معرفی و دانلود کتاب هدف گذاری فرکانسی

عکس جلد کتاب هدف گذاری فرکانسی
قیمت:
36500 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هدف گذاری فرکانسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هدف گذاری فرکانسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هدف گذاری فرکانسی

کتاب هدف گذاری فرکانسی نوشته‌ی سید ماکان صفوی، دربردارنده‌ی یکی از حرفه‌ای‌ترین و قدرتمندترین روش‌های تعیین هدف در جهان است که اگر آن را یاد بگیرید قادر به دیدن و لمس کردن ابعاد دیگری از زندگی و آرزوهایتان می‌شوید.

درباره‌ی کتاب هدف گذاری فرکانسی:

کتابی که هم‌اکنون پیش رو دارید به شما دیدگاه جدیدی از زندگی می‌دهد که با کمک آن می‌توانید به اهداف و رویاهایتان دست پیدا کنید. همان‌طور که می‌دانید زندگی انسان نتیجه اقدام‌های او و عملکردهایش به صورت خودآگاه یا ناخودآگاه است و هر اقدام یا عملی که از انسان سر می‌زند ابتدا از یک فکر کوچک سرچشمه می‌گیرد.

پس با این تفاصیل می‌توان گفت که زندگی شما در حال حاضر نتیجه افکار و احساسات شما در گذشته‌ای نه‌ چندان‌ دور است. در ابتدا به زندگی خود، میزان درآمد خود و حتی سطح سلامتی خود نگاهی اجمالی بیندازید و در کنار این‌ها به سن و سال خود توجه کنید.

سطح زندگی شما در حال حاضر نتیجه افکار گذشته‌تان است. هم‌ اکنون چند سال دارید؟ 20 سال، 30 سال، 40 سال یا بیشتر؟ اصلاً سن و سال مهم نیست؛ بلکه نکته حائز اهمیت این است که شما عمری با یک مدل طرز فکر یا حتی با چند مدل تفکرات خاص زندگی کرده‌اید و در حال حاضر به این نقطه رسیده‌اید و واقعیت زندگی‌تان همین است که می‌بینید.

پس بیایید با خودتان صادق باشید. قطعاً اگر تصمیم بگیرید تا افکارتان را عوض کنید، زندگی‌تان هم به طور کلی عوض خواهد شد. اگر در زمان مطالعه‌ این کتاب باورهای خود را تغییر ندهید و با همان افکار گذشته‌‌تان آن را مطالعه نمایید و اقدامی نکنید، هیچ اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد.

قطعاً داستان آن استاد بزرگ ژاپنی و شاگرد تازه واردش را شنیده‌اید؛ زمانی که استاد او را به شاگردی نمی‌پذیرفت و دائماً او را رد می‌کرد، شاگرد از استاد پرسید: استاد چرا مرا نمی‌پذیرید؟ استاد به فنجان‌های چای و قوری اشاره کرد و از شاگرد درخواست کرد که با یکدیگر به صرف چای صحبتی داشته باشند. زمانی که شاگرد برای استاد چای ریخت و فنجان استاد را پر کرد، در همان لحظه دست از پر کردن فنجان برداشت، زیرا که فنجان لب به لب پر از چای شده بود. در همین هنگام بود که استاد فنجان چای را در دست گرفت و به شاگردش نکته بزرگی آموزش داد: «تو مانند این فنجان چای لب به لب پر هستی و من چیزی برای آموزش دادن به تو ندارم، مگر اینکه فنجان خود را خالی کنی تا من بتوانم با آموزش‌های جدید آن را پر کنم.»

دقیقاً زندگی شما هم همینطور است. اگر افکار و عقاید گذشته‌ی خود را که سال‌ها با آن‌ها زیسته‌اید دور بریزید و خودتان را تغییر دهید بدون شک آینده‌ی بهتری خواهید داشت.

کتاب هدف گذاری فرکانسی برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به افرادی توصیه می‌شود که می‌خواهند با دور ریختن افکار و عقاید پوچ گذشته، مسیر صحیحی برای خود برگزینند و به اهدافشان دست پیدا کنند.

در بخشی از کتاب هدف گذاری فرکانسی می‌خوانیم:

حرف دیگران بسیار محترم و قابل اهمیت است، اما برای خودشان.

تحقیقات نشان می‌دهد که معیار شما زمانی که هدفی ندارید، حرف مردم است یا بهتر بگویم با حرف‌های مردم عجین است و سخنان آن‌ها به شدت روی شما تأثیر می‌گذارد و نکته جالب و بدیهی چیست؟ این است که سخنان مردم تمامی ندارد؛ زیرا مردم بی‌نهایت فکر دارند، بی‌نهایت سلیقه دارند و بی‌نهایت با زندگی شما کار دارند. مثل این موضوع که بارها در جامعه شنیده‌اید و شاید هم از نزدیک دیده باشید، «خونتونو چند خریدید؟»، «حقوقت چقدره؟»، «چرا لباست این رنگیه؟» و از این قبیل سؤالات بسیار خصوصی که عملا کسی حق پرسیدن آن‌ها را ندارد؛ زیرا بسیار شخصی هستند. خوب یادم هست که در حال نگاه‌ کردن به مصاحبه‌ای از یکی از بازیگران خوب کشورمان بودم، در میانه‌های برنامه، مجری از بازیگر سؤالی پرسید و گفت که جناب فلانی می‌خواهم بدانم خالص چقدر درآمد دارید؟ بازیگر نگاهی به مجری کرد و با آرامش پاسخ داد «شما اگر در جایی دیگر و در کشوری به‌ جز کشور خودمان این سؤال را از یک بازیگر می‌پرسیدید، او حق داشت که نه‌ تنها پاسخی به شما ندهد، بلکه برنامه را‌ترک کرده و از این کار شما بسیار ناراحت شود». البته که آن مجری تقصیری نداشت، آیا نحوه ارتباط مؤثر را تا به حال کسی به او آموخته بود؟ در مدرسه؟ در دانشگاه؟

