربارگذاری اپراتور»،«برنامه‌های مرتبط با توابع مجازی»، «برنامه‌های مرتبط با کلاس و توابع دوست» و «برنامه‌های مرتبط با قالب» اشاره کرد.

از نکات مثبت و قابل‌توجه این کتاب راه‌حل‌های کامل تمرینات است که کمک می‌کند دانشجویان از صحت راه‌حل‌های خود مطمئن گردند. این کتاب توسط مؤسسه‌ی فرهنگی دیباگران تهران به چاپ رسیده و روانه‌ی بازار شده است.

کتاب نمونه سؤالات حل‌شده‌ی برنامه‌نویسی شی‌گرا در ++C پیشرفته برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای دانشجویان و اساتید فعال در رشته‌ی برنامه‌نویسی مناسب و کاربردی خواهد بود.

در بخشی از کتاب نمونه سوالات حل شده برنامه نویسی شی گرا در ++C پیشرفته می‌خوانیم

وراثت با سازنده پیش‌فرض کلاس پایه: در این مثال روند اجرایی سازنده و مخرب یک کلاس به ازث برده شده، به صورت ساده توضیح داده شده است. در واقع سازنده پیش‌فرض کلاس پایه باید حتما در سازنده کلاس ارث برده شده فراخوانی گردد که چنین صورتی سازنده پیش‌فرض در ابتدا نیز اجرا می‌شود.

بدنه اصلی این برنامه فقط تعریف یک شیئی به نام R2 از کلاس MyRectangle را شامل می‌گردد که مقدار 8 به عنوان پارامتر به تابع سازنده آن ارسال شده است. با ایجاد شیئی R2، تابع سازنده MyRectangle اجرا می‌شود؛ ولی به دلیل این که این شیئی اعضای کلاس MyShape را به ارث می‌برد، لذا ابتدا سازنده MyShape فراخوانی می‌گردد و سپس سازنده MyRectangle.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: برنامه‌های مرتبط با سازنده و مخرب
فصل 2: برنامه‌های مرتبط با وراثت
فصل 3: برنامه‌های مرتبط با سربارگذاری اپراتور
فصل 4: برنامه‌های مرتبط با کلاس‌ها و توابع دوست
فصل 5: برنامه‌های مرتبط با توابع مجازی
فصل 6: برنامه‌های مرتبط با قالب

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نمونه سوالات حل شده برنامه نویسی شی گرا در ++C پیشرفته
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات97
زبانفارسی
شابک978-622-218-339-4
موضوع کتابکتاب‌های آموزش برنامه نویسی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۹۰۰۰ ۲۶,۱۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب نمونه سوالات حل شده برنامه نویسی شی گرا در ++C پیشرفته

برای دریافت کتاب نمونه سوالات حل شده برنامه نویسی شی گرا در ++C پیشرفته و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.