معرفی و دانلود کتاب صوتی گذر از عشق‌های سمی

عکس جلد کتاب صوتی گذر از عشق‌های سمی
قیمت:
۶۲,۴۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گذر از عشق‌های سمی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گذر از عشق‌های سمی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی گذر از عشق‌های سمی

راهنمایی ارزشمند برای گذر از عشق‌های افراطی و ناسالم... سوزان فوروارد در کتاب صوتی گذر از عشق‌های سمی به آن دست از روابط عاطفی‌ای می‌پردازد که به رفتارهایی آسیب‌زننده تبدیل شده‌اند. او در اثر حاضر راهکارهایی اثربخش را مطرح کرده و قدم‌به‌قدم همراه شماست تا خود را از عشق‌های وسواسی و خطرناک رها سازید.

درباره کتاب صوتی گذر از عشق‌های سمی:

آرزوی عشق حقیقی، رابطه‌ی کامیاب‌کننده،‌ ساختن یک «ما»ی عاشقانه... کیست که چنین چیزی نخواهد؟ ما در جهانی که هیچ‌چیز در آن ثبات ندارد دل می‌بندیم به انسانی واقعی و از آن لحظه همه‌ چیز را با کیفیتی متفاوت‌تر درک می‌کنیم. اما حقیقت این است که هیچ‌ انسانی به اندازه‌ی کسی که عاشقش می‌شویم و هیچ فردی به اندازه‌ی خودمان هنگامی که عاشق شده‌ایم، توانایی ویران ساختن ما را ندارد.

عاشق می‌شوید. گمان می‌برید قرار است کامیاب شوید، هیچ تمنایی جز وصال معشوق در سر نمی‌پرورانید و کمی بعد ناگهان واقعیت بر صورتتان کوبیده می‌شود: وزن سختی‌ها و رنج‌های این رابطه چنان سنگین‌تر از خوشی‌های آن است که باید هر چه زودتر از این ورطه رخت خویش را بیرون بکشید و به آن پایان ببخشید. ماندن در چنین ارتباطی نه اسمش عاشق بودن است، نه فداکاری و نه هیچ‌ چیز دیگری. کسی که رابطه‌ای ناسالم و پارتنری آسیب‌زننده را ترک می‌گوید، تنها برای خود و سلامت روانش احترام قائل شده است.

اما چه می‌شود که گاهی فراموش کردن یک ارتباط (هر چقدر هم نامطلوب) چنان ناممکن و دردناک به نظرمان می‌آید که ترجیح می‌دهیم در آن باقی بمانیم و همه‌ی ناخوشی‌هایش را به جان بخریم؟ دکتر سوزان فوروارد (Susan Forward) در کتاب صوتی گذر از عشق‌های سمی (Obsessive Love) به ما نشان می‌دهد که چگونه با زخم‌هامان عاشق می‌شویم و چنین اندازه عشقی می‌تواند به نوعی وابستگی عاطفی و وسواسی تبدیل شود.

فرقی نمی‌کند شما آن فردی وسواسی باشید که در چنین رابطه‌ای قرار گرفته و راهی برای رهایی نمی‌بیند یا کسی که هدف چنین رفتاری قرار گرفته است! درهرصورت، نویسنده در اثر نام‌برده برنامه‌هایی موثر را با شما به اشتراک می‌گذارد که از طریق آن می‌توانید سهل‌تر از گذشته «عشق‌های سمی» را تشخیص دهید، علل آن را بیابید و سپس تمام تلاش خود را در جهت ایجاد روابط سالم، پایدار و باکیفیت به کار بگیرید.

در نکوداشت کتاب صوتی گذر از عشق‌های سمی:

- بار دیگر، سوزان فوروارد به شیوه‌ای منحصربه‌فرد و دلسوزانه‌ی خود نوری بر روابط تابیده است. (باربارا دی‌آنجلیس، نویسنده)

کتاب صوتی گذر از عشق‌های سمی مناسب چه کسانی است؟

اگر احساس می‌کنید در رابطه‌ی عاطفی نامطلوبی قرار دارید اما نمی‌توانید آن را به پایان ببرید،‌ گوش سپردن به کتاب صوتی گذر از عشق‌های سمی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با سوزان فوروارد بیشتر آشنا شویم:

سوزان فوروارد یکی از مشهورترین روان‌درمانگران معاصر است که در بسیاری از کلینیک‌های کالیفرنیا فعالیت می‌کند. سوزان فوروارد در کنار این حرفه، به نوشتن تجربیات خود در قالب کتاب نیز می‌پردازد. از او تاکنون آثار بسیاری منتشر شده که به فارسی نیز ترجمه شده‌اند. از میان این آثار می‌توان به «باج‌خواهی عاطفی» و «مادران سمی و پدران زن‌ستیز» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی گذر از عشق‌های سمی می‌شنویم:

در این بخش می‌خواهیم به قلمرویی تاریک وارد شویم. یعنی ماجراها و اتفاقاتی که می‌تواند به زندگی فردی که می‌خواهد به زندگی‌اش پایان دهد، ضربه‌های سخت و سنگینی بزند.

