معرفی و دانلود کتاب معجزه رایتینگ تسک دو آیلتس

عکس جلد کتاب معجزه رایتینگ تسک دو آیلتس
قیمت:
88000 تومان - 9.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب معجزه رایتینگ تسک دو آیلتس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب معجزه رایتینگ تسک دو آیلتس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب معجزه رایتینگ تسک دو آیلتس

کتاب معجزه رایتینگ تسک دو آیلتس اثری کاربردی همراه با تمرینات هدفمند است که به قلم آنا حاجی زاده و دو همکارش رضا خانی و تینا شاهپوردوست تالیف شده. هدف اصلی این کتاب، بهبود مهارت رایتینگ در آزمون آیلتس است.

درباره کتاب معجزه رایتینگ تسک دو آیلتس:

این روزها اهمیت آزمون آیلتس بر کسی پوشیده نیست و همگان از تاثیر کسب مهارت‌های چهارگانۀ این آزمون آگاهند. آزمونی که پل ورودی شما به بسیاری از دانشگاه‌های معتبر در سراسر جهان است. همچنین کسب نمرۀ قابل قبول در ماراتون آیلتس، راه مهاجرت به بسیاری از کشورها را برایتان آسان‌تر می‌کند.

این آزمون پراهمیت از 4 بخش تشکیل می‌شود تا مهارت و میزان تسلط شما را در زبان انگلیسی بسنجد. این چهار سطح شامل: Reading ،Writing ،Listening ،Speaking می‌شود که هر یک از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مهارت Writing آیلتس در حال حاضر به یک مهارت چالش برانگیز در آزمون آیلتس تبدیل شده است. برای بهبود نمره‌ی Writing، داوطلبان باید دانش خود را در این زمینه افزایش دهند و فاکتورهای مهم برای بهبود این مهارت را بیاموزند. دکتر آنا حاجی‌زاده به همراه همکارانش دکتر رضا خانی و تینا شاهپوردوست، در کتاب معجزه رایتینگ تسک دو آیلتس (What to do & how to do get a high score) به شما راهکارها و تمریناتی بسیار سودمند ارائه می‌دهند تا بتوانید این مهارت زبان انگلیسی‌تان را تقویت نمایید.

خواندن کتاب معجزه رایتینگ تسک دو آیلتس مناسب چه کسانی است؟

اگر چه مخاطبان کتاب حاضر به طور قطع تمامی افرادی هستند که می‌خواهند در آزمون آیلتس شرکت کنند، اما خواندن این اثر برای تمامی زبان‌آموزان به ویژه در سطوح پیشرفته می‌تواند مفید واقع شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب معجزه رایتینگ تسک دو آیلتس
نویسنده، ،
ناشر چاپیانتشارات آوای آرامش
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات282
زبانفارسی
شابک978-622-7539-58-5
موضوع کتابکتاب‌های آزمون آیلتس
قیمت نسخه الکترونیک
88000 ت - 9.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب معجزه رایتینگ تسک دو آیلتس

برای دریافت کتاب معجزه رایتینگ تسک دو آیلتس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.