معرفی و دانلود کتاب همسرم دوستت دارم

عکس جلد کتاب همسرم دوستت دارم
قیمت:
۳۰۰۰۰ 15000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب همسرم دوستت دارم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب همسرم دوستت دارم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب همسرم دوستت دارم

کتاب همسرم دوستت دارم نوشته‌ی اندرو پل سوکولسکی، یک راهنمای فوق‌العاده برای بهبود روابط عاطفی میان همسران است. نویسنده در این کتاب به نکات کلیدی و مهمی اشاره می‌کند که موجب بهتر شدن و استحکام روابط زناشویی می‌شود. همچنین با ارائه‌ی توصیه‌های ساده، اما مهم به افراد کمک می‌کند تا به بهترین معشوق برای همسران‌شان تبدیل شوند.

درباره‌ی کتاب همسرم دوستت دارم

وظایف ما در یک رابطه‌ی عاطفی درست و صحیح چیست؟ آیا لزوماً باید تمام خود را وقف طرف مقابل کنیم و هیچ فضای شخصی‌ای برای خودمان و فردی که با او در رابطه هستیم باقی نگذاریم یا نه، می‌توانیم با انجام دادن کارهایی که به بهتر شدن روابط عاطفی کمک می‌کنند، ارمغان‌آور لحظاتی پر از عشق و آرامش برای شریک زندگی خود باشیم.

کتاب همسرم دوستت دارم (The Best Lover Ever) توسط اندرو پل سوکولسکی (Andrew Paul Sokolsky) نوشته شده است. او در این کتاب سعی کرده به‌ دور از هرگونه قضاوت، به شرح و توضیح ویژگی‌های یک رابطه‌ی سالم بپردازد. تمرکز این کتاب بر روابط میان زن و شوهر در یک رابطه‌ی تک‌همسره است؛ اما می‌توان از آن در هر نوع رابطه‌ای در زندگی دوستانه یا کاری کمک گرفت.

نویسنده در بخشی از کتاب به اصل «مهربانی» اشاره می‌کند. مهربان بودن لازمه‌ی یک رابطه‌ی عاطفی است. شما باید با شریک خود مهربان باشید تا در مقابل نیز مهر و عطوفت دریافت کنید. انسان به‌عنوان موجودی که احتملاً بیشتر از تمام موجودات دیگر عشق و محبت را درک می‌کند، به‌صورت فطری نیاز به دوست‌داشتن و دوست‌داشته‌شدن دارد: نیاز به یک رابطه‌ی پایدار و متعهدانه... اما او باید برای نگه‌داشتن کیفیت رابطه‌ی خود در سطح بالا تلاش کند؛ چه رابطه‌ی آن‌ها تازه شروع شده باشد، و چه این‌که سال‌های زیادی را در کنار یکدیگر گذرانده باشند، قدم‌هایی وجود دارد که زوجین می‌توانند برای ایجاد یک رابطه‌ی سالم بردارند.

کتاب همسرم دوستت دارم با قلمی شیوا و ساده، توصیه‌هایی را شامل می‌شود که به زوج‌ها این امکان را می‌دهد در رابطه‌ی خصوصی خود، به‌عنوان یک شریک شگفت‌انگیز ظاهر شوند؛ اینکه فردی باشند که صداقت اصل اولیه‌ی زندگی‌شان است، شفقت و مهربانی دارند، به شریک خود احترام می‌گذارند و می‌دانند چگونه نیازها و خواسته‌های خود را برآورده کنند. ارتباط خوب بخش کلیدی هر رابطه است. وقتی هر دو نفر در بیان نیازها، ترس‌ها و خواسته‌های خود احساس راحتی کنند، می‌تواند اعتماد را افزایش دهند و پیوند بین خود را تقویت کنند.

«هنر خوب گوش دادن، نیاز به محق بودن، مهربانی، صداقت، ابراز احساسات، تایید و تصدیق احساسات، تعریف و تمجید کردن، ابراز عشق، برآورده کردن نیازهای همسر، صمیمیت در روابط زناشویی، پذیرفتن و دوست داشتن همسر همانطور که هست و قدردانی»، بخشی از سرفصل‌های کتاب همسرم دوستت دارم هستند. اندرو پل سوکولسکی هنگام شرح این فصل‌ها نشان می‌دهد که یک رابطه‌ی عاطفی برای بقا، رشد و افزایش کیفیت خود به چه چیزهایی نیاز دارد و زوجین باید چه رفتارهایی از خود نشان دهند که به یک شریک عالی و همه‌چیز تمام -به نسبت هر رابطه‌ی خاص- تبدیل شوند.

درنهایت، می‌توان گفت همسرم دوستت دارم کتاب راهنمایی است که نشان می‌دهد چگونه می‌توانید بهترین معشوق برای شریک خود باشید. این کتاب توسط اردوان تقوا و معصومه یعقوبی در سال 1399 ترجمه و در نشر آپریس منتشر شده است.

