معرفی و دانلود کتاب نوک قرمزی و دوستانش

عکس جلد کتاب نوک قرمزی و دوستانش
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نوک قرمزی و دوستانش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نوک قرمزی و دوستانش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نوک قرمزی و دوستانش

کتاب نوک قرمزی و دوستانش، نوشته‌ی وانیا مرادی، مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه مناسب گروه سنی کودکان است. در این کتاب با تکیه بر ضرب‌المثل‌های ایرانی، ماجراهای مختلفی برای کودکان روایت شده است.

در بخشی از کتاب نوک قرمزی و دوستانش می‌خوانیم

روزی روزگاری در یک روستای دور افتاده، مردی زندگی می‌کرد. آن مرد داخل یک کلبه زندگی می‌کرد که وقتی برای اولین بار به این‌جا آمد کلبه را پیدا کرد. کلبه درب و داغون بود. مرد در حالی که اتفاقات زیادی براش افتاده بود مجبور شد که بیاد توی این صحرا و روستای قشنگ زندگی کنه. البته کلی آدم‌های مهربان آن مرد را حمایت کردند. چون هیچ پولی نداشت که برای خودش خوراکی یا وسیله بگیرد، دزدی می‌کرد. هر روز از یکی از مغازه‌ها یک چیز می‌دزدید. البته جوری که هیچ‌کس متوجه دزدی او نمی‌شد. بالاخره یک روز یکی از اهالی محل متوجه دزدی‌اش شد و به همه خبر داد. او را گرفتند و آن مرد اصرار کرد که رهایش کنند و به آن‌ها قول داد که دیگر دزدی نمی‌کند. رهایش کردند ولی باز یواشکی مراقبش بودند که نرود دزدی کند. آن مرد هم چند روز به دزدی نرفت و اهالی محل به او کاری نداشتند.

10 روز بعد مرد طاقت نیاورد و به دزدی ادامه داد. بیشتر نصف شب به دزدی می‌رفت تا کسی نبیندش ولی این دفعه این طور نشد. وقتی به دزدی رفت او را دیدند و در باغ‌های روستا کتکش زدند. او را بردند به اون صحرای دور افتاده. یک شب همان جا ماندند و راهی طولانی را طی کردند. وقتی همه خواب بودند آن مرد دوباره از خواب بلند شد و یواشکی رفت به سمت شترها. چشمش به دو تا گونی که به شترها و خرجین‌ها بود مونده بود و یکی از آن‌ها را برداشت و برد قایم کرد. بعد گرفت خوابید. فردا صبح آغاز شد. آن‌ها او را تنها گذاشتند و در رفتند. بعد از رفتن آقایون، آن مرد سریع رفت آن گونی را برداشت. فکر می‌کرد که تویش طلا باشد، ولی وقتی در گونی رو باز کرد با یک عالم باقالا رو به رو شد. کلی ناراحت شد و بعد در گونی را بست و راه افتاد تا دنبال جایی برای خودش بگردد که این کلبه را پیدا کرد.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
خر بیار باقالا بار کن
لعنت بر دهانی که بی‌موقع باز شد
هرکه بامش بیش، برفش بیشتر
نوک‌قرمزی و دوستانش

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نوک قرمزی و دوستانش
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات افسانه نیاکان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات16
زبانفارسی
شابک978-622-94090-0-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نوک قرمزی و دوستانش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب نوک قرمزی و دوستانش

برای دریافت کتاب نوک قرمزی و دوستانش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.