معرفی و دانلود کتاب کاش کنارم بودی

عکس جلد کتاب کاش کنارم بودی
قیمت:
137000 تومان - 14.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کاش کنارم بودی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کاش کنارم بودی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کاش کنارم بودی

کتاب کاش کنارم بودی رمان پرفروش و معروف رنه کارلینو، داستان واقعی و تکان دهنده‌ای است که نشان می‌دهد چگونه یک اتفاق ساده، بزرگ‌ترین عاشقانه را به وجود می‌آورد.

کاش کنارم بودی (Wish you were here) که جزو 10 رمان برتر گودریدز 2017 و بهترین رمان عاشقانه‌ی آگوست 2016 محسوب می‌شود، روزگار زنی در دهه ۳۰ زندگی «شارلوت» را روایت می‌کند که زندگی‌اش را با سرگردانی و بی‌هدفی گذرانده است. او حالا و در چنین موقعیتی در جستجوی جرقه و یا شاید الهامی است که به انگیزه و هدفی تازه دست یابد.

شارلوت روابط بد زیادی را تجربه نموده، شغل‌های بدی داشته و حالا هم که در کافه‌ای در لس‌آنجلس کار می‌کند، آن را دوست ندارد؛ از انعام مشتری‌ها رضایت ندارد و از لباس کاری زشتش هم خیلی خوشش نمی‌آید. ملاقات غافل‌‌گیر کننده‌ی او با نقاشی مرموز، جوان و خوشتیپ به اسم «آدام»، اوضاعش را دگرگون می‌کند.

او ناگهان به شادی وصف ناپذیری دست می‌یابد و چنان غرق در این دیدار ناگهانی می‌شود که می‌فهمد تا مدت‌ها نمی‌تواند از فکر آدام بی‌خیال شود. صبح روز بعد وقتی شارلوت با تعجب به آدام فکر می‌کند، با خود می‌گوید بخت بدی که همواره در مقابل مردان دیگر داشته، فقط به خاطر قضاوت‌های منفی خودش بوده است.

چند ماه بعد «سث» بازیکن جذاب بیس‌بال به زندگی او وارد می‌شود و شارلوت با او وارد رابطه‌ای به تدریج معنادار می‌شود اما هنوز نمی‌تواند از خیال آن شب شورانگیز که با آدام بود رهایی یابد. وقتی به علت ماجرا می‌اندیشد، پی می‌برد که رابطه‌اش با آدام بسیار پیچیده‌تر از آن است که فکر می‌کرد. او در واقع داستان سث را از عمد به وجود آورده بود تا بتواند از ماجرای آدام رد شود و همه‌ی این‌ها منجر به سفری می‌شود که در نهایت منجر به تغییر زندگی‌اش می‌گردد؛ سفری که برایش درد، شادی و معرفت به همراه دارد.

رنه کارلینو (Renee Carlino) نویسنده و فیلمنامه‌نویس مطرح آمریکایی، رمان‌ها و آثار محبوب و پرفروشی به بازار کتاب آمریکا روانه کرده است. او به نوشتن رمان‌ درباره‌ی زنان جامعه‌ی معاصر شهرت دارد و آثارش در فهرست برگزیده‌های بسیاری از روزنامه‌ها و مجله‌ها از جمله یو. اس. ای. تودی، هافینگتن پست، این استایل، پابلیشرز ویکلی و… قرار داشته است.

«یو. اس. ای. تودی» درباره‌ی این اثر گفته است: کتابی که حتماً باید آن را خواند؛ پر از حس‌های عمیق، از ابتدا تا انتها. «بوک لیست» هم در تمجید از آن نوشته: مخاطب از ملاقات با خانواده‌ی شارلوت خرسند می‌گردد، جذب دوستی هلن و شارلوت می‌شود و اشتیاق دارد تا آنچه را میان شارلوت و آدام مرموز رخ می‌دهد کشف نماید.