کتاب همسرم دوستت دارم مناسب چه کسانی است؟

کتاب حاضر در حوزه‌ی مهارت‌های ارتباط و زناشویی نوشته شده است. افرادی که در زندگی‌ مشترکشان درگیر چالش‌ هستند یا افرادی که می‌خواهند به شریک بهتری تبدیل شوند، از طرفداران این کتاب خواهند بود.

با اندرو پل سوکولسکی بیشتر آشنا شویم

اندرو پل سوکولسکی، نویسنده‌ی کتاب همسرم دوستت دارم، در زمینه‌ی ارتباط بهتر و مؤثرتر بین زوجین فعالیت می‌کند. وی در گذشته، در دانشگاه ایالتی سانفرانسیسکو و کالج کایروپراکتیک پالمر وست تدریس می‌کرد. تجربیات زندگی سوکولسکی و موفقیتش در کمک به دیگران، الهام‌بخش او شد تا کتابی بنویسد که تمرکز آن بر چگونگی تبدیل شدن به بهترین شریک ممکن در یک رابطه‌ی متعهد و تک‌همسری است.

اندرو سوکولسکی از انجام مربیگری خصوصی برای افراد و زوج‌ها، نوشتن، سخنرانی عمومی و برگزاری کارگاه‌های مهارت در زندگی زناشویی لذت می‌برد. کتاب پیش رو، در حال حاضر تنها کتاب نوشته‌شده توسط این نویسنده است.

در بخشی از کتاب همسرم دوستت دارم می‌خوانیم

اخیراً دوستی به من گفت نامزدش که با او زندگی می‌کند می‌خواهد او را ترک کند. نامزدش بارها به او گفته بود که ناراحت است و می‌خواهد از پیش او برود. دوستم اعتراف کرد ابراز ناراحتی او را شنیده است اما مثل خیلی‌های دیگر فکر می‌کرده فرصت زیادی برای تغییر کردن و حل مشکلات رابطه‌شان دارد. این قضیه بسیار متداول است. افراد زیادی در موقعیت او سرنخ‌های کوچک و بزرگ زیادی را به خاطر دارند که نشان می‌داد همسر مصمم به رفتن است. در واقع همسر ناراحتی‌اش را بارها بروز داده تا به شما مجال بررسی مشکل و سپس اقدام برای حل آن را داده باشد. یکی از راه‌های جلوگیری از غافلگیری و ضربه خوردن از خیانت یا ترک شدن، این است که واقعاً به او گوش دهید و بعد اقدام کنید قبل از اینکه خیلی دیر شود.

گاهی از یک دوست یا مراجعه‌کننده می‌شنوم: "متوجه نبودم همسرم ناراحت است. خیلی ناگهانی اتفاق افتاد." و از شخص برهم‌زننده‌ی رابطه می‌شنوم: "او هرگز به من گوش‌ نمی‌داد، اصلاً حرفم را‌ نمی‌شنید و هرگز برای آنچه می‌گفتم اینقدر ارزش قائل نبود که کاری انجام دهد. صد بار به او گفتم که ناراحتم." متأسفانه اغلب بعد از جدایی، افراد متوجه می‌شوند فرصت‌های زیادی را از دست داده‌اند، قضیه را جدی نگرفته‌اند و به موقع اقدام نکرده‌اند.

حتی اگر خوب گوش دادن را تمرین کنیم ضمانتی برای دوام رابطه نخواهد بود. با این حال به ما کمک می‌کند از مسائل پیرامون خود قبل از اینکه بدتر شوند آگاه شویم و این شانس را داشته باشیم اقداماتی انجام دهیم که ممکن است به درستی مسئله را حل کنیم، قبل از اینکه دیر شود.

وقتی در بالاترین سطح ممکن گوش می‌دهید، این فرصت را دارید که مهارت خوب گوش دادن را به همسرتان و دیگران نشان دهید و هنگامی که نوبت به شما رسید سزاوار توجه کامل از طرف همسرتان خواهید بود. اگر از موهبت خوب شنیده شدن محروم هستید اول مطمئن شوید خود این موهبت را به دیگران ارزانی داشته‌اید.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه
هنر خوب گوش دادن
نیاز به محق بودن
مهربانی
صداقت
ابراز احساسات
تأیید و تصدیق احساسات
تأیید و تصدیق احساسات (از سوی خویشتن)
احترام گذاشتن به احساسات
بیان احساسات (به دیگران)
تعریف و تمجید کردن
زندگی شرافتمندانه
ابراز عشق
تخصیص زمان و توجه
توافق
برآورده کردن نیازهای همسر
چگونه نیازهای خود را برآورده کنید
عشق و صمیمیت
صمیمیت در روابط زناشویی
پذیرفتن و دوست داشتن همسر همان‌طور که هست
قدردانی
چه چیز یک رابطه را عالی می‌سازد؟
شور عشق را زنده نگه داشتن
عزیزم تو بهترینی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب همسرم دوستت دارم
نویسنده
مترجماردوان تقوا، معصومه یعقوبی
ناشر چاپیانتشارات آپریس
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات136
زبانفارسی
شابک978-622-743010-3
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک
۳۰۰۰۰ 15000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب همسرم دوستت دارم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب همسرم دوستت دارم

برای دریافت کتاب همسرم دوستت دارم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.