معرفی و دانلود کتاب هیچ چیز مرا نمی‌کشد

عکس جلد کتاب هیچ چیز مرا نمی‌کشد
قیمت:
۱۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هیچ چیز مرا نمی‌کشد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هیچ چیز مرا نمی‌کشد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هیچ چیز مرا نمی‌کشد

کتاب هیچ چیز مرا نمی‌کشد مجموعه شعری عاشقانه سروده‌ی مریم قربانی است که از جان برآمده و بر جان می‌نشیند. اشعار این کتاب زیبا در قالب شعر سپید سروده شده‌اند و بسیار روح‌‌افزا هستند.

درباره کتاب هیچ چیز مرا نمی‌کشد:

ما به ابزار نیاز داریم. نیاز داریم تا بتوانیم به طریقی احساسات عمیقی را که تجربه می‌کنیم، بیان کنیم و با دیگران به اشتراک بگذاریم. این‌گونه از احساس تنهایی ما کاسته می‌شود و کمتر در جهان حس غریبگی داریم. شعر یکی از همین ابزارهاست که به ما کمک می‌کند تا دردهای خود را التیام ببخشیم و طبیبی می‌شود بر جان‌های زخم‌خورده و نحیف ما.

کتاب هیچ‌ چیز مرا نمی‌کشد از 83 شعر کوتاه تشکیل شده و اغلب این اشعار درون‌مایه‌ای رمانتیک و احساسی دارند. البته هرکسی می‌تواند برداشت شخصی خود را از اشعار داشته باشد و البته همین است که بر زیبایی شعر و هنر می‌افزاید.

در این کتاب بی‌نظیر با مریم قربانی همراه می‌شویم و شاهد زیباترین تصاویر، حس‌آمیزی‌ها، استعاره‌ها و معناگرایی‌های زیبایی خواهیم بود. گویی که او از جان ما صحبت می‌کند و عواطفی که خود قادر به شرحش نبودیم، به بهترین شیوه بیان خواهد کرد.

کتاب هیچ چیز مرا نمی‌کشد مناسب چه کسانی است؟

اگر به شعر و ادبیات فارسی به خصوص اشعار سپید با مضمون عاشقانه علاقه‌مند هستید، کتاب هیچ چیز مرا نمی‌کشد به شما پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب هیچ چیز مرا نمی‌کشد می‌خوانیم:

اردیبهشت تمام نمی‌شود
سلول بنیادی عشق است
هست همیشه هست
این اردیبهشت ابدی است
برای ماندن می‌آید
رفتن بلد نیست
همین است که شمعدانی‌ها
وقت گل دادنشان می‌شود اردی‌بهشت
بهانه خدا برای بهار می‌شود
اردی‌بهشت...
اردی‌بهشت تمام نمی‌شود...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هیچ چیز مرا نمی‌کشد
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سارات
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات91
زبانفارسی
شابک978-600-99628-7-7
موضوع کتابکتاب‌های شعر پارسی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هیچ چیز مرا نمی‌کشد

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب هیچ چیز مرا نمی‌کشد

برای دریافت کتاب هیچ چیز مرا نمی‌کشد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.