معرفی و دانلود کتاب پاسداشت عشق و سپاسگزاری

عکس جلد کتاب پاسداشت عشق و سپاسگزاری
قیمت:
۷۵۹۰۰ ۳۷,۹۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پاسداشت عشق و سپاسگزاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پاسداشت عشق و سپاسگزاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پاسداشت عشق و سپاسگزاری

کتابی سراسر مهر برای اینکه به همه‌ی ما گوشزد کند نسبت به نعمت‌هایی که در پیرامون خود داریم شکرگزار باشیم و طریقه‌ی ابراز آن را بیاموزیم. کتاب پاسداشت عشق و سپاسگزاری نوشته‌ی هاجر نجار صادقی و حمیدرضا غلامرضایی، نجوایی است که اهمیت عشق و قدردانی را در زندگی به ما یادآوری می‌کند.

درباره‌ی کتاب پاسداشت عشق و سپاسگزاری

ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که سراسر آن را انرژی‌های مثبت و منفی در بر گرفته است و تصمیم اینکه کدام دسته از انرژی‌ها را به سمت خود جذب کنیم با خود ماست؛ یکی از مهم‌ترین قوانین جذب انرژی‌های مثبت قانون شکرگزاری یا قدردانی است که انجام آن تأثیر بسیار زیادی در روح و روان انسان داشته و موجی از انرژی مثبت را ایجاد می‌کند.

تعبیری وجود دارد که می‌گوید اگر بتوانید قانون سپاسگزاری را در زندگی جاری و ساری کنید، انرژی‌های منفی جرأت نزدیک شدن به شما را نخواهند داشت؛ پس راهی وجود دارد که قادر است زندگی ما را دگرگون کند و آنچه از انرژی‌های مثبت در اطرافمان وجود دارد را به سمت ما هدایت کند؛ این راه قانون شکرگزاری است.

کتاب پاسداشت عشق و سپاسگزاری نوشته‌ی هاجر نجار صادقی و حمیدرضا غلامرضایی حاوی این پیام است که حتی در شرایط سخت و غمبار زندگی، نشانه‌هایی از زندگی مثبت وجود دارد که باید آن‌ها را کشف کرد؛ بنابراین برای تمام لحظه‌های زندگی و آنچه اثر مثبتی در زندگی دارد باید از پروردگار هستی و پیام‌آوران حقیقت که راه‌های سعادت را به ما نشان می‌دهند شکرگزار باشیم.

این یک قانون طبیعی است که با انرژی مثبت، زندگی با عشق، صلح و محبت همراه خواهد شد و کینه و نفرت جای خود را به نور و روشنایی می‌دهند؛ حال کتاب پاسداشت عشق و سپاسگزاری نشان می‌دهد که چطور شکر و سپاسگزاری می‌تواند راه ورود به روشنایی باشد و تمام پدیده‌هایی که در اطراف ما وجود دارد روی خوش خود را به ما نشان دهند.

در کتاب پاسداشت عشق و سپاسگزاری توجه ما به راه‌هایی جلب می‌شود که بتوان در آن‌ها شکرگزاری و عشق ورزیدن را تمرین کرد تا این پدیده‌ی ارزشمند به صورت ناخودآگاه وارد زندگی ما شود؛ اینگونه است که وجودمان از خشم و رنج رهایی یافته و عشقی که در وجود ما قرار دارد تا بی‌نهایت امتداد و ادامه خواهد یافت.

قدردانی و سپاسگزاری از نزدیکان‌مان می‌تواند یکی از مهم‌ترین تمرین‌هایی باشد که در این راه انجام می‌دهیم. گفتن یک «سپاسگزارم» یا «ممنونم» ساده به همسر، فرزند، پدر، مادر یا دوستان‌مان جریان انرژی مثبت را در زندگی به راه خواهد انداخت و ثمره‌ی آن نه تنها در زندگی ما بلکه در زیست مشترک‌مان با اطرافیان نمایان می‌شود.

ممکن است در این راه، برخی دچار پیش‌داوری و قضاوت شوند و بگویند: آیا دیگران نیز در برابر ما چنین قدردانی و عشقی نثار خواهند کرد؟ پاسخ کتاب پاسداشت عشق و سپاسگزاری این است که هیچ‌کدام از ما انسان‌های کاملی نیستیم؛ بنابراین باید آنچه را در توان داریم انجام دهیم تا نتیجه‌ی کارمان به خودمان بازگردد. چاپ این اثر برعهده انتشارات نسل نواندیش بوده است.

نکوداشت‌های کتاب پاسداشت عشق و سپاسگزاری

  • با اینکه کتاب‌های خوبی در مورد شکرگزاری مثل کتاب معجزه سپاسگزاری وجود دارد؛ اما ویژگی منحصربه‌فرد این کتاب، ارائه نمونه‌هایی است که احساس سپاسگزاری را در ما بیدار و زنده نگه داشته است. (مرضیه رستمی، سخنران و مربی توانمندسازی)
  • این کتاب آینه‌ آیین سپاسگزاری است. تردیدی نیست خواندن این اثر ما را در بهبود روابط و شیوه‌های سپاسگزاری یاری خواهد کرد. از پدیدآورندگان سپاسگزاریم. سپاس، سپاس، سپاس! (محمدرضا سنگری، شاعر، نویسنده و پژوهشگر)

کتاب پاسداشت عشق و سپاسگزاری برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب پاسداشت عشق و سپاسگزاری، کتابی برای همه‌ی انسان‌هایی است که می‌خواهند زندگی خود را غرق در شادی و انرژی مثبت کنند. علاقه‌مندان به کتاب‌های روانشناسی و تفکر مثبت نیز از جامعه هدف این کتاب به حساب می‌آیند.

