معرفی و دانلود کتاب هندبوک بهره برداری شبکه فاضلاب

عکس جلد کتاب هندبوک بهره برداری شبکه فاضلاب
قیمت:
30000 تومان - 3.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هندبوک بهره برداری شبکه فاضلاب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هندبوک بهره برداری شبکه فاضلاب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هندبوک بهره برداری شبکه فاضلاب

کتاب هندبوک بهره برداری شبکه فاضلاب نوشته حسین افکاری، با هدف هدایت و سازمان‌دهی مدیران و ناظران شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب تهیه شده است. این کتاب به تصفیه و مدیریت فاضلاب‌های شهری و خانگی می‌پردازد.

مدیریت یک شبکه جمع‌آوری فاضلاب ممکن است چالش‌های بسیاری را موجب گردد. زیرساخت‌های فرسوده و رو به زوال، توانایی و اعتبار شبکه را کاهش داده و هزینه بهره‌برداری و نگهداری و احتمال خرابی را افزایش می‌دهد. نوسان جریان فاضلاب (توسط افزایش یا کاهش چشمگیر مشترکین) می‌تواند شرایطی را ایجاد کند که مدیریت را سخت‌تر می‌سازد.

مدیر شبکه جمع‌آوری فاضلاب با چالش‌های فنی، مالی، اجتماعی، قانونی و زیست‌محیطی زیادی روبه‌رو است. افزایش هزینه‌های مربوط به انرژی، مواد اولیه و تأمین نیروی انسانی موجب بسط سرمایه و بودجه مورد نیاز برای بهره‌برداری شده است. عدم آشنایی با شیوه کارکرد شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب توسط مشتریان سبب سردرگمی آنان در رابطه با نحوه استفاده از درآمدها و ارتباط آن با خدمات مورد انتظار خواهد شد.

کتابی که پیش روی شماست سعی دارد یک مرجع راهنما برای مدیریت شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب باشد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هندبوک بهره برداری شبکه فاضلاب
نویسنده
ناشر چاپینشر عطران
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات184
زبانفارسی
شابک978-622-6201-77-3
موضوع کتابکتاب‌های تأسيسات
قیمت نسخه الکترونیک
30000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب هندبوک بهره برداری شبکه فاضلاب

برای دریافت کتاب هندبوک بهره برداری شبکه فاضلاب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.