معرفی و دانلود کتاب پادشاه بروک و عنکبوت و داستان‌های دیگر

عکس جلد کتاب پادشاه بروک و عنکبوت و داستان‌های دیگر
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پادشاه بروک و عنکبوت و داستان‌های دیگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پادشاه بروک و عنکبوت و داستان‌های دیگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پادشاه بروک و عنکبوت و داستان‌های دیگر

کتاب پادشاه بروک و عنکبوت و داستان‌های دیگر از مجموعه قصه‌های آموزنده‌ی دیروز برای بچه‌های امروز، حکایت‌های آموزنده‌ای از ازوپ را ارائه می‌دهد. این کتاب در سه داستان مصور با نام‌های سه نقاش، کمک الهی، میمون و پوست شیر، پیام‌های اخلاقی گوناگونی نظیر: تلاش برای رسیدن به اهداف و مبارزه با ناامیدی را برای کودکان با گروه سنی «ب» و «ج» ارائه می‌دهد.

هدف اصلی قصه‌های آموزنده‌ی دیروز برای بچه‌های امروز، سرگرم‌ کردن کودکان و ایجاد اوقاتی لذت‌بخش همراه با افزایش خلاقیت و مهارت‌های یادگیری است.

در بخشی از کتاب پادشاه بروک و عنکبوت و داستان‌های دیگر می‌خوانیم:

پادشاه رابرت بروک، پادشاه اسکاتلند بود. یک بار، پادشاه انگلستان به او حمله کرد و او را در جنگ شکست داد. پادشاه بروک باید از میدان جنگ فرار می‌کرد تا زندگی‌اش را نجات دهد. بنابراین، کشور او به دست پادشاه انگلستان افتاد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پادشاه بروک و عنکبوت و داستان‌های دیگر
مترجمحسین حبیبی
ناشر چاپیانتشارات دادجو
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات18
زبانفارسی
شابک978-622-6210-44-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب پادشاه بروک و عنکبوت و داستان‌های دیگر

برای دریافت کتاب پادشاه بروک و عنکبوت و داستان‌های دیگر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.