حتی برای خودم هم نگارش این سطور کار دشواری‌ست. چرا که خودم هم از اتفاقات دردناکی که گاه در این مواقع می‌تواند پیش بیاید کاملاً مطلعم. از سویی می‌دانم خواندن این مطلب برای شما هم ناراحت‌کننده و ناخوشایند است. به هیچ وجه قصد ندارم کسی را از شروع مجدد رابطه‌ای عاشقانه یا دوباره عاشق شدن پس از شکست دلسرد کنم. همچنین نمی‌خواهم شما را از پایان دادن به رابطه‌ای که در آن دچار مشکلات عدیده و نارضایتی و آزارید باز دارم.

اما آگاهی از تجربه‌های دیگران و مخاطرات احتمالی شروع روابط و پایان آن می‌تواند به شما درس‌هایی سودمند و بینشی واقع‌بینانه‌تر بدهد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
50 دقیقه
پیشگفتار
66 دقیقه
بخش اول: عاشقان سینه چاک - یک: معبود بی‌همتا
70 دقیقه
دو: هجوم سیلاب
43 دقیقه
سه: از پیگیری تا انتقام
47 دقیقه
چهار: عقده‌ی ناجی بودن - قسمت یک
47 دقیقه
چهار: عقده‌ی ناجی بودن - قسمت دو
46 دقیقه
بخش دوم: مخاطب عاشقانه - وسواسی شدن - پنج: مخاطب هم‌وسواسی
66 دقیقه
شش: وقتی قطع رابطه کاری‌ست بس دشوار
57 دقیقه
هفت: وقتی قطع رابطه منجر به خشونت می‌شود
68 دقیقه
بخش سوم: رهایی از وابستگی - هشت: : وسواس ضرورت ادامه دادن رابطه
40 دقیقه
نه: آماده رهایی شوید
67 دقیقه
ده: برچیدن بساط وسواس
44 دقیقه
یازده: رویارویی با واقعیت و ماهیت رابطه
43 دقیقه
دوازده: محو کردن اشباح گذشته
30 دقیقه
سیزده: توازن خود را حفظ کنید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی گذر از عشق‌های سمی
نویسنده
مترجممینا فتحی
راویپروین دشتی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ ساعت و ۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی گذر از عشق‌های سمی

