معرفی و دانلود رایگان کتاب هنر درک عمیق آگاهی: جستارها و تاملاتی پیرامون هستی درونی انسان

عکس جلد کتاب هنر درک عمیق آگاهی: جستارها و تاملاتی پیرامون هستی درونی انسان
قیمت:
رایگان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هنر درک عمیق آگاهی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هنر درک عمیق آگاهی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هنر درک عمیق آگاهی: جستارها و تاملاتی پیرامون هستی درونی انسان

کتاب هنر درک عمیق آگاهی حاصل تأملات هستی‌شناسانه‌ی بهمن عباس‌زاده است که سعی دارد به‌دنبال پاسخ سؤال مهمی بگردد. نویسنده در طول سالیان دراز تلاش داشته که معنا و معمای هستی را جستجو کند و افکار و احساسات خود را به رشته‌ی تحریر دربیاورد. تجاربی که نویسنده دارد، ممکن است شما را در سایه‌روشن‌ها یا لایه‌های تاریک زندگی راهنمایی و هدایت کند.

درباره‌ی کتاب هنر درک عمیق آگاهی

«معنای زندگی و کل هستی چیست؟» این سؤالی است که ذهن بسیاری از متفکران جهان را به خود مشغول کرده. شاید شما هم دغدغه‌ی پیدا کردن پاسخ این پرسش بزرگ را داشته و برای پیدا کردنش به کتاب‌های زیادی مراجعه کرده باشید. کتاب هنر درک عمیق آگاهی حاصل تفکر در باب چنین سؤالی است. بهمن عباس‌زاده، نویسنده کتاب، بدون اینکه بخواهد، در هر قسمتی از زندگی خود به دنبال جواب این پرسش بوده است.

کتاب بیشتر شبیه واگویه‌های درونی نویسنده با خودش است؛ تأملاتی که او در زمان‌‌های مختلف داشته و حال آن‌ها را بر روی کاغذ آورده است. با خواندن جستارها و گزین‌گویه‌های بهمن عباس‌زاده، توجهتان به مسائلی جلب می‌شود که پیش از این به آن‌ها دقت نکرده بودید. اندیشه‌ها، عواطف، تردیدها و تجارب نویسنده در قالب جستارها به نگارش درآمده و این جستارها در کنار جستارهای کوتاه و گزین‌گویه‌ها، کتاب هنر درک عمیق آگاهی را تشکیل داده‌اند.

کتاب هنر درک عمیق آگاهی را خانه‌ی داستان چوک به هم انتشارات آقاپور برای کسانی چاپ کرده است که به خواندن جستارهای هستی‌شناسانه علاقه دارند.

کتاب هنر درک عمیق آگاهی برای چه کسانی مناسب است؟

جستارهای کتاب هنر درک عمیق آگاهی برای دوست‌داران جستارهای ایرانی، خودشناسی و اهل تفکر مناسب است.

در بخشی از کتاب هنر درک عمیق آگاهی: جستارها و تاملاتی پیرامون هستی درونی انسان می‌خوانیم

«خودشکوفایی»، میوۀ درختِ «آگاهی»

به تجربه دریافته‌ام یکی از اساسی‌ترین معیارها، جهت سنجش یک هستی رو به رشد یا داشتن یک انسجام درونی هدفمند خود «شکوفایی و به تعبیری، «خلاقیت»

است.

انسانی که نمی‌پذیرد با چشمانی باز و اُرگانیزمی زنده و سالم، به خواب رَوَد و پیوسته شوقِ بالیدن و فرا روی از «آنچه هست» را دارد، هر روز خود را با روز قبل می‌سنجد و انتظارش از خود را با برداشتن گامی به جلو در جهتِ شفاف‌تر شدن در ذهن، سلامتی در جسم و رشد استعدادهای شناخته شده‌اش در درون، نشان می‌دهد.

فهرست مطالب کتاب

کلامی چند در آغاز
جستار چیست؟
در جستار از چه سخن می‌گوییم؟
فصل اول: جستارها
فصل دوم: جستارهای کوتاه
فصل سوم: گزین‌گویه‌ها
فصل چهارم: لذتِ شگفت‌انگیزِ نوشتن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هنر درک عمیق آگاهی: جستارها و تاملاتی پیرامون هستی درونی انسان
نویسنده
ناشر چاپی آقاپور
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات128
زبانفارسی
شابک978-622-94696-6-8
موضوع کتابکتاب‌های ادبیات پارسی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هنر درک عمیق آگاهی

ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۲/۷/۳
هنر درک عمیق آگاهی، کتابی است که با نام خود همخوانی دارد و نویسنده، آقای بهمن عباس زاده، برای خودش ابتدا و انتهایی از نوشتن در ذهن دارد و می‌داند چه می‌خواهد بنویسد، البته استنباط من از نوشته‌ها این بوده است.
عباس زاده با سبک خاص و ثقیل برای خواننده این مطالب مهم و درست را بیان می‌کند که به نظرم
مانند سبک نوشتن کتابهای سهروردی است! کمی گریزدهنده برای مخاطبی است که به سادگی خواهان مطالب کتاب است و این از نکات خوبی برای کتاب نیست.
کتاب از ابتدای زدودن و خالی بودن ذهن و پذیرش سخن می‌گوید و سیر نوشتن و تخلیه را بیان می‌کند و در این مسیر خواننده و یا به قول خودش شنونده را بی راه حل و شرح مسیر رها نمی‌کند و تشریح این طی طریق را در کتابی کوتاه انجام می‌دهد که خوب است و دست مریزاد آقای بهمن عباس زاده.
حاجی حاجی بالا
۱۴۰۳/۱/۱۱
واقعا کتاب عالیی هست. البته برای کسانیکه مطالعات قبلی در مورد فراآگاهی و شناخت ذهن وایگو دارند لذتش دو چندان هست. چراکه نویسنده مطالب را بدور از اصطلاحات مرسوم نویسندگان نگاشته و بی آلایش تجربه‌های خود را به زبان ساده و همه فهم در اختیار شنودگان و یا خوانندگان کتاب قرار داده است. انسان حتی به همین روش نویسنده اگر قدم بردارد در مدت کوتاهی به اگاهی‌های نابی میتواند برسد که خودش نیز شگفت زده خواهد شد.. گاهی انسان چیزی از دهها کلاس و سمینار و دوره دریافت نمی‌کند ولی با شنیدن مطلب خاصی درون انسان نورافکن روشن می‌شود. و آن لحظه می‌فهمد که من کیستم و اینجا چکار می‌کنم.
به امید آگاه شدن همه انسانها.
یکتا هوشیار
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
وااای محشره... حتما حتما وقت بزارید بخونید این کتاب رو. ۱۲۷ صفحه هست. ‌ میگه از روزی یک ساعت شروع کنید به مشاهده ذهن... کم کم اتفاقات شگرف و بزرگی در زندگیتون رخ میده. ممنونم از اینکه این کتاب رو رایگان گذاشتید کتابراه عزیز
ابراهیم برازنده
۱۴۰۲/۷/۱۹
آگاهی، کلیدواژه‌ی دنیای امروز ماست که صدها کتاب هم در موردش نوشته و خوانده شود، بازم کم است. تمثیلات زیبای قلم آقای عباس زاده لذت فهم "آگاهی " را دو چندان کرده است. ممنون از کتابراه.
محمدرضا
۱۴۰۲/۶/۸
در این کتاب نکات جدید درباره جهان هستی و متافیزیک ذکر شده است که کمتر کسی به نوشتن این مدل کتاب‌ها دست میزند. نویسنده دید جدید و تازه‌ای به اتفاقات پیرامون را در این کتاب بیان داشته است.
ندا اصغری
۱۴۰۳/۱/۵
کتاب خوبی بود. با خوندن این کتاب به بعضی از سوالات و چرایی‌های ذهنم پاسخ داده شد.
هدا بناری پور
۱۴۰۲/۹/۲۲
خیلی این کتاب رو دوست دارم ذهنت رو از دنیای بیرون به دنیای دیگه‌ای میبره.. حتما این کتاب رو بخونید
زهره طالبی اطهر
۱۴۰۲/۸/۲۶
آخ اگر همه ما آدمها به درک عمیق می‌رسیدیم، اونوقت دیگه چیزی به نام رنجیدن وجود نداشت
mehrdad rashidi
۱۴۰۳/۱/۲۵
خیلی کتاب خوب و جذابیست که انسان را با عنق وجودی انسان آشنا میکند..
Parya
۱۴۰۲/۶/۲۹
خوشم نیومد کتاب فوق العاده با ادبیات سختی نوشته شده و اصلا روان و مفهوم نیست
اصغر فرهادی
۱۴۰۲/۴/۲۰
کتاب غذای روح بشر هست، هر چند بار بخونید این کتاب و کم هست
یاسین وظیفه شناس
۱۴۰۳/۱/۱۳
خیلی کتاب خوبی بود واقعا خیلی چیز‌ها بهم یاد داد
saman titi
۱۴۰۲/۱۱/۱۳
خیلی گنگ و سنگین نوشته شده و به راحتی قابل درک نیست.
حسن خیرزاده
۱۴۰۲/۶/۳
میشد بهتر از این مطالب و عنوان کرد ولی باز کتاب بدی نبود
فاطمه بیات
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
کتاب عالی بود لذت بردم
مشاهده همه نظرات 17

راهنمای مطالعه کتاب هنر درک عمیق آگاهی

برای دریافت کتاب هنر درک عمیق آگاهی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.