معرفی و دانلود کتاب هندبوک تصفیه آب دگرمونت 2007 - جلد 1

عکس جلد کتاب هندبوک تصفیه آب دگرمونت 2007 - جلد 1
قیمت:
50000 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هندبوک تصفیه آب دگرمونت 2007 - جلد 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هندبوک تصفیه آب دگرمونت 2007 - جلد 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هندبوک تصفیه آب دگرمونت 2007 - جلد 1

کتاب هندبوک تصفیه آب دگرمونت 2007 - جلد 1، راهکارها و راه‌حل‌های جدیدی برای حفظ و تأمین آب آشامیدنی و تصفیه انواع فاضلاب آموزش می‌دهد، همچنین درباره‌ی نقش و اهمیت رفتار انسان‌ها در حفاظت از مایه حیات سخن می‌گوید.

درباره‌ی کتاب هندبوک تصفیه آب دگرمونت 2007 - جلد 1:

تاکنون روش‌های بسیاری برای حفاظت از منابع و تأمین آب باکیفیت و همینطور نابود کردن اثرات بد ناشی از فعالیت‌های انسان بر طبیعت شناخته شده است. با این وجود بدون تغییر رفتار عوامل سامانه‌های آب (افراد متخصص این حوزه)، تأمین مایه حیات یعنی دسترسی به آب آشامیدنی، برای افرادی که اکنون از آن نمی‌توانند بهره ببرند، غیرممکن است.

عوامل حوزه آب با توجه به تخصصی که دارند بیشتر از گذشته نقش مؤثری ایفا می‌کنند. نویسندگان این مجموعه کتاب از متخصصان تصفیه آب به شمار می‌روند. این متخصصان، تصفیه‌خانه‌های تولید آب آشامیدنی، واحدهای نمک‌زدایی اسمز معکوس، گیاهان نابودکننده فاضلاب و تصفیه لجن را طراحی، اجرا و بعد بهره‌برداری می‌کنند.

کتاب هندبوک تصفیه آب (Water Treatment Handbook)، برای این تخصص ارزش و اهمیت قائل شده و آن را به یکی از بهترین مراجع تبدیل کرده است. در حقیقت در سال 1950 دگرمونت، بنای علم واقعی تصفیه آب را پایه‌گذاری کرد و این علم را به سمتی که به فناوری اتکا داشته باشد، جلو برد. همین طور با تهیه ابزارهای فنی برای شناخت و درک راهکارها، همکاری میان دگرمونت و بازیگران سامانه‌های آبرسانی افزایش یافت.

نسخه‌ی تازه‌ی این کتاب با فصل‌های جدید درباره‌ی تصفیه لجن، در سال 2007 منتشر شده است. چگونگی استفاده از غشاها برای تصفیه لجن، یک پیشرفت عالی در طول سالیان گذشته و یک منفعت تازه از لحاظ حفظ سلامت، محسوب می‌شود. این فرایند، اهمیت تکنیک‌های نمک‌زدایی به خصوص شیوه‌هایی که از اسمز معکوس برای تأمین آب در مناطق خشک و بی‌آب بهره می‌گیرند را خاطرنشان می‌کند.

کتاب هندبوک تصفیه آب دگرمونت 2007 - جلد 1 برای چه کسانی مناسب است؟

این اثر برای مهندسان آب و فاضلاب و عمران بسیار سودمند و کاربردی است.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت هست، لطفاً قبل از خرید، نسخه نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

در بخشی از کتاب هندبوک تصفیه آب دگرمونت 2007 - جلد 1 می‌خوانیم:

ارزیابی تأثیر یک محصول خاص به صورت مستقیم روی انسان دشوار است. حوادث ناشی از سمیت حاد بعضی محصولات که کشنده (مسموم‌کننده) هستند می‌تواند کنترل شود. همچنین، مطالعات اپیدمیولوژیک با هدف بررسی میزان همبستگی (ارتباط) مصرف محصولات خاص با مرگ و میر و افزایش ریسک سرطان با سایر بیماری‌ها می‌تواند انجام شود. با این حال، با توجه به تعدادی از فاکتورهای موجود در پیرامون هر فرد و همچنین پویایی جمعیت در زندگی مدرن، نتایج حاصل از مطالعات اپیدمیولوژیک و پرهزینه اغلب قابل بحث است. لذا روش‌های آزمایشگاهی به این مطالعات ترجیح داده می‌شوند.

به مظنور ارتقای دانش در زمینه تأثیرات آلاینده‌های مختلف روی سلامتی مصرف‌کننده، به دلیل عدم انجام مطالعات و آزمایشات به صورت مستقیم بر روی انسان این آزمایشات بر روی برخی از حیوانات که دارای حساسیت نزدیک به انسان هستند صورت می‌گیرند، که نتایج به دست آمده از این آزمایشات با استفاده از مدل‌هایی که به بهترین شکل ممکن انتقال از حیوانات به انسان را ایجاد می‌کنند، به انسان تعمیم داده می‌شود. تأثیرات مشاهده شده از یک آلاینده روی حیوانات مختلف می‌تواند در شکل‌های مختلف تعریف شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: آب - یک عنصر اساسی
فصل 2: چه آبی باید تصفیه شود و چرا؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هندبوک تصفیه آب دگرمونت 2007 - جلد 1
نویسنده
مترجماحمد احمدی نیک، بیتا سادات حیدری، مهسا فرهنگی
ناشر چاپینشر عطران
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات306
زبانفارسی
شابک978-622-7529-33-3
موضوع کتابکتاب‌های تأسيسات
قیمت نسخه الکترونیک
50000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب هندبوک تصفیه آب دگرمونت 2007 - جلد 1

برای دریافت کتاب هندبوک تصفیه آب دگرمونت 2007 - جلد 1 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.