معرفی و دانلود کتاب هتل نامرئی 2: غول‌های برفی

عکس جلد کتاب هتل نامرئی 2: غول‌های برفی
قیمت:
۳۳,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هتل نامرئی 2: غول‌های برفی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هتل نامرئی 2: غول‌های برفی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هتل نامرئی 2: غول‌های برفی

ماجرای کتاب هتل نامرئی 2: غول‌های برفی در روزی آغاز می‌شود که خبر بدی تمام برنامه‌های جشنِ بزرگِ خانواده‌ی بانیستر را برهم می‌زند. این خانواده که در حال تدارک برای جشن بزرگِ تورگمانا در طولانی‌ترین روز تابستانی بودند و قرار بود پذیرای مهمانانِ عجیب و غریبِ زیادی در هتلشان باشند، حالا باید با بهمنی که در راه است دست‌وپنجه نرم کنند. روایت استیون باتلر به همراه تصویرگریِ استیون لنتون جذابیت مضاعفی به کتاب می‌بخشد.

درباره‌ی کتاب هتل نامرئی 2: غول‌های برفی

به هتل نامرئی خوش آمدید؛ جایی که عجیب‌وغریب‌ترین خدمات را ارائه می‌دهد و شادی و هیجان 24 ساعته‌ای در انتظارتان است. این جمله برای توصیف دومین جلد از مجموعه‌ی هتل نامرئی (Nothing to See Here Hotel) کافی است.

داستان درباره‌ی خانواده‌ای به نام بانیسترهاست که مادربزرگ در مقام ریاست هتل قرار دارد و بقیه‌ی اعضای خانواده از جمله فرانکی در انجام کارهای هتل، وظیفه‌ای بر عهده دارند. فرانکی موجودی نیمه‌انسان نیمه‌ترول و روایتگر کتاب هتل نامرئی 2: غول‌های برفی (!You Ain't Seen Nothing Yeti) است. قانون سفت و سختی در هتل نامرئی وجود دارد و آن این است که انسان‌های عادی و نرمال را پذیرش نمی‌کنند؛ مگر اینکه با موجودی جادویی ازدواج کرده باشند. در یکی از روزها فاجعه‌ای در هتل نامرئی رخ می‌دهد؛ حتی بدتر از پیدا شدن یک اتوبوس پر از شیاطین بوگندو یا حمله‌ی موجودات شلغمی که پیش از این بانیسترها با آن روبه‌رو شده بودند. این فاجعه خبر از وقوع کولاکی سهمگین بیرون از دیوارهای هتل می‌دهد، آن هم در مهم‌ترین روز سال؛ یعنی در رو جشن تروگمانا!

معرفی و دانلود کتاب هتل نامرئی 2: غول‌های برفی

استیون باتلر (Steven Butler) دنیایی عجیب و غریب با موجودات جادویی خلق و شما را در آن غرق می‌کند. اگر طرفدار داستان‌های فانتزی باشید عاشق آن خواهید شد و اگر فکر می‌کنید دنیای فانتزی جهانی کسالت‌بار است، پس از خواندن کتاب هتل نامرئی 2: غول‌های برفی تغییر عقیده خواهید داد. استیون باتلر با نثر روان و قلم جادویی خود، وقتی برای خمیازه کشیدن در اختیارتان نمی‌گذارد و با ریتمی بالا، اتفاقات هیجان‌انگیز را پشت‌سرهم ردیف می‌کند.

تروگمانا آخرین روز تقویم جادویی است که شبش بزرگ‌ترین و شگفت‌انگیزترین جشن برپا می‌شود. این مهمانی بزرگ بهترین فرصتی است که در آن موجودات جادویی می‌توانند با موجودات جادوییِ دیگر آشنا شوند و حلقه‌ی ارتباطی خود را گسترده‌تر کنند. در واقع مهمانان عجیب و غریب زیادی از سراسر دنیا به هتل نامرئی می‌آیند تا جشن بگیرند. اما حالا درست در زمانی که همه مشغول تدارک دیدن برای تروگمانا هستند، خبر می‌رسد که کولاکی عظیم در راه است و جشن گرفتن طبیعتاً آخرین چیزی است که هرکس باید به آن فکر کند. اما کولاک هم مثل هر اتفاق دیگری در کتاب هتل نامرئی 2: غول‌های برفی رخدادی جادویی به حساب می‌آید؛ چراکه خانواده‌ی غول‌های برفی را به هتل می‌آورد و مسبب آغاز ماجرایی جدید می‌شود.

