معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی نگرش صحیح، کلید موفقیت در زندگی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی نگرش صحیح، کلید موفقیت در زندگی
قیمت:
۸۰,۶۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی نگرش صحیح، کلید موفقیت در زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی نگرش صحیح، کلید موفقیت در زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی نگرش صحیح، کلید موفقیت در زندگی

کیت دی هرل در خلاصه کتاب صوتی نگرش صحیح، کلید موفقیت در زندگی، به شما اثبات می‌کند که ذهنیت انسان تأثیری به‌سزا در بهبود شرایط زندگی‌اش دارد. او در این اثر با برشمردن 30 ایده‌ی بنیادین و آموزش پیاده‌سازی این ایده‌ها، به شما در ایجاد تحولی اساسی در زندگی‌تان یاری می‌رساند.

درباره خلاصه کتاب صوتی نگرش صحیح، کلید موفقیت در زندگی:

همه‌ی انسان‌ها آرزوی رسیدن به موفقیت و شادکامی را در سر می‌پرورانند، اما تنها عده‌ی قلیلی از آنها به این آرزو جامه‌ی عمل می‌پوشانند. چرا؟ دلیل موفقیت این عده‌ی محدود چیست؟ کیت دی هرل اینجاست تا یک بار برای همیشه به این سوال پاسخ دهد و راز موفقیت را برای شما فاش سازد.

او در خلاصه کتاب صوتی نگرش صحیح، کلید موفقیت در زندگی (Attitude is everything for success)، سی عامل مهم و بنیادینِ فکری را نام می‌برد که برای ایجاد تحول در زندگی باید از آنها برخوردار باشید. هرل این سی عامل را در قالب تمرین‌هایی سی‌روزه به شما عرضه می‌کند. به این نحو که در هر بخش از کتاب خود، از شما می‌خواهد که یک روز کامل را صرف توجه به موضوع آن فصل خاص از کتاب کنید. مثلاً در روز هشتم او از عامل «تهعد» سخن می‌گوید؛ اینگونه که ابتدا آن را به طور دقیق تعریف می‌کند، سپس اهمیت متعهد بودن در مسیر موفقیت را ذکر می‌کند، و بعد توصیه‌هایی را مطرح می‌کند که می‌توانند تعهد و مسئولیت‌پذیری را در مخاطب افزایش دهند.

به طور کلی، ایده‌ی اصلی کیت دی هرل (Keith Harrell) در کتاب نگرش صحیح، کلید موفقیت در زندگی، این است که ذهنیت انسان عاملی تعیین‌کننده در پیشرفت و ترقی اوست. البته این نکته در کتاب‌های نویسندگان دیگر نیز نقل شده است؛ با این حال در کار هرل، به خوبی بدان پرداخته شده و از یک شعار کلی، به برنامه‌ای مدون در جهت خودسازی بدل گشته است.

در نکوداشت خلاصه کتاب صوتی نگرش صحیح، کلید موفقیت در زندگی:

- این اثر نگاشته شده تا روحیات شما را از اساس متحول کند. (goodreads)

خلاصه کتاب صوتی نگرش صحیح، کلید موفقیت در زندگی مناسب چه کسانی است؟

افرادی که خواهان آشنایی با کتابی خوب و سودمند در حیطه‌ی خودسازی و خودیاری هستند، قطعاً از این اثر صوتی استقبال خواهند نمود.

با کیت دی هرل بیشتر آشنا شویم:

او نویسنده‌ی پرفروش آثار روانشناختی و سخنرانی مجرب و شناخته‌شده است. هرل همکاری‌های عمده‌ای با شرکت‌های تجاری مختلف داشته؛ به این نحو که با تشکیل سمینارهای گوناگون، کارکنان این شرکت‌ها را با آخرین متدهای افزایش بهره‌وری و ارتقای انگیزه آشنا ساخته است. بهترین اثر ترجمه‌شده از وی به فارسی، کتاب نگرش صحیح، کلید موفقیت در زندگی نام دارد، که هم‌اینک نسخه‌ی صوتی و خلاصه‌شده‌ی آن را دست دارید.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی نگرش صحیح، کلید موفقیت در زندگی می‌شنویم:

روز یازدهم: اعتماد به نفس - محکم باشید!

اعتماد به نفس یعنی ایمان یا اعتقاد، یک ارتباط مثبت، همراه با حسن نیت با درون خود. یک احساس اطمینان خاطر، یا تعهد برخاسته از درون. تکرار کنید. همزمان با تکرار این عبارات، آنها را باور کنید و بپذیرید. تصور کنید خصوصیتی را که می‌گویید دارا هستید. دقت کنید که صدا و بدن شما، چطور به هر من گفتن پاسخ مثبت می‌دهد: «من به اهمیت داشتن اعتماد به نفس اذعان دارم. من به توانایی خود برای رسیدن به اهدافم ایمان دارم.» باور کنید.

بابی نمونه‌ی واقعی یک مادر بود. او در یک کار تمام‌وقت شاغل بود. همزمان با آن، کار خانه، خرید و نظافت هم داشت. همینطور در هفته چند بار پسرش را برای تمرین مسابقه‌ی فوتبال می‌برد و برمی‌گرداند. وظیفه‌ی او به عنوان مادر یکی از فوتبالیست‌های عضو تیم عبارت بود از: هر دو هفته یک بار، تغذیه‌ی تیم بین دو نیمه‌ی بازی...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
مقدمه
20 دقیقه
روز اول تا پنجم
20 دقیقه
روز ششم تا دهم
22 دقیقه
روز یازدهم تا پانزدهم
18 دقیقه
روز شانزدهم تا بیستم
19 دقیقه
روز بیست و یکم تا بیست و پنجم
14 دقیقه
روز بیست و ششم تا سی‌ام

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی نگرش صحیح، کلید موفقیت در زندگی
نویسنده
مترجممحمدابراهیم گوهریان
راویراحله سادات فاطمی
ناشر صوتیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی نگرش صحیح، کلید موفقیت در زندگی

سمیرا عاملی
۱۴۰۰/۱۱/۴
خوب بود، استفاده بردم و کمتر پیش می‌آمد به دیدگاهم بپردازم و این کتاب کمکم کرد.
الهه زنگنه
۱۴۰۱/۸/۹
کتاب خوبیه گویندشم روان میخونه
شیرین خانی
۱۴۰۱/۳/۱۵
من بااین کتاب خیلی متحول شدم
حکیمه میرزاپور
۱۴۰۱/۱۲/۲۶
صدای گوینده با انرژی بود
Mitraasi
۱۴۰۱/۸/۱۹
بینظیر بود منکه کلی متحول شدم
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی نگرش صحیح، کلید موفقیت در زندگی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی نگرش صحیح، کلید موفقیت در زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.