معرفی و دانلود کتاب صوتی راه رسیدن به ثروت: چگونه ثروتمند و خوشحال شویم؟

عکس جلد کتاب صوتی راه رسیدن به ثروت: چگونه ثروتمند و خوشحال شویم؟
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راه رسیدن به ثروت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راه رسیدن به ثروت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی راه رسیدن به ثروت: چگونه ثروتمند و خوشحال شویم؟

آیا از انسان‌هایی هستید که برای انجام دادن کارهایتان به پول قرض کردن از دیگران و یا وام گرفتن روی می‌آورید یا جزو سخاوتمندانی هستید که به دیگران پول قرض می‌دهید؟ والری سینلنیکوف در کتاب صوتی راه رسیدن به ثروت توصیه‌های بسیار مهمی را درباره‌ی شیوه‌ی مدیریت سرمایه و دستیابی به ثروت بیشتر ارائه می‌کند. اگر می‌خواهید منابع مالی خود را افزایش دهید،‌ حتماً به این کتاب پرفروش گوش بسپارید.

درباره‌ی کتاب صوتی راه رسیدن به ثروت

دنیای مدرن بر مدار پول و سرمایه می‌گردد. درواقع اگر شما نتوانید آنطور که باید،‌ ثروت خودتان را افزایش دهید،‌ از انجام دادن بسیاری از کارها عقب می‌مانید. بنابراین کسب درآمد بیشتر،‌ به‌کارگیری شیوه‌ی صحیح خرج کردن پول‌ و در نهایت قرض دادن و قرض گرفتن آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بسیاری از ما پولی را که به سختی به دست آورده‌ایم، با یک اقدام نادرست از دست می‌دهیم. یا در میزان قرض گرفتن و قرض دادن دارایی‌هایمان آنقدر زیاده‌روی می‌کنیم که در نهایت می‌بینیم هیچ پولی نداریم.

اما چاره چیست؟ به همین روش‌های ناقص و قدیمی ادامه دهیم یا به دنبال راه جدید و درستی باشیم که در آن،‌ نه‌تنها ضرر نمی‌کنیم، که به میزان سرمایه‌مان هم اضافه می‌شود؟

والری سینلنیکوف (Valeriy Sinelnikov) در کتاب صوتی راه رسیدن به ثروت (The Path to Wealth: How to become both Rich and Happy) به موضوع کسب ثروت و چگونگی افزایش آن پرداخته و با بیانی ساده و زیبا علت و ضرورت انجام کارهای پیشنهاد شده را به شما می‌گوید. با شنیدن این کتاب نگرش جدیدی را نسبت به پول به دست خواهید آورد و می‌توانید توانایی‌‌های خودتان را در ارتباط با مدیریت پول‌هایتان افزایش دهید.

شنیدن این کتاب صوتی شما را در مسیر صحیح کسب درآمد و دستیابی به شادی قرار می‌دهد. اگر دوست دارید تغییرات مثبتی را در این زمینه برای خودتان ایجاد کنید،‌ حتماً این کتاب صوتی را بشنوید.

کتاب صوتی راه رسیدن به ثروت برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن این کتاب برای همه‌ی کسانی که می‌خواهند سرمایه و پول خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنند،‌ آن را افزایش دهند و شیوه‌ی صحیح قرض دادن و قرض گرفتن را بیاموزند،‌ بسیار مفید خواهد بود.

با والری سینلنیکوف بیشتر آشنا شویم

یکی از نویسندگان حوزه‌ی روانشناسی که رهنمون‌های بسیاری کاربردی‌ای را درباره آرامش ذهن و روح به مخاطبان ارائه می‌کند، والری سینلنیکوف است. او به‌عنوان روان‌درمانگر تکنیک‌های روانشناختی را با قلمی شیوا و تأثیرگذار بیان می‌کند. آثار این نویسنده تأثیر زیادی در تغییر سبک زندگی شما و حرکت در مسیر صحیح آن دارد.

