معرفی و دانلود کتاب هیولا و پنج داستان دیگر

عکس جلد کتاب هیولا و پنج داستان دیگر
قیمت:
26000 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هیولا و پنج داستان دیگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هیولا و پنج داستان دیگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هیولا و پنج داستان دیگر

تابستان‌های کودکی و نوجوانیم به خواندن داستان‌هایی از مارک تواین، هانس‌کریستین اندرسن، صمد بهرنگی و سایر  نویسندگان ارزشمندی می‌گذشت که اغلب توسط خواهرم به من پیشنهاد و هدیه می‌شد و من، غرق در داستان، با شخصیت‌ های آن و چالش‌های پیش روی هر کدام، رشد می‌کردم و دنیای عواطف بشری را می‌شناختم. بعدها، در سنین جوانی با جادوی قلم نویسندگانی چون مارکز، رومن رولان، بورخس، پرل باک، رومن گاری و دیگران آشنا شدم وقدرت و تسلط آنان در خلق داستان را ستودم. کم‌کم و پیش از تجربه اندوزی شخصی، به نوعی درک از عواطف و مصائب انسانی دست یافتم و آموختم که در ذات هر آدمی، نیازی شدید به عشق و حقیقت وجود دارد که هر کس در گستره زندگی و هیاهوی احساسات متناقض، با تمام وجود آن را دنبال می‌کند. باوری که تجارب شخصیم تا کنون آن را نقض نکرده است.

به‌همین دلیل معتقدم هر داستان، خلق مقطعی از زندگی است که توسط آمیزه‌ای از تخیل و تجربه بشری ایجاد می‌شود و به‌ نوعی ابزار انتقال شعور و آگاهی است.

با این دیدگاه، داستان‌های این مجموعه را بر اساس عواطف و مسائل انسانی مورد علاقه‌ام مانند امید، ایمان، عشق و تنهایی جمع آوردم و پیشاپیش از نارسائی‌های احتمالی در ترجمه پوزش می‌خواهم.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
آسمان خاکستریست/ ارنست جی. گینز
موردِ پاول/ ویلا کاتر
سلمانی/ رینگ لاردنر
خانم بریل/ کارترین منزفیلد
هیولا/ آنتوان چخوف

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هیولا و پنج داستان دیگر
نویسنده
مترجممرجان عمیدافشار
ناشر چاپیانتشارات تندیس
سال انتشار۱۳۹۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات125
زبانفارسی
شابک978-600-5445-21-3
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
26000 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هیولا و پنج داستان دیگر

مریم سلطانی
۱۳۹۹/۵/۱
خوب نیست اصلا 🤔چرا الکی گفتن عالیه
afghanzada afghanzada
۱۳۹۴/۱۱/۶
بسیار عالی بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب هیولا و پنج داستان دیگر

برای دریافت کتاب هیولا و پنج داستان دیگر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.