معرفی و دانلود کتاب وقتی پدربزرگ به تو جعبه ابزار هدیه می‌دهد

عکس جلد کتاب وقتی پدربزرگ به تو جعبه ابزار هدیه می‌دهد
قیمت:
۱۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب وقتی پدربزرگ به تو جعبه ابزار هدیه می‌دهد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب وقتی پدربزرگ به تو جعبه ابزار هدیه می‌دهد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب وقتی پدربزرگ به تو جعبه ابزار هدیه می‌دهد

کتاب وقتی پدربزرگ به تو جعبه ابزار هدیه می‌دهد، نوشته‌ی جیمی دینیهن، داستان پسربچه‌ای‌ست که دوست دارد برای تولدش یک خانه‌ی عروسکی هدیه بگیرد، اما در عوض پدربزرگش به او یک جعبه‌ابزار هدیه می‌دهد! او حالا نمی‌داند باید با این هدیه چه کند تا اینکه با دیدن عکس‌های قدیمی پدربزرگ فکری به سرش می‌زند. این کتاب به کودکان می‌آموزد آرزوهایشان را با یادگیری مهارت‌های لازم محقق کنند.

درباره‌ی کتاب وقتی پدربزرگ به تو جعبه ابزار هدیه می‌دهد

حتماً برای شما هم پیش آمده که در روز تولدتان آرزوی هدیه‌ای خاص را در سر بپرورانید اما هدیه‌ای که در نهایت دریافت می‌کنید کاملاً برخلاف انتظارتان از آب دربیاید. در کتاب وقتی پدربزرگ به تو جعبه ابزار هدیه می‌دهد (When Grandpa Gives You a Toolbox)، نوشته‌ی جیمی دینیهن (Jamie L B Deenihan) با پسربچه‌ای روبه‌رو هستیم که مدت‌ها در دلش آرزوی خانه‌ای برای عروسک هایش را داشته، اما در نهایت از پدربزرگش یک جعبه‌ابزار دریافت می‌کند. او واقعا نمی‌داند این جعبه به چه دردش می‌خورد، تا اینکه با دیدن عکس‌های پدربزرگ و تجدید خاطرات شغل گذشته‌ی او فکری به سرش می‌زند.

شخصیت اصلی این داستان پسربچه‌ای است که علایقش با کلیشه‌های جنسیتی‌ای که برای دختران و پسران تعریف شده، فرق می‌کند. او برخلاف خیلی از پسرها عروسک‌های زیادی دارد، ولی پدربزرگش در انتخاب هدیه‌ای که در روز تولدش برای او مهیا کرده به این مسئله توجهی نداشته است. حالا او دو راه در پیش دارد؛ یا باید این هدیه‌اش را گوشه‌ای بیندازد و در حسرت آرزوی محقق‌نشده‌اش بماند، یا خودش به‌نحوی دست‌به‌کار شود و سعی کند در رسیدن به خواسته‌ی خود منفعل نباشد. خوبی راه دوم این است که به او احساس قدرت می‌دهد. باید دید او درنهایت کدام راه را انتخاب می‌کند و در این مسیر چه کسی با او همراهی خواهد کرد.

این داستان می‌تواند زمینه‌ی مناسب را برای آشنایی کودکان با موضوع کارآفرینی در ابعاد کوچک فراهم کند و به آن‌ها یادآوری نماید که با یادگیری مهارت‌های تازه می‌توانند شخصیت پویاتری داشته باشند. کتاب حاضر با تصویرگری لورن روکا و ترجمه‌ی سیده هستی حسینی از سوی نشر تخصصی مهرسا در دسترس علاقمندان قرار دارد.

کتاب وقتی پدربزرگ به تو جعبه ابزار هدیه می‌دهد، مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 7 سال نوشته شده و آن‌ها را با مفهوم کارآفرینی آشنا می‌کند.

با جیمی دینیهن بیشتر آشنا شویم

جیمی دینیهن یک آموزگار سابق ابتدایی‌ست که در حال حاضر به نویسندگی کتاب‌های تصویری کودک مشغول است. «وقتی مادربزرگ به تو نهال لیمو هدیه می‌دهد» اولین کتاب اوست که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان خود روبه‌رو شد.دینیهن هم‌اکنون با همسر و دو فرزندش در شهر سافیلید زندگی می‌کند.

در بخشی از کتاب وقتی پدربزرگ به تو جعبه ابزار هدیه می‌دهد، می‌خوانیم

اول از همه، صبر کن! قرار است پدربزرگ همه‌ی ابزارها را یکی‌یکی به تو نشان بدهد. بعد، وقتی پدربزرگ عکس همه‌ی چیزهایی را که تا حالا در عمرش ساخته به تو نشان می‌دهد، حسابی ذوق کن.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب وقتی پدربزرگ به تو جعبه ابزار هدیه می‌دهد
نویسنده
مترجمسیده هستی حسینی
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-622-7437-67-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب وقتی پدربزرگ به تو جعبه ابزار هدیه می‌دهد

برای دریافت کتاب وقتی پدربزرگ به تو جعبه ابزار هدیه می‌دهد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.