معرفی و دانلود کتاب واژه نامه انگلیسی فارسی Cambridge ILETS 18

عکس جلد کتاب واژه نامه انگلیسی فارسی Cambridge ILETS 18
قیمت:
۳۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب واژه نامه انگلیسی فارسی Cambridge ILETS 18 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب واژه نامه انگلیسی فارسی Cambridge ILETS 18 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب واژه نامه انگلیسی فارسی Cambridge ILETS 18

دایره‌ی واژگان زبان انگلیسی خود را با مطالعه‌ی کتاب واژه نامه انگلیسی فارسی Cambridge ILETS 18 افزایش بدهید! این کتاب توسط محمدرضا جعفری به تألیف رسیده و با گردآوری جدیدترین و مهم‌ترین واژگان آزمون‌های آیلتس، شما را برای کسب موفقیت در این آزمون‌ها آماده می‌کند.

درباره‌ی کتاب واژه نامه انگلیسی فارسی Cambridge ILETS 18

آیا در حال آماده شدن برای آزمون آیلتس هستید؟ کتاب واژه نامه انگلیسی فارسی Cambridge ILETS 18 نوشته‌ی محمدرضا جعفری، یک منبع معتبر و مفید برای داوطلبان آزمون آیلتس است. این کتاب شامل واژگان جدید و مهم آزمون‌هایی است که در کتاب کمبریج آیلتس شماره‌ی 18 قرار دارد. همراه با هر واژه، فونتیک، معنی و یک مثال ارائه شده است.

ویژگی‌های کتاب واژه نامه انگلیسی فارسی Cambridge ILETS 18 از این قرار است:

  • واژه‌های کلیدی: این کتاب به شما کمک می‌کند واژگان مهم و پرکاربرد را در زمینه‌های مختلف مانند رایتینگ، ریدینگ، لیسنینگ و اسپیکینگ یاد بگیرید. همچنین همراه با هر کلمه فونتیک صحیح آن کلمه در کتاب درج شده است.
  • فایل‌های صوتی: همراه با کتاب، فایل‌های صوتی تلفظ واژگان نیز ارائه شده است تا با استفاده از این فایل‌ها به تلفظ صحیح واژگان مهم آزمون آیلتس دسترسی داشته باشید. برای دانلود رایگان فایل‌های صوتی این کتاب به سایت انتشارات راین (www.nashre-rain.ir) مراجعه کنید.
  • مثال‌: همراه با هر لغت یک مثال ارائه شده است تا با طریقه‌ی استفاده‌ی صحیح از کلمه‌ی مورد نظر آشنا شوید.

کتاب واژه نامه انگلیسی فارسی Cambridge ILETS 18 به همت انتشارات راین روانه‌ی بازار کتاب ایران شده است. با مطالعه‌ی این کتاب، آمادگی خود را برای آزمون آیلتس بالا ببرید و با اطمینان به سوالات آزمون پاسخ بدهید.

کتاب واژه نامه انگلیسی فارسی Cambridge ILETS 18 برای چه کسانی مناسب است؟

داوطلبین شرکت در آزمون آیلتس و همچنین تمامی کسانی که قصد تقویت سطح واژگان زبان انگلیسی را دارند، می‌توانند از این کتاب بهره ببرند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب واژه نامه انگلیسی فارسی Cambridge ILETS 18
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات راین
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات97
زبانانگلیسی
شابک978-622-5744-26-4
موضوع کتابکتاب‌های آزمون آیلتس
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب واژه نامه انگلیسی فارسی Cambridge ILETS 18

برای دریافت کتاب واژه نامه انگلیسی فارسی Cambridge ILETS 18 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.