معرفی و دانلود کتاب درک متن 6 - ششم دبستان: بر پایه‌ی آزمون پرلز

برای دانلود قانونی کتاب درک متن 6 - ششم دبستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب درک متن 6 - ششم دبستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب درک متن 6 - ششم دبستان: بر پایه‌ی آزمون پرلز

آیا در درک و فهم متون ضعیف هستید؟ خیلی سبز با انتشار کتاب درک متن 6 - ششم دبستان تألیف فرهاد حسن زاده، طاهره خلیلی کسمائی، معصومه نجفی پازوکی، مهتاب میرایی آشتیانی و نازیلا بهروان این مشکل را برای شما حل کرده است. این کتاب کمک‌درسی ویژه‌ی دانش‌آموزان پایه‌ی ششم دبستان طراحی شده و فهم و درک بهتر متن‌های گوناگون را برای آن‌ها ممکن می‌کند.

درباره‌ی کتاب درک متن 6 - ششم دبستان

یادگیری مهارت‌های زبانی و تقویت آن‌ها، امروزه به یک دغدغه‌ی مهم برای پیشرفت در آموزش تبدیل شده است. بنابراین کسانی که برای این مسئله اهمیت ویژه‌ای قائل هستند، از سال‌های ابتدایی دبستان به سمت آموزش و یادگیری این مسئله می‌روند. کتاب درک متن 6 - ششم دبستان تألیف فرهاد حسن‌زاده، طاهره خلیلی کسمائی، معصومه نجفی پازوکی، مهتاب میرایی آشتیانی و نازیلا بهروان از جمله بهترین منابع کمک درسی موجود برای یادگیری بهتر و اصولی‌تر درک متون به‌شمار می‌رود. این کتاب بر پایه‌ی شیوه‌ی پرلز، از جمله تکنیک‌های بین‌المللی برای یادگیری خواندن و درک بهتر متن، طراحی شده است.

هر فصل از این کتاب کمک‌آموزشی با یک داستان جذاب و آموزنده آغاز می‌شود که اشتیاق دانش‌آموزان را برای یادگیری و تمرین و تکرار، افزایش می‌دهد. کتاب کمک درسی درک متن 6 - ششم دبستان شامل بخش‌های مختلف از جمله داستان، نکات مهم دروس، یادآوری، پاورقی و توضیحات تکمیلی و درنهایت سوالات و آزمون می‌شود.

کتاب درک متن 6 - ششم دبستان برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به همه‌ی دانش‌آموزان پایه‌ی ششم دبستان که می‌خواهند مهارت درک متون را بهتر و عمیق‌تر بیاموزند، پیشنهاد می‌کنیم.

فهرست مطالب کتاب

عملیات خرس‌ربایی در روز روشن
سفر مرد عالم
پرواز کن عقاب، پرواز کن
بازی با دم شیر
معجون آرامش
راز دندان غول

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب درک متن 6 - ششم دبستان: بر پایه‌ی آزمون پرلز
نویسنده، ، ، ،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات49
زبانفارسی
شابک978-600-8347-15-6
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب درک متن 6 - ششم دبستان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب درک متن 6 - ششم دبستان

برای دریافت کتاب درک متن 6 - ششم دبستان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.