در بخشی از کتاب صوتی راه رسیدن به ثروت می‌شنویم

قرض گرفتن پول همیشه راحت‌تر از پس دادن آن است. همانطور که می‌گویند شما مال دیگری را قرض می‌گیرید و مال خود را می‌بخشید. این یک عادت بد است. اوپا از این جهان‌بینی شکل گرفت که ما اینجا موقتا روی زمین هستیم. بدنمان برای مدتی به ما داده می‌شود، دیگر برنمی‌گردیم و غیره. بنابراین ما با بدهی زندگی خواهیم کرد. این درست نیست! زمانی در سال‌های قدرت شوروی، ما با احساس وظیفه تربیت شدیم. بدهی به خانواده و بدهی به وطن. تقریبا تمام جهان غرب در بدهی زندگی می‌کنند. و آن را کامل می‌دانند. مردم قبلا به وجود بدهی‌ها عادت کرده‌اند و حتی معتقدند بدون آن‌ها زندگی خسته‌کننده می‌شود. اگر شما کنترل زندگی خود را در دست نداشته باشید،‌ شخص دیگری کنترل زندگی شما را در دست می‌گیرد و قرض ابزاری عالی برای این کار است. وقتی محصولی را به صورت اعتباری می‌خرید، بدهکار می‌شوید. مسئولیت شما در حال افزایش است که پول را از جیبتان خارج می‌کند. شما بانکدار را غنی می‌کنید، بخشی از زندگی شما صرف این هزینه می‌شود. بله،‌ شما از چیزی استفاده می‌کنید که به صورت قرضی خریداری شده.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
بخش اول: فرانوشت
22 دقیقه
بخش دوم: ثروت
23 دقیقه
بخش سوم: اولین گام در مسیر ثروت
17 دقیقه
بخش چهارم: پول چیست؟
27 دقیقه
بخش پنجم: دلایل اصلی بی‌پولی
24 دقیقه
بخش ششم: آزادی چیست؟
27 دقیقه
بخش هفتم: ترس از پول زیاد
32 دقیقه
بخش هشتم: سخاوتمند باش، بخشیدن را یاد بگیر
21 دقیقه
بخش نهم: زندگی در قرض
22 دقیقه
بخش دهم: قیمت
20 دقیقه
بخش یازدهم: منابع دریافت پول
21 دقیقه
بخش دوازدهم: کار
27 دقیقه
بخش سیزدهم: فعالیت کاری فردی
23 دقیقه
بخش چهاردهم: افکار ناب
28 دقیقه
بخش پانزدهم: هدایا
28 دقیقه
بخش شانزدهم: جریان پول منفعل
21 دقیقه
بخش هفدهم: خداحافظ یونان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی راه رسیدن به ثروت: چگونه ثروتمند و خوشحال شویم؟
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
راویمحمدرضا علیشاهی
ناشر چاپیانتشارات پل
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۳۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی راه رسیدن به ثروت

