معرفی و دانلود کتاب شکستن عادت‌های خود: ذهنی جدید برای آینده‌ای جدید

عکس جلد کتاب شکستن عادت‌های خود: ذهنی جدید برای آینده‌ای جدید
قیمت:
۷۹۹۰۰ ۳۹,۹۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شکستن عادت‌های خود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شکستن عادت‌های خود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شکستن عادت‌های خود: ذهنی جدید برای آینده‌ای جدید

حاصل یک تحقیق ژرف که میان علم و معنویت پل ایجاد می‌کند. کتاب شکستن عادت‌های خود نوشته‌ی جو دیسپنزا با زبانی ساده و قابل فهم توضیح می‌دهد که چگونه با کنار گذاشتن عادت‌های کهنه، ذهن خود را متحول کنیم؛ به گونه‌ای که دیگر به زندگی ملال‌آور گذشته باز نگردیم.

درباره‌ی کتاب شکستن عادت‌های خود

برخی باورها به ما می‌گویند که بسیاری از رفتارها و کردارهایمان غیرقابل تغییر هستند؛ باورهایی مانند اینکه بسیاری از اعمال و دلایل عملکردمان در زندگی، ریشه در ژنتیک ما دارند. اما کتاب شکستن عادت‌های خود (Breaking The Habit of Being Yourself) نوشته‌ی جو دیسپنزا (Joe Dispenza) روی این باورها خط بطلان می‌کشد و می‌گوید ما توانایی آن را داریم که عملکرد ذهن و مغز خود را برای موفقیت تغییر دهیم.

مطالعه‌ی این کتاب پرده از یک راز بزرگ برمی‌دارد: ما مجبور نیستیم با نقشه‌ی ژنتیکی خود زندگی کنیم و یک محکوم ابدی برای رسیدن به یک هدف از پیش مشخص شده نیستیم. دانش جدیدی که در این کتاب ظهور کرده می‌گوید ما قادر هستیم واقعیتی را که خود آن سهیم بوده‌ایم انتخاب کنیم و به آنچه می‌خواهیم برسیم.

در کتاب شکستن عادت‌های خود که جو دیسپنزا آن را به رشته تحریر درآورده، نشان داده می‌شود که ذهن و ماده چه ارتباطی با یکدیگر دارند و چگونه تغییرات فیزیکی مثبت در مغز باعث می‌شود عملکرد ذهن نیز بهبود پیدا کند. در نتیجه تغییراتی که در ذهن ما ایجاد می‌شود باعث می‌شود کیفیت زندگی نیز بهتر شده و ما در مسیر تازه‌ای گام برداریم که موفقیت‌های ما را چه در حرفه و چه ارتباطاتمان تضمین می‌کند.

به عبارت دیگر کتاب شکستن عادت‌های خود یک راهنمای عملی برای کمال ذهن است. اگرچه این هدف در ابتدا کمی پیچیده به نظر می‌رسد اما نویسنده تلاش کرده است تا مفاهیم و محتوای کتاب را ساده و قابل فهم بنویسد و در کنار پرداختن و توضیح برخی مسائل علمی که لازمه‌ی توضیح مباحث کتاب است تصویری واقع‌گرایانه را برای مخاطب عام ایجاد کند.

در کتاب شکستن عادت‌های خود اثر جو دیسپنزا و ترجمه‌ی فریبا جعفری نمینی دانش‌ها و زمینه‌های علمی مختلفی همچون فیزیک کوانتوم، علوم اعصاب، شیمی و فیزیولوژی مغز، زیست‌شناسی و ژنتیک با یکدیگر ترکیب می‌شوند تا نشان داده شود چگونه تغییرات ذهنی می‌تواند روی رفتارها و عملکرد ما تأثیر بگذارد و چگونه امکان دارد تا مسیر تحول ذهن را مرحله به مرحله طی کنیم.

به باور نویسنده‌ی کتاب، ما در عصری زندگی می‌کنیم که «آگاهی» و «دانستن» به تنهایی نمی‌تواند راهگشای زندگی انسان‌ها باشد بلکه باید بتوانیم «چگونه عمل کردن» را فرابگیریم. برای این کار ضروریست مهارت آن را داشته باشیم که مفاهیم علمی روز را با دانش باستانی تلفیق کنیم و آنچه را از آن به دست می‌آوریم برای موفقیت در زندگی به کار ببندیم.

