معرفی و دانلود کتاب نی‌نی‌ها و هو‌لو‌لو (نی‌نی دختری)

عکس جلد کتاب نی‌نی‌ها و هو‌لو‌لو (نی‌نی دختری)
قیمت:
8000 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نی‌نی‌ها و هو‌لو‌لو (نی‌نی دختری) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نی‌نی‌ها و هو‌لو‌لو (نی‌نی دختری) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نی‌نی‌ها و هو‌لو‌لو (نی‌نی دختری)

کتاب نی‌نی‌ها و هو‌لو‌لو (نی‌نی دختری) جلد 5 از مجموعه نی‌نی‌ها نوشته‌ی افسانه شعبان نژاد، شامل داستان‌های خیال‌انگیز برای کودکان است.

این مجموعه طوری طراحی شده که 3 جلد آن برای دخترها و سه جلد آن برای پسرها است. مربیان یا والدین می‌توانند هنگام خواندن قصه، از نام کودک خود به جای نی‌نی دختری استفاده کنند.

افسانه شعبان نژاد، نویسندۀ این کتاب، از کودکی به خواندن شعر و کتاب علاقه زیادی داشت. وی فعالیت‌های خود را در حوزه هنری از سن 18 سالگی آغاز کرد. فعالیت‌های او در حوزه ادبیات کودک و نوجوان از سال 1364، با همکاری در مجله کیهان بچه‌ها شروع شد.

در بخشی از کتاب نی‌نی‌ها و هو‌لو‌لو (نی‌نی دختری) می‌خوانیم:

هولولو فیش و فوش اومد، از تو سوراخ موش اومد.
اومده بود توی خونه، که نی‌نی رو بترسونه. هولولو گفت: «نی‌نی دختری، جیغ بزن. باید بترسی از من.»
اما نی‌نی نترسید. به هولولو گفت: «تو لولو نیستی، موشی. موش به سر دو گوشی؛ یه موش خوشمزه و چاق. گریه کجاست؟ توی اتاق. یه دیگ داره با آب جوش. چی میپزه؟ خوراک موش.». هولولو گفت: «وای دیگ آب جوش چیه؟ راستی خوراک موش چیه؟ من نمی‌خوام مرده بشم. به جای موش خورده بشم.» بعد هولولو چه کار کرد؟ بدو بدو فرار کرد.

فهرست مطالب کتاب

سوسک سیاه
نخود یا ماش
کش کش دودکش
جیغ جیغو
موش موشی جان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نی‌نی‌ها و هو‌لو‌لو (نی‌نی دختری)
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات24
زبانفارسی
شابک978-600-03-0368-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب نی‌نی‌ها و هو‌لو‌لو (نی‌نی دختری)

برای دریافت کتاب نی‌نی‌ها و هو‌لو‌لو (نی‌نی دختری) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.