غالبا تا جایی که بررسی کرده‌ام، خیلی از اطرافیانمان، منتقدانی برجسته هستند که اصلا اصول انتقاد را نمی‌دانند و حاضر به یاد‌گرفتن آن نیز نیستند. در رابطه با انتقاد کتابی بی‌نظیر به نام تیغ را مطالعه کرده‌ام که حتما پیشنهاد می‌کنم شما هم مطالعه کنید. در آن کتاب زیبا، نویسنده انتقاد را به یک عمل جراحی تشبیه کرده بود که در این عمل جراحی، پزشک جراح به فرد منتقد تشبیه شده بود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
پیشنهاد شگفت‌انگیز
قول مردانه
فصل صفرم: فراگیری کوآنتومی
فراگیری کوانتومی
حالت اول: می‌دانستم- قبول دارم
حالت دوم: نمی‌دانستم- قبول دارم
حالت سوم: می‌دانستم- قبول ندارم
حالت چهارم: نمی‌دانستم- قبول ندارم
فصل اول: کشف رسالت بزرگ
مداربندی آگاهی‌های فرکانسی
فصل دوم: فصل فوتون‌های فرکانسی
فرکانس چیست؟
برخی از نظریات و مدل‌های کوانتومی
توصیف
تفسیر کپنهاک
مبدأ و انگیزه
تفسیر آزمایش
تفسیر کوپن هاگن
تفسیر چندین دنیا و تاریخ ثابت
پارادوکس گربه شرودینگر
تفسیر ارتباطی
تئوری‌های تخریب ذهنی
فضا زمان کوانتومی
امواج مغزی
فصل سوم: فصل مداربندی
مداربندی
معجزه اول
معجزه دوم
فصل چهارم: فصل هدف‌گذاری
هدف چیست؟
میوه‌ها و دستاوردهای درخت هدف‌گذاری
باورهای محدود‌کننده و ریشه‌های گندیده درخت
هدف‌گذاری فرکانسی یا نوین
نکته طلایی
ایده
حیطه‌های اصلی هدف‌گذاری
اولویت‌بندی
زمان‌بندی اهداف
90_90_1
1. بی‌اقدام و مثبت‌نگر
2. اقدام‌کننده و منفی‌نگر
3. بی‌اقدام و منفی‌نگر
4. اقدام‌کننده و مثبت‌نگر
ستاره قطبی
اقدام
اقدام چیست؟
راهکارهای شروع اقدام
قانون پنج ثانیه
متشکرم
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هدف گذاری فرکانسی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پارسیان البرز
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات122
زبانفارسی
شابک978-622-6974-88-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
36500 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هدف گذاری فرکانسی

hesam spehry
۱۴۰۰/۹/۲۸
خیلی خیلی ممنون از استاد و برادر عزیز ماکان صفوی واقعا واقعا عالی بود البته برای درک کتاب سطح بالایی مثل شما دوستان هم باید فیزیک را بلد باشن هم شیمی و ریاضی و... درکل باید آدم یک مقدار کمی وقت بگذاره متوجه حرفای شما میشه همچنین امیدوارم شما. و خانواده عزیزتون همیشه سالم و تندرست باشید کتابتون یک و پک کامل از تمامی کتاب‌های مهم بوده از نکات داخلش واقعا لذت بردم. با تشکر از نویسنده کتاب
هدف گذاری فرکانسی
Bahman Beiranvand
۱۴۰۲/۹/۲۸
معمولی! البته ورژن ایرانی. اگر یک کتاب حال خوب کن سطحی میخواهید، توصیه میکنم. از این تیپ کتاب‌ها زیاد است ولی مزیت این کتاب ایرانی بودن آن است. راحت تر ارتباط میگیرید. دنبال مطلب ناب نباشید بلکه گردآوری مختصری از کتاب‌های خارجی با یک کم چاشنی عرفان که شامل دستورالعمل‌های این را بکن و آن را نکن است. جالبه مثال‌های علمی را هم دقیقا از ویکی پدیا برداشته.:)
عرفان مردانی
۱۴۰۱/۵/۲۹
با تشکر از جناب ماکان صفوی
بنده کل کتاب را ۳ مرتبه مطالعه کردم و این دیدگاه رو ثبت میکنم.
مطالب و محتوا عالی و کاربردی بود (حداقل برای من اینطور بود).
دو نکته کوچک:
۱-مطالب فصل ۲ سنگین است و درک آن برای عموم مردم قطعا دشوار خواهد بود پس شاید بتوان مفهوم را سلیس تر بیان کرد.
۲- وبسایت مجموعه باز نمی‌شود.
و در نهایت بازهم از مطالب عالی این کتاب تشکر میکنم
محمد رضایی
۱۴۰۲/۱/۹
به نظرم خیلی کلی بود، ولی در کل کتاب خوبیه
طناز
۱۴۰۱/۷/۶
بی نظیر به شرطی که واقعا عملی بشه
منیره مروتی
۱۴۰۱/۱/۳۱
عالی بود این کتاب
mahdi soltani
۱۴۰۰/۳/۲۳
درود کتاب خوبی بود
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب هدف گذاری فرکانسی

برای دریافت کتاب هدف گذاری فرکانسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.