معرفی و دانلود کتاب نوری که از دست دادیم: دو زندگی، دو عشق، یک انتخاب، یک رولرکاستر فوق العاده احساسی

عکس جلد کتاب نوری که از دست دادیم: دو زندگی، دو عشق، یک انتخاب، یک رولرکاستر فوق العاده احساسی
قیمت:
43000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نوری که از دست دادیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نوری که از دست دادیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نوری که از دست دادیم: دو زندگی، دو عشق، یک انتخاب، یک رولرکاستر فوق العاده احساسی

آیا مردی که الهام‌بخش زندگی لوسی بود و عمیقا درکش کرد، آخرین مرد زندگی لوسی بود؟ جیل سانتوپولو در کتاب نوری که از دست دادیم داستان عاشقانه زوجی را روایت می‌کند که زندگی‌شان در معرض فروپاشی کامل قرار می‌گیرد. این رمان یکی از پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز و وال‌استریت ژورنال است.

درباره کتاب نوری که از دست دادیم:

عاشقانه‌ای در قلب نیویورک!

این رمان پرفروش و جذاب، داستان عاشقانۀ گابریل و لوسی را روایت می‌کند که در یکی از حساس‌ترین برهه‌های تاریخی آمریکا با یکدیگر در دانشگاه کلمبیا آشنا شدند. کتاب نوری که از دست دادیم (The light we lost) در حقیقت روایتگر یک برش سیزده ساله از زندگی لوسی است با پیچیده‌ترین بحران‌های عاطفی روبه‌رو می‌شود.

اصلی‌ترین درون‌مایه کتاب حاضر که نخستین اثر جیل سانتوپولو (Jill Santopolo) برای داستان بزرگسالان می‌باشد، مسئله انتخاب است. لوسی در سراسر رمان، دست به انتخاب موقعیت‌ها و افرادی می‌زند که زندگی‌اش را دگرگون می‌کند. سپتامبر 2001 هم‌زمان با وقوع یکی از فاجعه‌بارترین حوادث تروریستی، لوسی و گابریل دلباختۀ یکدیگر می‌شوند و قصه عاشقانه زندگی‌شان با احساسی عمیق شروع می‌شود.

رفته‌رفته زندگی روی دیگری به لوسی و گابریل نشان می‌دهد و بهار رابطه عاطفی‌شان به خزان تبدیل می‌شود! آن‌ها در طول زندگی با چالش‌هایی دست و پنجه نرم می‌کنند که عشق‌شان کم‌رنگ و کم‌رنگ‌تر می‌گردد. در چنین شرایطی دیر یا زود سر و کله‌ی افراد دیگری پیدا می‌شود که رابطه سرد این زوج را به انحطاط کامل نزدیک کنند.

افتخارات کتاب نوری که از دست دادیم:

- یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز
- یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های یو اس ای تودی
- یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های پابلیشرزویکلی
- منتخب باشگاه کتابخوانی ریس ویترسپون
- یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های وال استریت ژورنال
- ترجمه به بیش از 35 زبان دنیا

نکوداشت‌های کتاب نوری که از دست دادیم:

- من عمیقا تحت تأثیر این رمان قرار گرفتم و در انتخاب‌هایم تجدید نظر می‌کنم. (دلا افران)

- جیل سانتوپولو در این رمان عشقى عمیق و هوشمندانه را به تصویر کشیده است. این اثر بسیار باورپذیر و تاثیرگذار نوشته شده؛ زیرا اغلب موقعیت‌های این رمان برای ما آشنا هستند و خودمان آن را تجربه کردیم و یا شنیده‌ایم. (نیک شیفرین)

- پایان این رمان توانست مرا به گریه اندازد! داستانی بی‌نهایت تاثیرگذار درباره عشق و دردهای آن. (جین اوکانر)

خواندن کتاب نوری که از دست دادیم به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر از مطالعۀ رمان‌های احساسی لذت می‌برید و ژانر عاشقانه در رمان‌ها برایتان جذاب است، کتاب نوری که از دست دادیم را به شما توصیه می‌کنیم.

جیل سانتوپولو را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده‌ی شناخته شده‌ی آمریکایی در رشته‌ی ادبیات انگلیسی دانشگاه کلمبیا تحصیل کرد. وی پس از فارغ‌التحصیلی به عنوان ویراستار کتاب‌های کودکان مشغول به کار شد. جیل آثار بسیاری در رابطه با ادبیات کودک و بزرگسال منتشر کرده است و از جمله موفق‌ترین آن‌ها می‌توان به قلبت را دنبال کن اشاره کرد. کتاب دنیا بدون تو برای جیل سانتوپولو شهرت زیادی به ارمغان آورد و او را به عنوان نویسنده‌ای موفق مطرح کرد.