در بخشی از کتاب کاش کنارم بودی می‌خوانیم:

همه با سرعت در اتاق جابجا شدند. تشنج آدام قطع شد و چشمانش بی‌حرکت روی دیوار روبرو متمرکز بود. هلن متحیر کنار در ایستاده بود. من رفتم کنار آدام و دستم را روی ابروی عرق‌کرده‌اش کشیدم. نگاه خیره‌اش سمت من چرخید. شبیه یک پسر کوچولوی ترسیده شده‌ بود. «حالت خوبه. تشنج کردی ولی دیگه تموم شد.»
با چشمانی گشاد سرش را تکان داد. نجواگونه گفت «شارلوت؟»
«بله، من اینجام.»
گفت «دوستت دارم.» نمی‌دانم چیزی که آدام حس می‌کرد عشق بود یا نه ولی من بی‌نهایت به او دل بسته بودم، مثل روز اولی که همدیگر را دیدیم.
«من هم دوستت دارم.» پیشانی‌اش را بوسیدم و به صورت شوکه شده و مات هلن نگاه کردم. «می‌رم هلن رو تا آسانسور همراهی کنم. قول می‌دم بیشتر از یک دقیقه طول نکشه.»
«باشه.» سعی کرد قبل از اینکه دستش را بالا بیاورد و به کندی برای هلن دست تکان بدهد، لبخند بزند. او هم برای خداحافظی دست تکان داد و همچنان در بهت بود.
دستش را کشیدم. «بیا.»
تا وقتی جلوی آسانسور رسیدیم حرفی نزد. گفت «تو دوستش داری؟»
با کنایه گفتم «من احساسات عمیقی به او دارم. سز درک می‌کنه. این تمام چیزیه که در مورد این شرایط می‌تونم بگم. نمی‌خوام بیش از این در موردش صحبت کنم. دارم برمی‌گردم تو اتاق تا پیش‌اش باشم. اگه کارم داشتی می‌دونی کجا پیدام کنی. ممنون که اومدی.»

فهرست مطالب کتاب

1. پرچم‌های کوچک
2. الهام‌بخش اثر هنری
3. کشش میان دو روح
4. چشم‌پوشی
5. چیزهای عجیب‌تر
6. فقط رویا
7. ماسماسک کامپیوتری
8. مخ‌زنی
9. {...}: شش ماه بعد...
10. به دنبال استورم
11. آه، برادر
12. پسرها
13. تغییر اوضاع
14. خرابکاری
15. نیایش
16. زمان‌بندی مناسب یا نامناسب
17. چرا به یاد می‌آوریم؟
18. پیشامدها
19. مو به مو
20. خوب و بد
21. معجزه‌ها
22. آزمایش
23. برنامه
24. زمان صحبت
25. نهال
26. پذیرش
27. سفر انفرادی
28. امید
29. فیلسوف مست
30. زندگی جدید
31. ماجراجویی
سخن آخر: سز

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کاش کنارم بودی
نویسنده
مترجمبهاره نوبهار
ناشر چاپیبنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات312
زبانفارسی
شابک978-600-253-355-5
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
137000 ت - 14.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کاش کنارم بودی