در کتاب شکستن عادت‌های خود از راه اطلاعات فکری می‌آموزیم که چگونه دانسته‌هایمان را به فلسفه‌ی ذهنی خود تبدیل کنیم و آن را مرحله به مرحله در مسیر زندگی به کار گیریم تا در این زمینه به یک «استاد» تبدیل شویم. در این مسیر ما از یک فیلسوف که فقط در حوزه‌ی نظری اطلاعات دارد به فردی تبدیل می‌شویم که در عمل به اصول فلسفی یک تازه‌کار به حساب می‌آید و سپس با تمرین و ممارست در این اصول، می‌توانیم حرفه‌ای شویم.

نکوداشت‌های کتاب شکستن عادت‌های خود

  • دکتر جو دیسپنزا در کتاب شکستن عادت خود بودن، جنبه‌های پرانرژی واقعیت را با روش‌های علمی بررسی می‌کند و ابزارهای لازم را برای ایجاد تغییرات مثبت و مهم در زندگی در اختیار خواننده قرار می‌دهد. (دکتر رولین مک کراتی، رئیس مؤسسه‌ی تحقیقاتی HeartMath)
  • این کتاب استادانه، به وضوح و قابل فهم دانش سخت نحوه عملکرد مغز و بدن ما را توضیح می‌دهد. (داوسون چرچ)
  • دکتر جو دیسپنزا راهنمای تبدیل شدن به یک خالق الهی را برای ما به ارمغان می آورد! او در این کتاب علم مغز را عملی می‌کند. (دکتر آلبرتو ویلولدو)
  • این کتاب برای سیم‌کشی مجدد مدارهای ذهنی و احساسی شما حاوی یک پیام ساده اما قدرتمند است: آنچه امروز فکر می‌کنید تعیین می‌کند فردا چگونه زندگی کنید. (لین مک تاگارت)

کتاب شکستن عادت‌های خود برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب شکستن عادت‌های خود می‌تواند برای افرادی که در زمینه‌ی عملکرد مغز مطالعه می‌کنند، یک گزینه‌ی جذاب باشد. همچنین علاقه‌مندان به علم پزشکی، علوم اعصاب و ژنتیک نیز از این کتاب بهره خواهند برد.

با جو دیسپنزا بیشتر آشنا شوید

دکتر جو دیسپنزا (متولد 1962) نویسنده، سخنران بین‌المللی و استاد رشته‌ی کایروپراکتیک، اهل کشور آمریکا است. او همچنین در حوزه‌ی فیزیک کوانتوم و علوم اعصاب تحقیقاتی دارد و در این رشته‌ها نیز شناخته شده است. جو دیسپنزا با سفر به بیش از 30 کشور دنیا، سلسله سخنرانی‌هایی ایراد کرده و مردم را به زندگی شادتر و همراه با موفقیت ترغیب کرده است.

او کتاب‌های متعددی در زمینه‌ی علوم اعصاب و کارکردهای ذهن تألیف کرده که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به کتاب «چگونه فرا طبیعی شویم؟» و کتاب «تو یک تسکین دهنده هستی» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب شکستن عادت‌های خود می‌خوانیم

وقتی شما شفاف باشید، ظاهرتان همانی است که هستید و افکار و احساسات درونی‌تان در محیط بیرونتان بازتاب می‌یابد. وقتی به چنین حالتی رسیدید، زندگی و ذهن شما همسو می‌شوند. این رابطه نهایی بین شما و تمام آفریده‌های بیرونی‌تان است. این یعنی زندگی شما از تمام جهات بازتاب ذهنتان است. شما زندگی خودتان هستید و زندگی‌تان بازتاب شماست. اگر همان‌طور که فیزیک کوانتومی می‌گوید، محیط امتداد ذهن باشد، زندگی خود را طوری سامان می‌بخشد که ذهن شما را بازتاب دهد.

شفافیت حالتی از قدرت حقیقی است که شما در آن رؤیای دگرگونی شخصی خود را تحقق بخشیده‌اید. شما ازطریق تجربه حکمت اندوخته‌اید و از محیط و واقعیت گذشته‌تان بزرگ‌تر هستید.
نشانه شفاف شدن این است که افکار بیش از حد تحلیلی یا انتقادی نداشته باشید. شما نمی‌خواهید مانند گذشته فکر کنید، زیرا این کار شما را از حالت کنونی‌تان دور خواهد کرد.
لحظه‌ای خواهد رسید که...

