معرفی و دانلود کتاب وسط این کتاب یک دیوار است

عکس جلد کتاب وسط این کتاب یک دیوار است
قیمت:
38000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب وسط این کتاب یک دیوار است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب وسط این کتاب یک دیوار است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب وسط این کتاب یک دیوار است

کتاب وسط این کتاب یک دیوار است ماجرای شوالیه‌ای جوان است که در طرف امن دیواری زندگی می‌کند. آن‌سوی دیوار غول و موجودات درنده‌ای سکونت دارند و این موضوع باعث شده شوالیه حتی به رفتن به آنجا فکر هم نکند. تا اینکه بالأخره یک‌روز سیل طرف امن دیوار را فرامی‌گیرد... جان ایجی در این کتاب به کودکان آموزش می‌دهد باورهای خود را وسعت ببخشند.

درباره‌ی کتاب وسط این کتاب یک دیوار است

ما دنیا را از دریچه‌ی نگاه خود می‌بینیم و محدودیت‌هایمان از همین‌جا آغاز می‌شود. چون نیاز به حس امنیت باعث می‌شود هرطور شده سعی کنیم اوضاع را تحت کنترل دربیاوریم. مثلاً برای محدوده‌ی زندگی خودمان مرز بگذاریم، جاهایی که نمی‌شناسیم را خطرناک بدانیم و با پرهیز از دنیای ناشناخته‌ها از خودمان محافظت کنیم، اما ممکن است همیشه حساب‌وکتاب‌هایمان آن‌طور که انتظار داریم پیش نرود. در کتاب وسط این کتاب یک دیوار است (The Wall in the Middle of the Book)، نوشته‌ی جان ایجی (Jon Agee) با شوالیه‌ای آشنا می‌شویم که از روبه‌رو شدن با واقعیت آن‌سوی دیوار هراس دارد. او که تاکنون در طرف دیگر دیوار کاملاً اوضاع را تحت کنترل می‌بیند، ناگهان به چالشی برمی‌خورد که اصلاً برایش قابل پیش‌بینی نبوده است.

باید دید شوالیه حاضر می‌شود برای حل مشکلش به طرف دیگر دیوار که محل سکونت غول است، برود یا نه و تازه اگر این ریسک را بپذیرد چه تجربه‌ای در انتظارش خواهد بود؟ کتاب وسط این کتاب یک دیوار است ترجمه‌ی پیام ابراهیمی است که نشر پرتقال آن را منتشر کرده است.

کتاب وسط این کتاب یک دیوار است مناسب چه کسانی است؟

مخاطب این اثر کودکان 3 تا 7 سال هستند و خواندن کتاب آن‌ها کمک می‌کند بتوانند درباره‌ی باورهایشان تأمل کنند و در صورت لزوم آن‌ها را تغییر دهند.

با جان ایجی بیشتر آشنا شویم

جان ایجی یکی از نویسندگان و تصویرگران پرفروش آمریکایی داستان‌های کودک است که آثارش طرفداران زیادی دارد. جان در کنار رودخانه‌ی هادسون در نیاک نیویورک بزرگ شد و بعدها به کالجی در مدرسه‌ی هنر کوپر یونیون در همین شهر رفت و در آن‌جا نقاشی و فیلمسازی خواند. او که هم‌اکنون یک نویسنده‌ی تمام‌وقت است، با همسرش آدری در سانفرانسیسکو زندگی می‌کند. از کتاب‌های او که به فارسی ترجمه شده باید به «کلاه شعبده بازی میلو» و «فضانورد کوچولو» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب وسط این کتاب یک دیوار است می‌خوانیم

خطرناک‌ترین چیز آن‌طرف دیوار یک غول است.
اگر گیر غول بیفتم، من را می‌خورد.
برای همین خیلی خوشحالم که یک دیوار وسط کتاب است و من هم این‌طرف کتابم.
قرار نبود این‌طرف دیوار از این‌جور اتفاق‌ها بیفتد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب وسط این کتاب یک دیوار است
نویسنده
مترجمپیام ابراهیمی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات45
زبانفارسی
شابک978-600-462-796-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
38000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب وسط این کتاب یک دیوار است

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب وسط این کتاب یک دیوار است

برای دریافت کتاب وسط این کتاب یک دیوار است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.