معرفی و دانلود کتاب نگرش صحیح، کلید موفقیت در زندگی

عکس جلد کتاب نگرش صحیح، کلید موفقیت در زندگی
قیمت:
۷۵۴۰۰ 37700 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نگرش صحیح، کلید موفقیت در زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نگرش صحیح، کلید موفقیت در زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نگرش صحیح، کلید موفقیت در زندگی

نگرش درست به پدیده‌های پیرامون، می‌تواند موفقیت ما را در زندگی تضمین کند. کتاب نگرش صحیح، کلید موفقیت در زندگی نوشته‌ی کیت دی هرل، با ارائه‌ی مباحثی کاربردی و البته سخت، به شما می‌آموزد که چگونه با نگاه مثبت به محیط و زندگی می‌توانید در زندگی شخصی و کارهای روزانه پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای داشته باشید.

درباره‌ی کتاب نگرش صحیح، کلید موفقیت در زندگی

آندره ژید، نویسنده‌ی فرانسوی و برنده‌ی جایزه‌ی نوبل ادبیات می‌گوید: «ای کاش عظمت در نگاه تو باشد، نه به آن چیزی که می‌نگری» این جمله‌ی معروف که به احتمال فراوان آن را جایی دیده یا خوانده باشید، اهمیت نگاه درست به پدیده‌ها و تحولات اطراف‌مان را به ما گوشزد می‌کند و به ما می‌آموزد همانطور که به زندگی نگاه می‌کنیم، زندگی ما تغییر خواهد کرد.

کیت دی هرل (Keith D Harrell) در کتاب نگرش صحیح، کلید موفقیت در زندگی (Attitude is Everything for Success) مجموعه‌ای از ایده‌ها، برنامه‌ها و راهکارهایی برای همین اصل را ارائه می‌کند؛ در واقع این اثر الهام‌بخش به ما می‌گوید همه‌ی ما که آرزوی موفقیت برای خود داریم، قادر خواهیم بود با نگرش صحیح و مثبت به آنچه فکر می‌کنیم و استحقاقش را داریم دست پیدا کنیم.

به عقیده‌ی نویسنده‌ی کتاب، آنچه ما می‌بینیم و نگرشی که به پدیده‌های پیرامون‌مان داریم، ذهنیت ما و واکنش اطرافیان را در پی خواهد داشت؛ بنابراین چه بخواهیم و چه نخواهیم، ما همواره تحت تأثیر چیزی هستیم که نگرش ما به وجود آورده است. اگر این نگرش مثبت باشد، نتیجه‌ی کار ما نیز مثبت خواهد بود و اگر نگرش منفی باشد، چیزی جز یأس، ناامیدی و عدم موفقیت برای ما در پی نخواهد داشت.

مهم‌ترین عامل در نگرش هر فرد، واژه‌هایی است که در طول روز به کار می‌برد؛ بنابراین برای اینکه به پدیده‌های اطراف‌مان شکل بدهیم و آن‌ها را بر اساس نگرش خود بازیابی کنیم، باید کلماتی را در ادبیات خود به کار ببریم که آگاهانه باشند و در مسیر اهداف‌مان قرار گیرند. اگر مرتکب اشتباه شویم و به عنوان مثال جملاتی مانند «من هیچ وقت کاری را درست انجام نمی‌دهم» به کار بریم، به احتمال زیاد در تلاش‌های بعدی‌مان هم شکست خواهیم خورد؛ پس انتخاب واژه‌ها بسیار اهمیت دارند.

کتاب نگرش صحیح، کلید موفقیت در زندگی نوشته‌ی کیت دی هرل و ترجمه‌ی محمد ابراهیم گوهریان تلاش می‌کند به جای آسان‌سازی مفاهیم، برنامه‌های دشوار و سخت ذهنی را برای شما ارائه دهد؛ در واقع نویسنده‌ی کتاب به جای سرو یک غذای مفصل که در دنیای پرشتاب امروز فرصت کمی برای میل آن وجود دارد یک معجون هوشمندانه ارائه می‌کند تا به تدریج بیاموزیم چگونه می‌شود بر تردیدهای ذهنی و کشمکش‌های درونی غلبه کرده و به جای آن سرشار از شور و انرژی شویم.