وقتی زندگی شما با اتفاقات جدید و شگفت‌انگیز آغاز می‌شود، لحظه‌ای فرامی‌رسد که می‌فهمید ذهن شماست که آن‌ها را خلق کرده است؛ آنگاه متعجب می‌شوید و بیدار خواهید شد. شما در خشنودی کامل از این نقطه‌نظر به کل زندگی خود نگاه خواهید کرد و نمی‌خواهید چیزی را تغییر دهید. از اقدامات خود پشیمان نخواهید شد و از هر اتفاقی که برایتان افتاده، احساس بدی نخواهید داشت، زیرا در آن لحظه تجلی، همه چیز برای شما منطقی خواهد بود. خواهید دید که چگونه گذشته، شما را به این وضعیت عالی رسانده است.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه: بزرگ‌ترین عادتی که می‌توانید ترک کنید، عادت خود بودن است
بخش اول: دانشی درمورد شما
فصل اول: شمای کوانتومی
فصل دوم: غلبه بر محیط
فصل سوم: غلبه بر بدن
فصل چهارم: غلبه بر زمان
فصل پنجم: بقا دربرابر آفرینش
بخش دوم: مغز و مراقبه
فصل ششم: سه مغز: از تفکر به عمل، از عمل به بودن
فصل هفتم: شکاف
فصل هشتم: مراقبه، توضیحاتی درمورد عرفان و امواج از آینده
بخش سوم: گام برداشتن به‌سمت سرنوشتی تازه
فصل نهم: فرایند مراقبه: مقدمه و آماده‌سازی
فصل دهم: درهای آفرینش را باز کنید (هفته اول)
گام اول: القاء
فصل یازدهم: عادت خود بودن را از خود دور کنید (هفته دوم)
گام دوم: شناسایی
گام سوم: پذیرفتن و اعلام کردن
گام چهارم: تسلیم شدن
فصل دوازدهم: حافظه قدیمی‌تان را از بین ببرید (هفته سوم)
گام پنجم: مشاهده و یادآوری
گام ششم: تغییر جهت
فصل سیزدهم: برای آینده جدیدتان، ذهن جدیدی بیافرینید (هفته چهارم)
گام هفتم: آفرینش و فراخوانی
فصل چهاردهم: یادآوری و شفافیت: زیستن در واقعیت جدید
مؤخره: زندگی در خود
ضمیمه «الف»: القای عضو بدن
ضمیمه «ب»: القای بالا آمدن سطح آب
ضمیمه «ج»: مراقبه هدایت‌شده: قرار دادن همه باهم (هفته‌های دوم تا چهارم)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شکستن عادت‌های خود: ذهنی جدید برای آینده‌ای جدید
نویسنده
مترجمفریبا جعفری نمینی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات408
زبانفارسی
شابک978-622-220680-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۷۹۹۰۰ ۳۹,۹۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شکستن عادت‌های خود

