معرفی و دانلود کتاب هوش پلاس سرعت و دقت ششم

عکس جلد کتاب هوش پلاس سرعت و دقت ششم
قیمت:
۷۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هوش پلاس سرعت و دقت ششم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هوش پلاس سرعت و دقت ششم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هوش پلاس سرعت و دقت ششم

کتاب هوش پلاس سرعت و دقت ششم، به تألیف تورج لامعی، مجموعه‌ای جامع از نمونه سؤالات تألیف‌شده از کتاب‌های دبستان و آزمون‌های ورودی تیزهوشان سال‌های اخیر را گردآوری کرده است تا با استفاده از آن مهارت پاسخگویی سریع و دقیق را در خودتان پرورش بدهید و با آمادگی بیشتری به سراغ سؤالات آزمون‌های تیزهوشان بروید.

درباره‌ی کتاب هوش پلاس سرعت و دقت ششم

دفترچه‌ی دوم آزمون پایه‌ی هفتم تیزهوشان در سال‌های اخیر، سؤالات سرعت و دقت را در برمی‌گیرد. مدت زمان پاسخگویی به این بخش بسیار کوتاه است. برای هر سؤال 25 ثانیه فرصت داده شده تا آن را بخوانید، درک کنید و پاسخ دهید. بنابراین لازم است قبل از شرکت در آزمون، بارها تمرین کرده باشید و مهارت پاسخگویی سریع و دقیق را در خودتان بالا برده باشید.

کتاب هوش پلاس سرعت و دقت ششم نقشه‌ی راه موفقیت در آزمون‌های تیزهوشان را به شما ارائه می‌کند. این کتاب، به تألیف تورج لامعی، به شما دانش‌آموزان پایه‌ی ششم می‌آموزد چطور سرعتتان را در پاسخگویی به سؤالات سرعت و دقت بالا ببرید و با تسلط و آمادگی بیشتری این بخش از آزمون ورودی تیزهوشان را پشت سر بگذارید.

کتاب هوش پلاس سرعت و دقت ششم، آزمون‌هایی شبیه‌ساز در زمینه‌ی سرعت و دقت ارائه می‌کند که با حل کردن این آزمون‌ها و تمرین و تکرار مستمر، دانش‌آموزان را به سطحی بالاتر ارتقا می‌دهد. آزمون‌های این کتاب دربرگیرنده‌ی انواع سؤالات استاندارد و منطبق با آخرین تغییرات آزمون تیزهوشان است که راه‌حل‌های خلاقانه و متنوعی را آموزش می‌دهد و دانش‌آموزان را از هر منبع دیگری در این زمینه بی‌نیاز می‌کند.

این کتاب به کوشش انتشارات خیلی سبز چاپ و منتشر شده است.

کتاب هوش پلاس سرعت و دقت ششم برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر یک منبع کمک‌آموزشی مناسب دانش‌آموزان پایه ششم است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هوش پلاس سرعت و دقت ششم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات159
زبانفارسی
شابک978-622-230-493-5
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هوش پلاس سرعت و دقت ششم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب هوش پلاس سرعت و دقت ششم

برای دریافت کتاب هوش پلاس سرعت و دقت ششم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.