این کتاب به همت نشر پاپلی (واحد کودک و نوجوان نشر کوله‌پشتی) و با ترجمه‌ی زهرا عالمی روانه‌ی بازار شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی هتل نامرئی

مجموعه‌ی هتل نامرئی داستان دنباله‌دار یک هتل جادویی را روایت می‌کند که خانواده‌ای نیمه‌انسان نیمه‌ترول به نام بانیسترها آن را اداره می‌کنند. این هتل مقصد گردشگری موجودات عجیب‌الخلقه‌ی سرتاسر جهان است. استیون باتلر در هر جلد از این مجموعه خواننده را به اقامت در این هتل جادویی دعوت می‌کند و اتفاقات نامأنوس و بامزه‌ای را از زاویه‌دید فرانکی پسر کوچک خانواده به تصویر می‌کشد. تاکنون چهار جلد از این مجموعه به چاپ رسیده که دو جلد آن در ایران توسط انتشارات کوله پشتی ترجمه و منتشر شده است.

نکوداشت‌های کتاب هتل نامرئی 2: غول‌های برفی

  • کتاب غول‌های برفی به طرزی باورنکردنی خوب است. (تام فلچر)
  • بسیار خنده‌دار و مبتکرانه است. من عاشق موجودات خارق‌العاده‌ی کتاب غول‌های برفی هستم. (کرسیدا کاول)
  • یک ماجراجویی حیرت‌انگیز و پرجوش‌وخروش. (فرانچسکا سیمون)
  • کمربندهایتان را ببندید و آماده‌ی ورود به عجیب‌ترین هتل دنیا شوید. (جرمی استرانگ)

کتاب هتل نامرئی 2: غول‌های برفی برای چه کسانی مناسب است؟

این داستانِ فانتزی، ماجراجویانه و خنده‌دار طیف زیادی از مخاطبانِ 6 تا 12ساله را به خود جذب خواهد کرد.

در بخشی از کتاب هتل نامرئی 2: غول‌های برفی می‌خوانیم

مامان هشدار داد: «ما تو این هتل نفرین و طلسم کردن نداریم و قانون سختگیرانه‌ای علیهش داریم.» اما مالونی گوشش بدهکار نبود.
جیغ زد: «ایشالا که همه‌ی هدیه‌های تروگمانای جوراب باشه!»
داد زدم: «نه، صبر کن!» اما دیر شده ‌بود و آن موجود پلید نفرینش را شروع کرده بود.
«همه‌ی پای گوشتی که درست کردین مزه‌ی آشغال خشک بده!»
روح درختی پیر گفت: «چه بی‌ادبانه!» و نوک کاج‌های یخ‌زده‌اش قرمز شد.
«و تو هر لقمه‌ی شیرینی‌های موریانه‌ای، موی غول ‌برفی باشه!»
خواهران مولار خندیدند: «خوثمزه میثه که!»
بابا دسته‌ای از کارت‌های ورود به استخر گل‌آلود را از پشت میز پذیرش آورد و سعی کرد حواس این موجود پلید را پرت کند: «بفرمایین، خانم مالونی! فعلاً این‌ها رو برای جبران نبودن آفتاب بگیرین!»
«نفرین می‌کنم که بستنی‌های صدف و ماهی‌تون مغزتون رو منجمد کنه!»

فهرست مطالب کتاب

دردسر بزرگ
تروگما چی‌چی؟
خبر داغ نانسی
مهمان جدید
مادلین مالونی وارد می‌شود
هوووووووو
آن‌ها رسیدند
معرفی می‌کنم: خانواده‌ی کوینزی
سالن پذیرش یخی
نفرین مالونی پیر
تا اینجای داستان را خوانده‌اید
آغاز جشن
بدتر شدن اوضاع
سالن غذاخوری
جشن تروگمانایی به‌یادماندنی
مهمان ناخوانده
درست سر بزنگاه
زندانی‌اش کنید!
وقت خواب
دیوارهای سخن‌گو
رازها و غریبه‌ها
ببینید کی اینجاست!
نه‌چندان سریع
آکیولس نوکترن
بچه‌ی سرگردان
چیزی نمانده به...
نزاع خانوادگی
جادوگر را بیدار کن
منجمد
تروگمانای به سر رسید!
حرف آخر...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هتل نامرئی 2: غول‌های برفی
نویسنده
مترجمزهرا عالمی
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات168
زبانفارسی
شابک978-600-461-581-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هتل نامرئی 2: غول‌های برفی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب هتل نامرئی 2: غول‌های برفی

برای دریافت کتاب هتل نامرئی 2: غول‌های برفی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.