نکوداشت‌های کتاب نگرش صحیح، کلید موفقیت در زندگی

  • نگرش صحیح، کلید موفقیت در زندگی کتابی درباره‌ی این است که چگونه به موفقیت‌های پایدار در زندگی برسیم. این کتاب برای برنامه‌ریزی مجدد نگرش، ارتقاء روحیه و حفظ شما در مسیر زندگی نوشته شده است. (آمازون)
  • این کتاب ضروری است! جملات تاکیدی مثبت روزانه چیزی است که ما در این دنیای پر از منفی به آن نیاز داریم. (جک لازوفسکی، نویسنده)

کتاب نگرش صحیح، کلید موفقیت در زندگی برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و خودسازی می‌توانند از این کتاب، نکات تازه‌ای بیاموزند. همچنین تمامی کارآفرینان، کارمندان، صاحبان کسب‌وکار و خانم‌های خانه‌دار نیز از مخاطبان این کتاب هستند.

با کیت دی هرل بیشتر آشنا شوید

کیت دی هرل متولد 1963، نویسنده و سخنران انگیزشی آمریکایی است. او مدرک لیسانس خود را در رشته‌ی خدمات اجتماعی و از دانشگاه سیاتل دریافت کرده است. تخصص او در زمینه‌ی تغییر رفتارها از طریق نگرش مثبت به زندگی است و تا کنون برنامه‌های سخنرانی بسیاری در سراسر آمریکا برگزار کرده است.

او همچنین به عنوان مشاور در کسب‌وکار با شرکت‌های بزرگی همچون کوکاکولا، مایکروسافت و AT&T همکاری کرده است. کپت هرل بنیانگذار و مدیر شرکت مشاوره «سیستم‌های عملکرد هرل» است و در سال 2000 به دلیل سخنرانی‌های درخشان و اثرگذارش به تالار افتخارات سخنران‌های آمریکا راه یافت. کتاب «نگرش همه چیز است» از این نویسنده به عنوان یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های فروش و موفقیت در سراسر آمریکا شناخته شده است.

جملات برگزیده‌ی کتاب نگرش صحیح، کلید موفقیت در زندگی

  • ما فقط یک‌زندگی داریم. ارزشش را دارد که هر اتفاقی‌هم که ‌افتاد، برای به‌دست آوردن «هرآنچه می‌خواهیم» تلاش کنیم.
  • درست است که هر حرکتی لزوماً تضمین‌کننده‌ خوشبختی نیست، اما هیچ خوشبختی‌یی نیز بدون حرکت مسیر نیست.
  • فقط 10 درصد زندگی شما به چیزهایی که به‌دست آورده‌اید بستگی دارد. 90 درصدش منوط به چگونگی استفاده‌ ‌شما از آنچه که دارید است.

در بخشی از کتاب نگرش صحیح، کلید موفقیت در زندگی می‌خوانیم

گرچه ممکن است از این موضوع بی‌اطلاع باشید، امّا آنچه بر زبان می‌رانید، معرّف وجود شماست، چرا که گفته‌های شما بیان‌گر اعتقادات بنیادی و اساسی شما هستند. این امر ‌بسیار حیاتی‌ست که به قدرت‌کلمات و واژه‌هایی که درباره خود و دیگران استفاده ‌می‌کنید، پی ببرید. گفتار شما بیان‌گر حقیقت و اصالت وجودی شماست و شما در نهایت آنچه را که به آن اعتقاد دارید، انجام می‌دهید. زمانی‌که از گفتار مثبت استفاده‌ می‌کنید، ‌ کلمات، سطح توان‌گری شما را بالا می‌برند، این در حالی‌ست که گفتار منفی، ذهن‌تان را از درون تخریب کرده، جلوی پیشرفت شما را می‌گیرد و در نهایت به شما آسیب می‌رساند. این کلمات منفی، با ربودن قدرت درون‌تان، شما را از رسیدن به خواسته‌های‌تان دور نگه‌می‌دارند. کلمات، «انتخاب» می‌شوند و بر زبان می‌آیند. آن‌ها به طرز هوشمندانه‌ای تغییر ماهیت می‌دهند، قدرت می‌یابند، القا می‌کنند، پرورش‌می‌یابند و شفا می‌دهند. اگر در انتخاب کلمات، بی‌دقّتی ‌به خرج دهید، موفّقیت خود را به بهای‌ اندکی فروخته‌اید و به تبع آن پیشرفت خود را متوقّف و در حقیقت، خودتان را محدود کرده‌اید.

