معرفی و دانلود کتاب المور دنبال دوست می‌گردد

عکس جلد کتاب المور دنبال دوست می‌گردد
قیمت:
14500 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب المور دنبال دوست می‌گردد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب المور دنبال دوست می‌گردد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب المور دنبال دوست می‌گردد

در کتاب المور دنبال دوست می‌گردد با یک جوجه‌تیغی دوست‌داشتنی و جذاب، اما تنها آشنا می‌شوید که تیغ‌های تیزش باعث شده کسی از قلب نرم و نازکش خبر نداشته باشد. تا اینکه یک روز المور تصمیمی می‌گیرد که شرایط را به‌کلی تغییر می‌دهد. هالی هابی این کتاب را نوشته و تصویرگری جذاب آن نیز بر عهده‌ی خودش بوده است.

درباره‌ی کتاب المور دنبال دوست می‌گردد

اگر از عمق وجودتان بخواهید برای خودتان دوستانی داشته باشید اما از قضا یک جوجه‌تیغی باشید چه می‌کنید؟ شاید شما هم فکر می‌کنید نمی‌شود با یک جوجه‌تیغی خیلی صمیمی شد، اما واقعیت این است که همه‌ی موجودات نیاز دارند با دیگران ارتباط برقرار کنند. در کتاب المور دنبال دوست می‌گردد (Elmore)، نوشته‌ی هالی هابی (Holly Hobbie) با یک جوجه‌تیغی بی‌نهایت جذاب و دوست‌داشتنی آشنا می‌شوید که تیغ‌هایش را دوست ندارد و فکر می‌کند آن‌ها دست‌و‌پاگیرند و همه را از اطرافش دور می‌کنند. البته این چیزی‌ست که به نظر می‌رسد دیگران درباره‌ی او به زبان می‌آورند.

المور دوست دارد به‌نحوی از شر تیغ‌هایش خلاص شود. تا اینکه یک روز بعد از صحبت با عمویش فکر بکری به سرش می‌زند. فکری که زندگی او را تغییری اساسی می‌دهد.

این کتاب از جمله داستان‌های آموزنده‌ی کودکان است که موضوع دوستیابی را مورد توجه قرار داده است. برقراری ارتباط اجتماعی سازنده و پذیرفته شدن در گروه دوستان در سنین مختلف خصوصاً در سال‌های نخست مدرسه، برای کودکان اهمیت بسیاری دارد، اما اغلب به دلیل فقدان مهارت‌های کافی ممکن است در این مورد چندان موفق عمل نکنند. به همین سبب والدین و آموزگاران می‌توانند با تشویق و آموزش صحیح اینگونه مهارت‌ها به کودک در مسیر اجتماعی کردن او قدم بردارند.

یکی از راه‌های آموزش غیر مستقیم به کودکان، خواندن و معرفی کتاب‌های داستانی‌ست که با تمرکز به موضوعاتی چون دوستیابی و اعتمادبه‌نفس نوشته شده‌اند و خواندن آن‌ها کودک را در موقعیت مشابه داستان قرار می‌دهد و در وجودش حس هم‌ذات‌پنداری ایجاد می‌کند. از ویژگی‌های برجسته‌ی این کتاب داشتن تصاویر جذاب آن است که روند داستان را کامل می‌کنند و در بعضی بخش‌ها دارای طنزی دلنشین هستند. گفتنی‌ست کتاب المور دنبال دوست می‌گردد، با ترجمه‌ی سارا عاشوری از سوی نشر مهرسا منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

کتاب المور دنبال دوست می‌گردد مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 6 تا 10 سال نوشته شده و به آن‌ها مهارت دوستیابی را آموزش می‌دهد.

با هالی هابی بیشتر آشنا شویم

هالی هابی نویسنده و تصویرگر آمریکایی است که بیش از 4 دهه است به فعالیت هنری می‌پردازد. او نویسنده‌ی مجموعه‌ی 11 جلدی پرطرفدار توت و پادل (Toot & Puddle) است و هم‌اکنون به‌همراه همسرش در ماساچوست زندگی می‌کند. از دیگر کتاب‌های ترجمه‌شده‌ی او باید به «المور با پینکی آشنا می‌شود» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب المور دنبال دوست می‌گردد، می‌خوانیم

اِلمور گوشه‌گیر بود و تنهای تنها زندگی می‌کرد. شاید با خودت فکر کنی او دیگر به این وضعیت عادت کرده بود، ولی مشکل درست همین بود: او بیشترِ وقت‌ها احساسِ تنهایی می‌کرد. راستش تنهایی خیلی حوصله سَربَر است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب المور دنبال دوست می‌گردد
نویسنده
مترجمسارا عاشوری
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-622-743711-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
14500 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب المور دنبال دوست می‌گردد

نیلوفر فرج پور
۱۴۰۲/۱/۹
سلام
کتاب خیلی خوبی است. برای دانش آموزان پسر پایه پنجم خواندم دوستش داشتند.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب المور دنبال دوست می‌گردد

برای دریافت کتاب المور دنبال دوست می‌گردد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.