معرفی و دانلود کتاب واقعا دارم از دست می‌روم!

عکس جلد کتاب واقعا دارم از دست می‌روم!
قیمت:
14000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب واقعا دارم از دست می‌روم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب واقعا دارم از دست می‌روم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب واقعا دارم از دست می‌روم!

هشدار! مراقب باشید موقع خواندن این کتاب، از خنده نترکید! کتاب واقعا دارم از دست می‌روم! نوشته‌ی تد آرنولد، داستان فوق‌العاده خنده‌دار پسر بچه‌ای را به تصویر می‌کشد که وقتی اصطلاحاتی مثل از خنده ترکیدن، شکستن قلب و... را می‌شنود حسابی نگران می‌شود چون که فکر می‌کند واقعاً ممکن است این اصطلاحات واقعی باشند و بدنش تکه تکه شود. این داستان برنده جایره کتاب کودک کارولینای شمالی در سال 2003 بوده است.

موضوع کتاب واقعا دارم از دست می‌روم!! چیست؟

این داستان ماجرای پسر بچه‌ای است که وقتی بعضی از جملات بزرگترها را می‌شنود حسابی وحشت‌زده می‌شود؛ مثلاً روزی اسباب بازی‌اش می‌شکند و مادرش به او می‌گوید که حتما ناراحت شدی و قلبت شکسته و پسرک خیال می‌کند که قلبش واقعاً تکه تکه شده یا وقتی پدرش می‌گوید یک دستی برسان (کمک کن) تصور می‌کند که باید دستش را جدا کند و به پدرش بدهد و... واکنش این پسر بچه‌ی بامزه در مقابل شنیدن این جملات علاوه بر وحشت این است که دست به کارهایی خنده‌دار بزند... با داستان واقعا دارم از دست می‌روم! (More Parts) همراه باشید تا لحظات مفرحی را سپری کنید.

کتاب واقعا دارم از دست می‌روم! مناسب چه کسانی است؟

این داستان طنز به همراه تصاویر دوست داشتنی برای کودکان سنین 3 تا 7 سال آموزنده و سرگرم کننده خواهد بود.

تد آرنولد را بیشتر بشناسیم:

او متولد سال 1949 در نیویورک است که به عنوان نویسنده و تصویرگر کتاب کودکان شناخته می‌شود. تد آرنولد (Tedd Arnold) فارغ‌التحصیل دانشگاه فلوریداست که قبل از نویسندگی و تصویرگری مدتی را نیز به نجاری مشغول بوده است. فرزندان او الهام بخش تعدادی از کاراکترها و داستان‌های او بوده‌اند. آرنولد تالیف و تصویرگری بیش از 100 کتاب و جوایزی چون Theodor Seuss Geisel Award Honor را نیز در کارنامه فعالیت خود دارد.

در بخشی از کتاب واقعا دارم از دست می‌روم! می‌خوانیم:

چه حرف‌ها! از این مسخره‌تر نمی‌شود. کی دلش می‌خواهد بترکد از خنده؟ من هم برای محکم کاری سروکله‌ام را چسب کاری کردم. مگر آدم چندتا کله دارد؟ خانم معلم هم با حرف‌هایش مرا می‌ترساند. همین دیروز داشت می‌گفت: «قبل از هر بازی ورزشی باید دست و پایتان را خوب بکشید تا بدنتان گرم شود.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب واقعا دارم از دست می‌روم!
نویسنده
مترجمعرفان حسن زاده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-462-227-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
14000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب واقعا دارم از دست می‌روم!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب واقعا دارم از دست می‌روم!

برای دریافت کتاب واقعا دارم از دست می‌روم! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.