Narges Jamalipak
۱۴۰۲/۳/۲۹
این کتاب رو همراه فایلهای مراقبه باید پیش ببرید
خلاصه این کتاب این هستش که باید هویت خودتون رو تغییر بدید
یعنی با همون من قدیمی نمی‌تونید کارهای جدید انجام بدید
برای تصویر ذهنی که از خودتون دارید رو باید تغییر بدید
کتاب تصویر ذهنی از ماکسول مالتز خیلی کتاب خوبیه
حتما یکبار بخونیدش بعد این کتاب و بخونید کامل براتون جا میفته
Javid Amini
۱۴۰۳/۱/۳
کتاب به بررسی روش‌هایی برای تغییر عادات و الگوهای رفتاری ما می‌پردازد. این کتاب به خوانندگان کمک می‌کند تا با شناخت عمیق تری از رویکردها و فرآیندهای ذهنی خود، بهبود در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود را دست یابند. جو دیسپنزا با استفاده از تجربیات علمی و روش‌های مدیتیشن و تمرینات ذهنی، به خوانندگان راهنمایی می‌کند تا عادت‌های ناخواسته خود را شکست داده و زندگی مطلوب‌تری را ایجاد کنند.
بتول رصوی
۱۴۰۲/۱۰/۱۲
کتابی فوق‌العاده زیباست در مورد ذهن توضیح میده که چطور ذهن و بدن رو باهم هماهنگ کنیم و اینکه چطور مراقبه انجام بدیم گام به گام توضیح میده، ابتدا روی اجزای بدن و تنفس خود اگاه باشیم و از گذشته و آینده رها باشیم ودر لحظه حال زندگی کنیم هر آنچه وجود دارد عشق، خلاقیت درزمان حال وجود دارد. من از جمله جمله کتاب لذت بردم
زینب سربندی
۱۴۰۲/۳/۴
کتابی واقعا بی نظیر که شکل گیری عادت‌ها رو از منظر مکانیزم‌های بدنی به صورت فوق العاده توضیح میده و سعی می‌کنه با مثال‌های خوب عمق مطلب رو برات روشن کنه البته من تا الان حدود ۱۲۰ صفحه از ۴۰۰ تا رو خوندم ولی همچنان جذاب و باورنکردنی و ممتاز هست
ش ش
۱۴۰۲/۹/۲۴
چیزی طبیعی به اسم عادت در وجود انسان که تغییرش خیلی سخته واقعا. این کتاب راهنمایی و راه‌حل رو به ما نشون میده. اگه فرد با تلاش و کوشش به سلسله مراتب این روند عمل کنه اونوقت می‌تونه در برابر عادتهای مزاحم پیروز بشه.. خوب بود🌟🌟🌟🌟
مجید غفارزاده
۱۴۰۱/۱۱/۱۴
سلام این کتاب از هر نظر عالی است و یه نگرشی جدید در مورد ایجاد عادت‌های خوب در انسان ایجاد می‌کند به نظر من این کتاب بهترین کتاب در مورد شکستن عادت‌ها است و خواندن این کتاب را به همه توصیه می‌کنم.
Mahnaz ShE
۱۴۰۲/۶/۱۶
اگه از قبل با روش و عملکرد مراقبه‌ی درست آشنا باشین، این کتاب هم کمکتون میکنه در جهت پذیرش و رهاکردن بارهای احساسی، در غیر این صورت بنظر من شاید کارایی لازم رو نداشته باشه.
شهاب شهراب
۱۴۰۱/۱۲/۲
عالیه این کتاب میشه گفت کل جهان هستی رو توی یک کتاب ۴۰۰ صفحه‌ای توضیح میده
و ماهیت اصلی انسان رو بیان میکنه به زبان تقریبا ساده
ثریا ک
۱۴۰۲/۱۱/۴
خیلی وقت بود به دنبال کتاب‌های دکتر جو دیسپنزا بودم. ممنون از کتابراه. سخنرانی‌های زیادی از ایشان رو گوش دادم. عالی هستند.
ثنا
۱۴۰۱/۱۲/۴
دفه دوم هست دارم می‌خونم، عمل کردن این کتاب مهمه خیلی مهم اینکه بتونیم در زندگیمون ازش استفاده کنیم و الا هر چی بخونی فایده نداره
پگاه ناصرشریف
۱۴۰۲/۱۰/۱۱
جو دیسپنزا بی نظیره. کتاب شکستن عادتهای خود بهت میگه بمیرید بمیرید در نفس، چو مردید همه شاه و امیرید.
Mehdi.M.Sh
۱۴۰۲/۱۰/۲
کتاب ماورای طبیعی شدن این نویسنده که بسیار خوب بود، تعریف این کتاب رو هم شنیدم امیدوارم عالی باشه
محمود
۱۴۰۲/۷/۱۴
کلا کتاب‌های جو دیسنزا رو دوست دارم چون سواد اینکار رو داره بلعکسِ روانشناسان زرد...
امیرمحمدی
۱۴۰۲/۵/۲۲
کتابی کامل و واقعا علمی ست ولی بنظرم کتاب ماورای طبیعی همین نویسنده کفاف تغییر و میده
سمیه حسینی
۱۴۰۲/۲/۲۰
خیلی کتاب جالبیه مطالبش رو میدونستم اما این طور دقیق نبود امیدوارم همه بتونن این دانش رو بدست بیارن
مشاهده همه نظرات 26

راهنمای مطالعه کتاب شکستن عادت‌های خود

برای دریافت کتاب شکستن عادت‌های خود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.