Omid
۱۴۰۳/۱/۲۲
بعد از چند بار گوش دادن به این کتاب و مقایسه با کتابهای مشابه می‌تونم بگم خیلی متواضعانه حاوی اطلاعات بسیار مهمیه. کتاب اگر خوب شنیده بشه حس خوبی می‌ده و موثره. مهمترین حسنی که این کتاب داره حس طمع، سرکشی و حسادت رو که برخی از نویسندگان و اساتید این فن منتقل می‌کنن منتقل نمی‌کنه همچنین با توجه به مشابهت اقتصاد روسیه در دو دهه قبل با الان ایران به نظرم بهتر می‌شه از نویسنده الگو گرفت.
Reza Nazifi
۱۴۰۱/۸/۳۰
من نتوانستم ارتباط لازم را برقرار کنم
شاید مشکل از وضعیت من بود
ولی به هرحال برای من مفید نبود
یعنی به عبارت دیگه مدیریت اموال و ثروت
و تعریف دیگری از پول که شاید برخی دوستدارش باشند
به شخصه وضعیت من در حال حاضر جوری نیست که بتونم این کتاب رو تا آخر تحمل کنم. واقعیا تا انتهاش هم گوش نکردم
برای همین نه توصیه میکنم نه رد میکنم
بهتر است به نظر خوانندگان دیگر هم توجه شود
Misagh bahrami
۱۴۰۱/۹/۲۶
کتابیست مملو از اطلاعات مفید و کاربردی که شما را به دنیای زیبای نگرش‌های مثبت میبرد و بعد از یادگیری مطالبش شاهد تغییرات چشم گیری در زندگی خود خواهید بود، عزیزانی که قصد جدی برای پیشرفت دارند به یک بار مطالعه اکتفا نکنن و حتما از روش نکته برداری و هایلایت کردن برای یادگیری و چکش کاری اطلاعات کتاب در ذهن خود استفاده کنند. ✌️🌹
هوشنگ بهادری
۱۴۰۲/۱۲/۳
سپاس از نویسنده ولی اگر به واقعیت قضاوت کنیم مترجم کتاب را بی کیفیت کرده به نظرم این کتاب باید با ترجمه بسیار با کیفیت بالایی صورت می‌گرفت گوینده هم مناسب این کتاب نبود تا شنوند بتواند احساسی و فهمی با کتاب ارتباط برقرار کند به واقعیت این کتاب یکی از بهترین‌هاست بابت تمام زحمات سپاسگزارم
معصومه پیروزمند
۱۴۰۱/۸/۲۳
کتابی در زمینه مدیریت مالی و رسیدن به ثروت و درآمدی بیشتر. این کتاب با ارائه‌ی پیشنهاداتی به شما می‌آموزد مدیریت مالی‌تان را افزایش دهید و به شادی و آرامش ذهن برسید. نکاتی تاثیرگذار که می‌آموزد کنترلزندگیمان را بدست گیریم
مهران خسروی
۱۴۰۱/۶/۳۱
من چند وقته منتظر این کتاب بودم. کوین ترودو پیشنهادش کرده بود.. یک دنیا ممنون از نویسنده و مترجم و گوینده و کتابراه عزیز 🧡🧡🧡
Nor Azar
۱۴۰۲/۱/۱
کتاب خوبیه، تاثیر گذاره، فقط مطالعه کافی نیست باید زمینه و استعداد در باره کاری که میخواهیم شروع کنیم همرا ه باشه و گر نه نشتن مطالعه خالی فایده نداره پس اول اقدام و...
محمد جواد محبی
۱۴۰۲/۴/۱۳
بر خلاف تعاریف متعددی که از کتاب شنیده بودم خیلی با کتاب ارتباط برقرار نکردم
البته ترجمه هم شیوا نیست ولی مفاهیمی که مطرح می‌کنه خیلی کلی و برای من در خیلی از اوقات گنگ هست
کیمیاگر
۱۴۰۱/۷/۳۰
بسیار عالی است. در وصف خوبی آن چیزی نیست جز ارزش خواندنش را دارد و به همه علاقه مندان به مطالعه توصیه میکنم در مطالعه این میکروبهای کوتاهی نکنند...
احمد کاشی
۱۴۰۱/۷/۵
سلام. کتاب تاکید فراوانی دارد بر جنبه معنوی پول در زندگی. چیزی که جویندگان پول به ان توجه‌ای ندارند.
یاسر زارع
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
به نظر من این کتاب میتونست بهتر ترجمه بشه و گوینده با روشی بهتر اجرا میکرد، خیلی نتونستم ارتباط لازم رو برقرار کنم متاسفانه
مهدی سخاوتی فر
۱۴۰۳/۱/۱
بی شک یکی از بهترین کتابهایی هست که در رابطه با نگرش‌های ثروت ساز کار میکنه.حتما این کتاب رو گوش بدین بینظیره
امین میرالهی
۱۴۰۱/۱۱/۷
به نظر من ازش بعنوان یکی از بهترین کتابها در جهت رشد هم مالی و هم شخصی میتوان نام برد. فوق العاده است.
محمد حسنوند حیدرخانی
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
اصلا باهاش حال نکردم‌ چون کتاب بیشتر از ثروت‌های معنوی میگه تا مادیات.. البته شاید من کتابم رو اشتباه انتخاب کردم
مریم امامی
۱۴۰۱/۹/۲
کتابی خوب و کاربردی البته شاید قسمتهای اولش کسل کننده باشه ولی هرچه جلوتر میره کاربردی تر و رساتر میشه
مشاهده همه نظرات 29

راهنمای مطالعه کتاب صوتی راه رسیدن به ثروت

برای دریافت کتاب صوتی راه رسیدن به ثروت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.