خوشبختانه خبرهای خوبی برایتان دارم؛ هیچ‌وقت برای شروع دیر نیست! برای یک‌ شروع عالی، باید از جمله‌های مثبتی استفاده کنیم که من آن‌ها را در این کتاب در سه بخش جمع‌آوری کرده‌ام: «اعتقاد دارم، می‌توانم و هستم.» خواهید دید که جملات اول‌ شخص این‌چنینی، مسئول هدایت کردن احساسات، نگرش‌ها و موفقیت‌های شما در مسیر صحیح هستند. هر «من» گفتنی، وقتی با اعتقاد و اقتدار گفته شود، بر نگرش شما اثرات فوق‌العاده‌ای‌ می‌گذارد، اندیشه‌هایتان را متمرکز می‌کند و شما را به طرف‌ فعل و انفعالات خلاّق ذهنی هدایت می‌کند و کمک‌تان می‌کند تا همان فردی باشید که می‌خواهید و مالک چیزهایی باشید که می‌خواهید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
چگونگی استفاده از این کتاب
روز اول: نیل به هدف یا دستاورد؛ منتظرش باشید!
روز دوم: حرکت: عمل کنید
روز سوم: نگرش: پرورشش دهید
روز چهارم: باور؛ توکل کنید و اطمینان داشته باشید
روز پنجم: چالش: با آن روبه‌رو شوید
روز ششم: تغییر؛ از آن استقبال کنید
روز هفتم: انتخاب؛ تصمیم بگیرید
روز هشتم: تعهد؛ اهمیت قائل شوید
روز نهم: ارتباط؛ تقویتش کنید
روز دهم: به انجام رساندن؛ تمامش کنید
روز یازدهم: اعتماد‌به‌نفس؛ محکم باشید
روز دوازدهم: میل؛ بخواهید
روز سیزدهم: سرنوشت؛ آن را کشف کنید
روز چهاردهم: اشتیاق؛ با آن زندگی کنید
روز پانزدهم: برتری؛ برای به‌دست آوردنش بکوشید
روز شانزدهم: ایمان؛ تقویتش کنید
روز هفدهم: هدف؛ به آن برسید
روز هجدهم: شکرگزاری؛ آن را بروز دهید
روز نوزدهم: تواضع؛ پرورش دهید
روز بیستم: صداقت؛ قدرش را بدانید
روز بیست‌و‌یکم: عشق؛ به اشتراک بگذارید
روز بیست‌و‌دوم: استقامت؛ ادامه‌اش دهید
روز بیست‌و‌سوم: امکان داشتن؛ باور کنید
روز بیست‌و‌چهارم: منظور، نیت؛ بیاندیش
روز بیست‌و‌پنجم: ریسک؛ درکش کنید
روز بیست‌و‌ششم: فداکاری؛ بپذیرید
روز بیست‌و‌هفتم: اعتماد‌به‌نفس؛ ایجاد کنید
روز بیست‌و‌هشتم: ناکامی؛ برآن غلبه کنید
روز بیست‌و‌نهم: موفقیت؛ برای رسیدن به آن تلاش کنید
روز سی‌ام: خرد؛ به‌دست آورید
قدردانی
درباره نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نگرش صحیح، کلید موفقیت در زندگی
نویسنده
مترجممحمدابراهیم گوهریان
ناشر چاپیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات205
زبانفارسی
شابک978-964-468-918-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۷۵۴۰۰ 37700 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب نگرش صحیح، کلید موفقیت در زندگی

برای دریافت کتاب نگرش صحیح، کلید موفقیت در زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.