جملات برگزیده کتاب پاسداشت عشق و سپاسگزاری

  • اگر همسری مسئولیت‌پذیر دارید، از او تشکر کنید.
  • یکی از دلایلی که ازدواج‌ها دچار مشکل می‌شوند، کم بودن دوستی در رابطه است.
  • وفاداری در ازدواج به معنای پایبندی و تعهد به همسر است.
  • برخی انسان‌ها ازدواج می‌کنند تا شریک زندگی داشته باشند؛ اما درنهایت صاحب یک بچه می‌شوند.
  • از همسرتان برای اینکه با شما ازدواج کرده است و اکنون متأهل هستید تشکر کنید، چون شما نسبت به افراد مجرد از نظر جسمی، روانی و اقتصادی وضعیت بهتری دارید.

در بخشی از کتاب پاسداشت عشق و سپاسگزاری می‌خوانیم

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که به همسر خود اعتماد کامل دارند و همسرتان برای حفظ این اعتماد تلاش می‌کند؟ آیا او کسی است که قول و عملش همیشه یکی است، به بیان دیگر می‌کوشد در رفتار، گفتار و اعمالش تناقض وجود نداشته باشد؟

اعتماد در زندگی زناشویی یعنی اعتماد به رفتار، کردار و گفتار و درمجموع اعتماد به شخصیت فرد مقابل و رسیدن به شناختی کامل و معقول درباره ارتباط فرد و تعیین حدود و مرزها برای ایجاد رابطه. اگر در زندگی شما اعتمادی این‌چنینی وجود دارد و همسرتان تلاش می‌کند با صداقت، راست‌گویی و دوری از دروغ و دورویی آن را حفظ کند، به شما توصیه می‌کنیم از همسر خود بابت این حس اعتمادی که در شما به وجود آورده است، تشکر کنید. اعتماد بین شما و همسرتان تعامل به‌ وجود می‌آورد تا بتوانید در کنار هم با آسایش و اطمینان زندگی کنید و بقای رابطه زناشویی خود را تضمین کنید، زیرا اعتماد عنصر ضروری برای داشتن یک رابطه سالم است. تحقیقات جدید هم ثابت کرده است که وقتی انسان به فردی اعتماد می‌کند، یعنی در حضور آن فرد احساس امنیت می‌کند، حسی خوب در او ایجاد می‌شود که باعث ترشح بیشتر اوکسی‌توسین در بدن می‌شود.

اوکسی‌توسین همان هورمونی است که باعث به ‌وجود آمدن حس عشق، اعتمادبه‌نفس، همدلی با دیگران، آرامش و میل به ایجاد روابط اجتماعی در انسان (کلیه پستانداران) می‌شود. پس اگر آن‌قدر خوشبخت هستید که با همسری معتمد زندگی می‌کنید و این خصوصیت او موجب بروز احساسات خوشایند ناشی از ترشح اوکسی‌توسین در وجود شما می‌شود، او را لایق سپاسگزاری و قدردانی بدانید و به او بگویید:
«همسرم! تو تنها کسی هستی که می‌توانم به او اعتماد کنم و وابسته‌اش شوم. برای همه چیز از تو متشکرم، برای تمام کارهایی که انجام دادی، واقعاً از تو سپاسگزارم.»

فهرست مطالب کتاب

سپاس
مقدمه آقای دکتر سنگری
مقدمه خانم رستمی
پیشگفتار پدیدآورندگان
به جای مقدمه (عادت خوب سپاس و شکرگزاری)
بخش اول: سپاسگزاری برای مردان و زنان
نیاز ما زن‌ها به مصادیق تشکر
نیاز ما مردها به مصادیق تشکر
بخش دوم: سپاسگزاری از همسر
چرا باید از همسر خود سپاسگزاری کنیم
فصل اول: سپاسگزاری از مواردی که مربوط به مسئولیت مشترک شما زوج محترم است
فصل دوم: سپاسگزاری مرد از همسرش
فصل سوم: سپاسگزاری زن از همسرش
بخش سوم: سپاسگزاری والدین و زوج‌ها از یکدیگر
فصل اول: سپاسگزاری والدین از عروس یا داماد
فصل دوم: سپاسگزاری از والدین همسر
بخش چهارم: سپاسگزاری والدین و فرزندان
فصل اول: سپاسگزاری والدین از فرزندان
فصل دوم: سپاسگزاری فرزندان از والدین
بخش پنجم: سپاس از هستی
سپاسگزاری از خداوند
بخش ششم: داستان‌هایی برای مطالعه
پرسش‌نامه سپاسگزاری
منابع لاتین

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پاسداشت عشق و سپاسگزاری
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات288
زبانفارسی
شابک978-964-236-982-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۷۵۹۰۰ ۳۷,۹۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پاسداشت عشق و سپاسگزاری

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پاسداشت عشق و سپاسگزاری

برای دریافت کتاب پاسداشت عشق و سپاسگزاری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.