معرفی و دانلود کتاب هتل نامرئی 1

عکس جلد کتاب هتل نامرئی 1
قیمت:
۲۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هتل نامرئی 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هتل نامرئی 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هتل نامرئی 1

موجودات جادویی بشتابید! هتل نامرئی برای شماست! استیون باتلر، نویسنده‌ی محبوب و پرفروش، در کتاب هتل نامرئی 1 شما را به این هتل جادویی می‌برد که در جوار موجودات جادویی دیگر، تعطیلات خوشی داشته باشید. تصویر نقشه‌ی هتل را هم در اختیارتان گذاشته است تا به هر جا که دلتان خواست، سرک بکشید. این یک داستان در ژانر فانتزی نیست، داستان زندگی خانواده‌ی بانیستر است!

درباره‌ی کتاب هتل نامرئی 1

با خواندن کتاب هتل نامرئی 1 (Nothing To See Here Hotel) به بهترین مقصد مخفی برای تعطیلات موجودات جادویی قدم می‌گذارید. هتلی صد ساله در انتهای ساحل برایتون انگلستان که قسمت جلویی آن مثل هتل‌های دیگر به نظر می‌رسد، اما باقی ساختمان با جادوی ترولی نامرئی شده است. هر چند وقت یک‌بار، یک مرغ دریایی بخت‌برگشته به یکی از برج‌های نامرئی هتل برخورد می‌کند، اما هیچ انسانی متوجه آن نمی‌شود. آنقدر ظاهر بیرونی هتل کوچک و کهنه و بوگندو است که هیچ گردشگری رغبت نمی‌کند قدم به داخل آن بگذارد. بنابراین شما که این کتاب را برای خواندن انتخاب می‌کنید و مهمان هتل می‌شوید، قطعاً موجودی جادویی هستید.

استیون باتلر (Steven Butler) رازها و ماجراهای این هتل را در کتاب هتل نامرئی 1 برای شما شرح می‌دهد. حتی نقشه‌ی تصویری هتل را هم برایتان گذاشته تا با دیدنش به گلخانه و استخر لجن و باقی اتاق‌های جذاب آن سرک بکشید. داستان از زبان فرانکی، پسر کوچک خانواده‌ی بانیستر بیان می‌شود، پسری نیمه‌انسان، نیمه‌ترول. مدیر هتل نامرئی، مادربزرگ فرانکی است که حتی گرگ بدجنس را هم یک لقمه‌ی چپ می‌کند. اتاق او در بالاترین نقطه‌ی هتل قرار دارد. جایی بعد از سیصد و نود و نه پله، در دل ابرها!

شاید فکر کنید اقامت در این هتل به اندازه‌ی کافی جذاب و مهیج باشد، اما یک شب طوفانی اتفاقی رخ داد که ماجرا را هیجان‌انگیزتر کرد. آن شب باران به پنجره‌ها می‌کوبید، رعد و برق آسمان را روشن می‌کرد و همه چیز در قسمت بالایی هتل به غیژغیژ افتاده بود که کلاغ سیاه و بزرگی به هتل نزدیک شد. این کلاغ سیاه بزرگ حامل چه خبری بود و با خودش چه ماجراهایی می‌آورد؟ باید صفحات کتاب هتل نامرئی 1 و هزاران پله‌ی آن را دو تا یکی طی کنید تا از اصل داستان سر دربیاورید!

استیون لنتون تصویرگر کتاب هتل نامرئی 1 است که جایی در برایتون، نزدیک هتل نامرئی زندگی می‌کند! داستان کتاب را زهرا عالمی به زبان فارسی برگردانده و نشر کوله‌پشتی آن را به چاپ رسانده تا فارسی‌زبانان هم بتوانند به هتل نامرئی قدم بگذارند. این کتاب جلد اول از مجموعه کتاب هتل نامرئی است و ماجراهایش همین جا تمام نمی‌شود!

درباره‌ی مجموعه‌ی هتل نامرئی

مجموعه‌ی هتل نامرئی (Nothing To See Here Hotel) ماجراهای دنباله‌دار یک هتل مخفی جادویی در ساحل برایتون انگلستان را روایت می‌کند. مکانی که پاتوق موجودات جادویی سراسر جهان است و صاحبان آن، خانواده‌ی بانیستر هم از عجیب‌ترین کسانی هستند که در عمرتان دیده‌اید. هر جلد از کتاب شما را به اقامت خاطره‌انگیز در این هتل دعوت می‌کند و در جریان ماجراهای مهیج مهمانان عجیب و غریب آن می‌گذارد. نویسنده‌ی این مجموعه استیون باتلر، نویسنده‌ی پرفروش و محبوب انگلیسی است و تصویرگری خیال‌انگیز و بامزه‌ی آن را نیز استیون لنتون (Steven Lenton) بر عهده دارد. این مجموعه در ایران توسط انتشارات کوله‌پشتی به انتشار رسیده است.

