معرفی و دانلود کتاب این صدا از کجاست؟

عکس جلد کتاب این صدا از کجاست؟
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب این صدا از کجاست؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب این صدا از کجاست؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب این صدا از کجاست؟

کتاب این صدا از کجاست؟ به قلم علی بیگدلی، نمایشنامه‌ای به سبک پست دراماتیک است. این نمایشنامه به شیوه‌ی مونولوگ نوشته شده و دارای یک شخصیت است که در خلال این اجرا، احوالات درونی خود را به نمایش می‌گذارد. کتاب این صدا از کجاست، توسط انتشارات افسانه نیاکان به چاپ رسیده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

در بخشی از کتاب این صدا از کجاست؟ می‌خوانیم

هر چند اون طوری که من جوابش رو دادم رفت دیگه برنگشت. برگشتا. ولی دیر برگشت. بهش گفتم قباحت داره. مگه خودت خانواده نداری. برو پی خانواده. هر وقت خانواده داشتین تشریف بیارید، هستم. نگو واقعا این ننه مرده، کس و کاری نداشته. ولی فکر کنین اون موقع تو امور خارجه کار می‌کرد. یه برو بیایی. نامه داده بود کلی. محض جابجا شدن رگ‌ها، همه‌اش رو پاره کردم. اصلاً ندیدم توش چی نوشته. بعدا برای خودم فکر می‌کردم چیا نوشته. عاشقتم. جونم فدات. بی تو همه چی سرابه. نباشی می‌میرم. کی بیام با هم بریم. خلاصه که این فکرا خوب نبود. بالاخره آقا خانم خوششون نمیومد. یادتون نیست شما، اونوقتی که آقا، خانم رو با مینی‌ژوپ برد بیرون، خانم تا سه ماه مریض شد. بعد به تلافی زد تار آقارو شکست. آقا تار می‌زد. حالا ولش کن. فکر می‌کردم مثلا از این نامه‌ها داده.

فدایت شوم. قربانت شوم. ولی خوب تربیت مهمه دیگه. آدم میگه به خودش؛ بسه خب، قباحت داره. نمیشه اینجوری فکر کنی که. زشته. زننده است. یعنی برای من این طور بود. بقیه هم که تو گور من نمیذارن. خیال کردم مثلا اومده نشسته لب دیوار، از این تارایی که آقا داشت. نه. نه. از این گیتارا گرفته دستش می‌خونه. موهاشم که بلند بود. ولش کن حالا. آقا هم برای خانم می‌خوند ولی بینشون عشق و عاشقی نبود. احترام همدیگه رو داشتند. یعنی با هم خوب بودند. جونشون رو هم برای هم میدادن، ولی عشق و عاشقی نبود. آقا میرفت انجمن سیمین بهبهانی، با شهریار دوست بود. کتاب شعر هم داشت. ده هزار بیت. شما یادتون نیست، من که از همه بزرگترم یادمه. دوست دارم بزرگتر باشم. اما دومی بودم یا سومی؟! نمی‌دونم یادم نمیاد. اما بزرگتری کردم برای همه.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب این صدا از کجاست؟
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات افسانه نیاکان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات16
زبانفارسی
شابک978-622-94026-0-3
موضوع کتابنمایشنامه ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب این صدا از کجاست؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب این صدا از کجاست؟

برای دریافت کتاب این صدا از کجاست؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.