معرفی و دانلود کتاب وینی پو و دوستانش: روسی - فارسی

عکس جلد کتاب وینی پو و دوستانش: روسی - فارسی
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب وینی پو و دوستانش: روسی - فارسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب وینی پو و دوستانش: روسی - فارسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب وینی پو و دوستانش: روسی - فارسی

حتما بارها‌وبارها داستان‌های جذاب وینی پو را خوانده و تصاویر فانتزی‌اش را با ظرف عسل در انیمیشن‌های کودکانه دیده‌اید. دنیل قربانی در کتاب وینی پو و دوستانش: روسی - فارسی بازهم از ماجراهای هیجان‌انگیز این خرس کوچک برایمان می‌گوید. این کتاب که به دو زبان فارسی و روسی در اختیارتان قرار می‌گیرد، هم داستانی جذاب برای کودکان و هم کتابی کمک آموزشی برای تقویت زبان روسی به شمار می‌رود.

درباره‌ی کتاب وینی پو و دوستانش: روسی - فارسی

جشن کریسمس همیشه برای بچه‌ها یادآور بابا نوئل و هدیه‌‌های رنگارنگ اوست. وینی پو، پیگلت، ربیت، گوش دراز و تیگر هم بی‌صبرانه منتظرند تا بابا نوئل و بسته‌ی هدیه‌هایش هر چه زودتر سر برسند؛ اما قرار است کریمس امسال با همه‌ی سال‌های قبل متفاوت باشد. دنیل قربانی در کتاب وینی پو و دوستانش از ماجراهای بامزه‌ای می‌گوید که کریسمس امسال را به یک جشن شگفت‌انگیز تبدیل می‌کند.

درست است که بابا نوئل هر سال وینی پو و دوستانش را با هدیه‌های سال نو غافلگیر می‌کند اما چه می‌شود اگر امسال فراموش کند که هدیه‌ها را به صاحبانشان بدهد؟ این فکری بود که وقتی پیگلت داشت خانه‌ی کوچکش را برای جشن آماده می‌کرد، به ذهنش رسید. پیگلت که از این اتفاق نگران شده بود، سراغ وینی پو رفت تا با او هم مشورت کند. وینی پو و سایر دوستانش که از نگرانی پیلگت باخبر می‌شوند تصمیم عجیبی می‌گیرند تا خوک کوچولوی قصه را بیشتر از هر سال خوشحال کنند. دنیل قربانی در کتاب وینی پو و دوستانش با شما از داستان دوستی‌های صمیمانه می‌گوید که از هر هدیه‌ای باارزش‌تر هستند.

نیمه‌ی اول این کتاب به زبان فارسی و نیمه‌ی دوم آن به زبان روسی روایت شده است. خوانندگان می‌توانند ابتدا متن روسی را مطالعه کرده و سپس با بررسی متن فارسی، دانسته‌های خود را از بخش روسی بسنجد. حتما می‌دانید که خواندن داستان یکی از بهترین و مؤثرترین روش‌های یادگیری زبان است. از این طریق دو مهارت خواندن و نوشتن شما تقویت خواهد شد و در عین حال به خاطر جذابیت‌ها و کشش داستان، واژگان روسی متن را نیز سریعتر می‌آموزید.

کتاب وینی پو و دوستانش یک فرصت عالی برای سرگرمی کودکان و یادگیری زبان روسی برای بزرگسالان است که انتشارات کتاب دانیال به همت دنیل قربانی آن را به چاپ رسانده است.

کتاب وینی پو و دوستانش: روسی - فارسی برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که درحال یادگیری زبان روسی هستند، به کمک این کتاب می‌توانند مهارت‌های زبانی خود را تقویت کنند.

در بخشی از کتاب وینی پو و دوستانش: روسی - فارسی می‌خوانیم

آستانه کریسمس بود. دوست‌داشتنی‌ترین زمان سال برای پیگلت. فقط یک چیز اشکال داشت که روزها کوتاه شده بودند و این اصلا خوب نبود. مخصوصا اگه خوک کوچولویی باشی که خیلی از تاریکی می‌ترسه. اما پیگلت با تمام قدرتش تلاش می‌کرد که شجاع باشه و هر شب وقتی بیرون تاریک می‌شد همین‌طوری تعداد زیادی شمع روشن می‌کرد.

او داشت خانه خودش را از اواخر نوامبر برای کریسمس تزیین می‌کرد و تقریبا همه‌چیز برای جشن آماده بود. پیگلت پس از اینکه/وقتی که تزیین کردن درخت کاج را به پایان رساند روی مبل راحتی نرم نشست. اون نمی‌تونست فکر نکنه درباره کارگاه بابانوئل و درباره دستیارهای خستگی‌ناپذیرش که در اونجا کار می‌کردند و اینکه چجوری بابانوئل و گوزنش هر سال همه‌جا رو زیر پا می‌ذارن تا هدایا رو بدهند! اما یک‌مرتبه فکری به سر پیگلت زد: «ولی اگه ناگهان بابانوئل امسال پیش همه نره چی؟ اگه نتونه یا فراموش کنه برای کسی هدیه آماده کنه حتی برای او اگه پیگلت باشه چی؟»

پیگلت اون‌قدر نگران شده بود که فقط باید با یکی صحبت می‌کرد. در حالی که لباس گرم‌تری می‌پوشید به سمت در رفت که ناگهان یادش اومد فراموش کرده شمع‌ها رو خاموش کنه. تحت هیچ شرایطی نباید آتش در خانه گذاشت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب وینی پو و دوستانش: روسی - فارسی
مترجمدنیل قربانی
ناشر چاپیانتشارات کتاب دانیال
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات98
زبانروسی
شابک978-600-8136-67-5
موضوع کتابکتاب‌های چند زبانه، کتاب آموزش زبان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب وینی پو و دوستانش: روسی - فارسی

برای دریافت کتاب وینی پو و دوستانش: روسی - فارسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.