در بخشی از کتاب نوری که از دست دادیم می‌خوانیم:

روز ولنتاین همیشه برای من عجیب بود. حتی در دوران دبستان، هنگامی‌که مجبور می‌شدیم برای همهٔ افراد حاضر در کلاس کارت تبریک بنویسیم و آن را درون جعبه‌های کاغذی به شکل قلب بگذاریم که خود آن‌ها را با کاغذ و چسب درست کرده بودیم. من با دقت زیاد تصمیم می‌گرفتم که کدام کارتِ ولنتاین به هر یک از بچه‌های کلاس داده شود ، کارتِ اسنوپی یا چارلی براون، یا کارتِ مورد علاقهٔ من، ‌لوسی، چون هم اسمش با من یکی بود و هم مدل موهایش. تنها، نزدیک‌ترین دوستان من کارت‌های لوسی را گرفتند.

سپس، در دوران بزرگسالی، این روز به یکی از تعطیلی‌هایی بدل شد مانند شب آخر سال سی‌و‌یکم دسامبر و چهارم جولای که گمان می‌کردی قرار است شب فوق‌العاده‌ای برای تو باشد، اما چنین نبود و چیزی که تو انتظارش را داشتی نمی‌شد. تو در آنجا، در باری خیلی شلوغ، می‌ایستادی یا برروی ملافه‌ای دراز می‌کشیدی و به آسمان ابری در شب خیره می‌شدی و فکر می‌کردی: قرار بود خیلی بیشتر از اینا بهم خوش بگذره.

نخستین روز ولنتاین پس از دانشگاه، یک ماه پیش‌ازآنکه من و تو دوباره نزد هم برگردیم، من به‌همراه الکسیس، جولیا و سابرینا رفته بودیم بیرون و به‌طرز احمقانه‌ای نوشیدنی خورده بودیم. جولیا تا ساعت دو بعدازظهر فردای آن روز نتوانسته بود از تختش بیرون بیاید و الکسیس هم که هربار استفراغ می‌کرد، با پیامک به همهٔ ما خبر می‌داد که گمان کنم آن روز شش باری استفراغ کرد. من فقط یازده ساعت را با سردرد شدید گذراندم. البته سابرینا مشکلی پیدا نکرد و حالش خوب بود.

سپس نوبت تو شد و آن جشن‌های حماسی‌ات. روز ولنتاینی که ما با هم گذراندیم به‌راستی باورکردنی نبود، چیزی که فقط‌وفقط مختص خودت بود و بس. در آن زمان من از سرِ کارم برگشته بودم که تو عکسی از من و خودت را به شکل ستاره‌هایی در آورده و از سقف آویزان کرده بودی.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نوری که از دست دادیم: دو زندگی، دو عشق، یک انتخاب، یک رولرکاستر فوق العاده احساسی
نویسنده
مترجمفرنوش جزینی
ناشر چاپینشر البرز
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات344
زبانفارسی
شابک978-600-9876-10-5
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
43000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نوری که از دست دادیم

فتانه عبداللهی
۱۴۰۱/۷/۲۰
این کتاب جزو خسته کننده‌ترین کتاب‌هایی بود که اخیرا خوندم.
بار شدید حسرت و تردید از اول تا آخر کتاب رو پر کرده و حتی توی شاد‌ترین لحظات هم راوی داره حسرت هاشو مرور میکنه.
مساله‌ی دیگه‌ی کتاب ترجمه ش هست که بعضی قسمت‌ها توی ذوق میزنه. در کل به دوستان و اطرافیانم این کتاب رو اصلا پیشنهاد نمیکنم.
یلدا امین زاده
۱۴۰۱/۵/۱۹
کتاب خیلی عاشقانه‌ای بود حسی که تو طرف داستان به هم داشتن رو خیلی دوست داشتم من که اصلا نمیتونستم گوشیمو بزارم زمین و نخونمش عشقشون خیلی ماندگار و عمیق بود یه دوست دوست داشتنه واقعی بینشون جریان داشت
زهرا بهرامی
۱۴۰۱/۳/۴
رمان جالب و متاثر کننده آیه گاهی باید بین عشق و رویای شغلی یکی رو انتخاب کرد کی می‌دونه انتخاب کدومش بهتره؟؟؟؟
فاطمه رسولی
۱۴۰۰/۹/۱
جالب بود و تاثیر گذار همچنین متن روان و دلنشین، البته دوست داشتم راوی همواره درست‌ترین تصمیم و بگیره که خب شدنی هم نیست
بهار نوری
۱۴۰۱/۱/۲۱
با سلام. کتاب زیبایی بود
این کتاب به ما میگه دنبال عششقت باش
وگرنه همیشه پشیمان و ناراحت میمونی.
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب نوری که از دست دادیم

برای دریافت کتاب نوری که از دست دادیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.