آتنا بنکدار
۱۴۰۲/۸/۳
خوندن این کتاب رو به تمامی افراد توصیه میکنم چه افرادی که در رابطه‌ای چالشی قرار دارند و چه افرادی که در رابطه‌ای خوب هستند و چه حتی افرادی که هنوز رابطه‌ای رو شروع نکردند!
محتوای کتاب و فصل بندی هاش به شکلی طراحی شده که مخاطب رو مشتاق به همراهی تا انتهای داستان می‌کنه و به هیچ وجه خسته کننده که
نیست!
پرسش‌هایی در ابتدا هر موضوع قرار گرفته باعث میشه که تفکر عمیق تری در رابطه با زندگیتون داشته باشید و قبل از شروع هر مبحث بدونید که شما دقیقا در کدوم دسته قرار دارید!
داستان زندگی افراد مختلفی رو بازگو می‌کنه که ناخودآگاه باهاشون همزادپنداری میکنید و در خیلی از موارد می‌بینید که چقدر به شما و یا افرادی که تا به حال باهاشون مواجه شدید شباهت دارند!
کتاب نکات عمیق بسیاری رو ذکر می‌کنه که عمل به اونها و نهادینه شدنشون در پس ذهن شما نیاز به تمرین و تکرار و مرور فصل‌ها داره!
به شخصه دوبار کتاب رو گوش کردم و هربار از قلم نویسنده نهایت استفاده رو بردم و از نکاتش درس گرفتم و حتما در آینده برای بار سوم هم به سرفصل‌ها مراجعه خواهم کرد!
تو این کتاب ممکنه متوجه خیلی از رفتار‌ها و اعمال‌های اشتباه خودتون بشید اما هیچ ایرادی نداره، چون همینکه شما در حال مطالعه این کتاب هستید یعنی قدرت تغییر باور‌ها و رفتارهاتون رو دارید!
من به شما اطمینان میدم که بعد از مطالعه این کتاب تا ۶۰ درصد بیشتر از قبل توانایی انتخاب و تصمیم گیری صحیح رو در روابطتون خواهید داشت!
ممنون از کتابراه.
احسان حسن زاده امین
۱۴۰۱/۷/۹
داستان‌های واقعی و آموزنده بود. ولی چیزی که ذهن من رو درگیر میکنه اینه که در تمام داستان‌ها تمامی زن‌ها بطرزه عجیب و غیر قابل باوری ساده لوح ظاهر شده و گول می‌خورند. زن‌هایی که در جامعه شغل و منزلت اجتماعی دارند!! بنظرم زنی ک همچین جایگاه اجتماعی داشته باشد نمی‌تواند چنین رابطه‌های احمقانه را ادامه دهد. درنتیجه من معتقدم در این کتاب بشدت قلو شده
زهرا قنبری زاده
۱۴۰۱/۳/۱
سلام
بلافاصله پس از خرید پیش گفتارو خوندم فکر کنم راهنمای خوبی برای کسانی که در دام عشق وسواسی گرفتار شدند باشد
این کتاب را به تمام دختر پسرهای نوجوان که در مرحله بلوغ عاطفی هستند و ممکنه دچار تله‌های عاطفی یا حتی عشق‌های زودگذر اما آزاردهنده بشن پیشنهاد می‌کنم
Sama Roein
۱۴۰۱/۶/۱۰
کتاب مفید و گوینده عالیست، من دوبار تا الان گوش دادم به کتاب، به نظر من جز کتابهای قوی هست برای افرادی که در رابطشون، وابسته‌ی فردی به اشتباه شدن. مثالهایی رو عنوان میکنه که ممکنه باهاشون همزادپنداری کنی و این خوبه چون میفهمی فقط تو نیستی که تو این شرایط هستی و اون رابطه اشتباه عشق و عاشقی نیست. تو فقط وابسته ای.
هومن فولادی
۱۴۰۲/۵/۲۰
با خوندن این کتاب میفهمی که تو یا قربانی تو اون رابطه‌ای یا کسی که دچار وسواس عاطفی بودی و اگر هرکدوم از دوتا باشی راه حل‌هایی برای حل این مشکل برای رابطه‌هایی که یا تمام شده یا درحال متارکه میباشند یا بهبود یا فراموشی کامل اون رابطه ولی با گذر زمان و تمرین‌های که داده
فاطمه حسینی
۱۴۰۲/۶/۲۰
کتاب فوق العاده عاالی بود واقعا ثانیه به ثانیه یی که گوش میدادم بیشتر جذبش میشدم و خیلی راهکارهایی که داد برام مفید بود بعد از گوش دادن به این کتاب چقدر عزت نفس من بیشتر شد و دیگه محاله اشتباهات گذشته رو تکرار کنم
بهاره
۱۴۰۳/۱/۱۲
خواندن این کتاب ارزشمندو به تمام زنان سرزمینم پیشنهاد میکنم، به تمام افرادی که تو روابط بیهوده و اسیب زننده به بهونه‌های مختلف موندن و متوجه نیستن که دلیل کات نکردنشون خودشونن نه هیچ عامل بیرونی دیگه ای
M.nikbakht
۱۴۰۲/۱/۳
این کتاب توسط داستانهای آموزنده شخصیت افراد را به چند دسته کلی تقسیم کرده و نحوه برخورد هر کدوم رو با دلبستگی به خوبی توصیف کرده، به تمام افراد نوجوان و جوان توصیه میکنم این کتاب رو بخونن
لیل
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
عالیه برای افرادی که وابستگی عاطفی غیر عادی دارن لازم هست این کتاب را بخونند و در عین حال همیشه فقط باید به خدا توکل کرد و از پرستش انسناها اجنتاب کرد
Firoozeh Moradzadeh
۱۴۰۱/۳/۱۸
برای شناخت روابط نادرست و شناخت خودمان در زمینه‌ی روابط خیلی موثر است چرا که از تجارب افرادی که روابط سمی داشتن در کتاب استفاده شده و این فهم کتاب رو آسان کرده
الهه
۱۴۰۲/۷/۱۱
فوق العاده کتاب مفید و موثری بود و بنظرم هر شخصی نیازه که مطالعه ش کنه چرا که مطالبش توی زندگی همه مون به کارمون میاد و بشدت به آگاهی درمورد روابطمون کمک میکنه
mojgan asadi
۱۴۰۱/۵/۱۳
کتاب مثالهای خیلی خیلی زیادی داره شاید اگر مثالها رو بردارند، اصل کتاب خیلی کمتر ازین حرفا بشه. در کل مطالبش خیلی مفیده ترجمه و گوینده طبق معمول عالی
bozorgi omid
۱۴۰۱/۳/۱۳
خیلی عالی بود و برای من مفید و کاربردی بود. چون خودم درگیر مسائلی بودم و خیلی از نکات درباره من صدق میکرد و کمک بزرگی به من کرد.
متشکرم
محمود قربانی
۱۴۰۱/۹/۲۸
فوق العاده عالی. فرق بین عشق و وسواس عشقی رو میفهمیم و راههای درگیر نشدن در اون رو یاد میگیریم. مثالها عالی بودن
فاطمه بست کلاتی
۱۴۰۱/۹/۴
واااای چقدر نیازه هممون هزار بار به این کتاب گوش بدیم و ادمای سمی رو بشناسیم و روش مواجه شدن باهاشونو یاد بگیریم
مشاهده همه نظرات 36

راهنمای مطالعه کتاب صوتی گذر از عشق‌های سمی

برای دریافت کتاب صوتی گذر از عشق‌های سمی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.