عسل
۱۴۰۰/۶/۶
خوب بود. نصفی از داستان بسیار شبیه به کتاب من پیش از تو اثر جوجومویز بود. دقیقا شبیه رابطه ویل با لوئیزاکلارک. کلارک هم تا لحظه آخر در کنار ویل که بخاطرتصادف روی ویلچر بود، موند و بعد از مردن ویل نامه ایی براش گذاشته بودکه ثروت قابل توجهی بهش بخشیده بود.
Zahra Abasi
۱۳۹۸/۸/۳۰
رمان عاشقانه قشنگیه، اگه با داستان همراه بشی میتونی نگاه تازه به زندگی رو یاد بگیری، جرات و جسارت رو یاد بگیری، عشق رو بفهمی و شاید شانس بیاری و وقتی عشق رو حس کردی بهش چنگ بندازیاین کتاب برای کسایی که ریتم تند تو نوشتن رو می‌پسندن خیلی خوبه و شاید به درد کسی که جزئیات خیلی دقیق میخواد، نخوره
ناهید صدر
۱۴۰۱/۷/۱۶
نوع نگارش و ادبیات ترجمه خوب است.
نوع روایت داستان جذاب است.
اینکه افراد در ورطه‌ای از زندگی دچار فطرت میشوند و نیاز به تحول یا اهرمی برای تولدی و حرکتی دوباره دارند. این فطرت‌ها ناشی از وابستگی و ریشه در خانواده دارد. و عقیده باز هم خانواده خود عامل تحول میشود
فرزانه عسگری
۱۳۹۸/۶/۲۸
اگه قراره سانسور کنید کامل سانسور کنید. نه اینجوری که به ترجمه لطمه میزنه. خود کتاب هم به شدت شبیه سه گانه‌ی جوجو مویز (من پیش ازتو، پس از تو، باز هم من) بود با این تفاوت که خیلی همه چیز سریع اتفاق میفتاد و جزئیات زیادی نداشت.
Banoo
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
با احترام به نظراتی که خوندم بله واقعا شبیه کتابهای سه گانه خانم جوجو مویز بود و از ان جایی که بنده به شدت رمان های ایشان رو دوست دارم این کتاب هم زیبا بود و باز یادآوری این که قدر همدیگر رو بدونیم چون کسی که از دنیا میره دیگه برگشتی نداره
امنه عابدینی
۱۳۹۸/۶/۱۴
کتاب خوب و پیام داری بود بیشتر راجع به عشق و دوست داشتن و قدر لحظات را دانستن صحبت کرده اما پایان غافلگیر کننده‌ای نداشت و تقریبا میشد دست نویسنده رو خوند. من ترجیح میدم در پایان شگفت زده بشم که این کتاب فاقد این خصوصیت بود
Ziba Abu
۱۴۰۲/۲/۱۹
کتاب خوبی بودریتم داستان تقریبا شبیه کتاب سه گانه جوجو مویز بود در کل خوب بود ممنون از شما نویسنده محترم
الهام. ت
۱۴۰۰/۳/۹
در مقایسه با رمان به زندگی قسم (همین نویسنده) بهتر بود ولی در کل انگار سه گانه جوجومویز رو روی دور تند گذاشتن
فرزانه نیک پی
۱۳۹۸/۹/۴
بشدت منو به یاد سه گانه جوجو مویز انداخت. البته دیالوگهایی هم داشت که خوب بود و ارزش خونده شدن داشت
Mahya Marjani
۱۳۹۸/۶/۲۱
یه کپی محترمانه و ملموس از کتابهای من قبل از تو و من بعد از تو بود.. شاید فضا فرق میکرد اما محتوا یک جور بود..
نارون هاشمی
۱۳۹۸/۴/۳۰
وااااااااای
خیلی قشنگ بود
خیلی ک میگم یعنی خیلیا
بخونینش میفهمین خودتون...
آخ ک دلم برای آدام خووووووون شد😭😭😭😭😭
پردیس جمالی
۱۳۹۹/۸/۱۱
پراز احساس و عشق بود، خیلی روان ترجمه شده بود و کلی لذت بردم از خوندنش
فرانا پروانه
۱۳۹۹/۱/۸
واقعا رمان کاملا احساسی بود.. اون قسمتی که ادام میمیرد واقعا گریه کردم ولی انتظار داشتم پایانش رو بهتر بنویسه
نازگل قدیمی
۱۳۹۸/۹/۱۳
وقتی با رمانای دیگه مقایسش میکنم میگم که نسبت به اونایی که خوندم معمولی بود
سونیا کرم عباسی
۱۳۹۸/۸/۲۶
بسیار زیبا بود ریتم کتاب کند و خسته کننده نبود و بیشتر به همین دلیل به دل نشست
مشاهده همه نظرات 29

راهنمای مطالعه کتاب کاش کنارم بودی

برای دریافت کتاب کاش کنارم بودی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.