نکوداشت‌های کتاب هتل نامرئی 1

  • کتابی به شدت خنده‌دار و خلاقانه. من عاشق موجودات عجیب و غریب هتل نامرئی، به خصوص آن شخصیت ترول هستم. (کرسیدا کوول، نویسنده‌ی مجموعه‌کتاب‌های مربی اژدها (How to Train Your Dragon))
  • با کتاب هتل نامرئی 1 راهی یک ماجراجویی جادویی و مهیج می‌شوید. (فرانچسکا سایمون، نویسنده‌ی مجموعه‌داستان هنری زلزله)
  • من به این هتل امتیاز 5 می‌دهم. (لیز پیشون، نویسنده‌ی مجموعه‌ی تام گیتس)
  • کتاب هتل نامرئی 1 قصه‌ی ماجراجویانه و مهیج ترول‌ها، گابلین‌ها و موجودات جادویی دیگر را برای شما تعریف می‌کند؛ قصه‌ای مشمئزکننده اما فوق‌العاده خنده‌دار. بند کفش‌هایتان را محکم ببندید و وارد عجیب‌ترین هتل عمرتان شوید. هتلی که امیداورم هیچ‌وقت گذرم به آن نیفتد. (جرمی استرانگ، بازیگر)
  • چه هتل هیجان‌انگیزی! لطفاً یک اتاق هم به من بدهید! (کی اومانسکی، نویسنده‌ی کتاب غول شلوارپوش)

کتاب هتل نامرئی 1 برای چه کسانی مناسب است؟

کودکانی که عاشق داستان‌های ماجراجویانه، جادویی و طنز هستند و در رده‌ی سنی 8 تا 12 سال قرار دارند، از مطالعه‌ی این کتاب حسابی لذت می‌برند.

در بخشی از کتاب هتل نامرئی 1 می‌خوانیم

از بین لباس‌های نشسته، سریع لباسی پوشیدم و به خودم در آینه نگاهی انداختم. شلوارم چروک بود و تیشرتم لکه داشت، اما خب چه اهمیتی داشت؟ همه آن‌قدر هیجان‌زده بودند که به این چیزهای کوچک اهمیتی نمی‌دادند.

به سمت صندلی رفتم و نشستم و هاگیت را روی پاهایم گذاشتم، کلیدی را فشار دادم که روی صفحه‌ی شماره‌گیر کوچکی روی دسته‌ی صندلی بود و همان‌طور که صندلی با حالت تق‌و‌لقی از طبقات پایین ‌رفت خودم را محکم گرفتم.

می‌دانید، اتاق من در یک نقطه‌ی مخفی بالای کتابخانه‌ است که هیچ در و پله‌ای ندارد. برای همین فکر می‌کنم این بهترین اتاق هتل است. اینجا اتاق شخصی پدربزرگ آبراهام بوده و او همه‌ی کتاب‌ها و نمونه‌ها و یادداشت‌هایش درباره‌ی حیوانات عجیب را اینجا نگه می‌داشته تا آن‌ها با کتاب‌های دیگر در کتابخانه‌ی پایین قاتی نشوند. او صندلی بالابر مخصوصی هم طراحی کرده بود که فقط خودش کدش را می‌دانست.

بعد از کلی خواهش و التماس، مامان‌ و بابا چند سال پیش به‌عنوان هدیه‌ی تولدم اجازه دادند به این اتاق بیایم. آن‌ها کد‌های صندلی ابی را که روی تکه‌کاغذی نوشته شده بود بهم دادند و وقتی که حفظشان کردم آن تکه‌کاغذ را به هاگیت دادم تا بخوردش و بنابراین فقط خودم کد صندلی بالابر را می‌دانم و مامان نمی‌تواند یکهو وارد شود و بهم بگوید اتاقم را تمیز کنم.

داشتیم از قسمت جادویی عاشقانه‌ی سیاه رد می‌شدیم که نگاهی به پایین انداختم و دیدم که دسته‌ای از توپک‌های گردوغباری پشت سر هم روی کف زمین به‌سرعت حرکت می‌کنند و با خودشان می‌خوانند: «زود باشید، زود باشید، زود باشید.» توپک غباری‌ای که آخر صف بود نگاهی به بالا انداخت و من و هاگیت را روی صندلی در مسیر داخل دیوار کنار قفسه‌ی کتاب‌ها دید و با صدای جیرجیرمانندی سرم داد زد: «زود باش، زود باش، زود باش!»

فهرست مطالب کتاب

درباره‌ی نویسنده
درباره‌ی تصویرگر
همه‌ی پیرزن‌ها دوست‌داشتنی نیستند
هتل نامرئی
مامان‌بزرگ رگرگیتا
نوری در تاریکی
زود باش!
دریچه‌ی آسمان
مانگل‌جا
تا اینجای داستان را خوانده‌اید!
صبح روز بعد
جشن شاهانه
ورود گابلین‌ها
رژه
شاهزاده گروگبا
شاهزاده‌ای اعصاب‌خردکن
پیسسست
از بد به بدتر
شاهزاده‌ی فراری
ساحل
داستان پیچیده می‌شود
بووووووووم
استخوان‌هایی در جعبه
طلسم دندان‌های الماسی
بگیریدشان
گروگبا کجاست؟
درب‌و‌داغان
عجیب‌وغریب بودن یک‌جور عادی بودن است

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هتل نامرئی 1
نویسنده
مترجمزهرا عالمی
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات144
زبانفارسی
شابک978-600-461-516-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هتل نامرئی 1

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب هتل نامرئی 1

برای دریافت کتاب هتل نامرئی 1 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.