معرفی و دانلود کتاب پدیده باش بانو: چگونه یک بانوی قدرتمند، خوشحال و موفق باشیم

عکس جلد کتاب پدیده باش بانو: چگونه یک بانوی قدرتمند، خوشحال و موفق باشیم
قیمت:
۴۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پدیده باش بانو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پدیده باش بانو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پدیده باش بانو: چگونه یک بانوی قدرتمند، خوشحال و موفق باشیم

زهره عیسی‌زاده در کتاب پدیده باش بانو می‌کوشد به زنان کمک کند وضعیت زندگی‌شان را تغییر دهند و نسبت به خود احساس بهتری داشته باشند. نویسنده که کوچ و مربی موفقیت است، در این کتاب از تجربیاتش کمک می‌گیرد و به زنان می‌آموزد که چطور نسبت به خودشان آگاهی و شناخت کامل پیدا کنند، احساسات منفی را کنار بگذارند و به رضایت بیشتر و زندگی شادتری دست یابند.

درباره‌ی کتاب پدیده باش بانو

در جوامع سنتی و توسعه‌نیافته، زنان شدیداً تحت‌فشار هستند و دائماً کنترل می‌شوند. جامعه برای آن‌ها نقش‌هایی تعریف می‌کند و به هر نحوی از آن‌ها می‌خواهد که به بهترین شکل آن نقش‌ها را ایفا کنند. این فشار و توقع دائمی باعث شده تا بسیاری از زنان احساس ناخوشایندی نسبت به خود داشته باشند. گاهی فکر می‌کنند آن‌چنان‌که باید نیستند و به‌خوبی وظایفشان را انجام نمی‌دهند. این احساسات می‌تواند به تمام شئون زندگی تسری پیدا کند و زندگی آن‌ها را مختل سازد، اما این نقش‌ها و وظایف تحمیلی تماماً برساخته‌ی جامعه هستند و حقیقت ندارند. بسیاری از روانشناسان و درمانگرها تلاش می‌کنند به زنان یادآوری کنند که تسلیم این برساخته‌ها نشوند و به آن‌ها تن ندهند. یکی از کتاب‌هایی که می‌کوشد در این زمینه به زن‌ها کمک کند، کتاب پدیده باش بانو نوشته‌ی زهره عیسی‌زاده است. این اثر با مرور چند نکته‌ی مهم و اثربخش، به زنان می‌آموزد که چطور با شناخت خود و کنترل احساسات منفی، به رضایت دست یابند.

کتاب پدیده باش بانو در بیست‌ویک فصل نوشته شده است. زهره عیسی‌زاده، در هر فصل به نکته‌ای اشاره می‌کند که می‌تواند حال روحی زنان را بهبود ببخشد و به آن‌ها احساس بهتری بدهد. او که خود کوچ و مربی توسعه‌ی فردی است، به‌خوبی با احساس نارضایتی‌ای که بسیاری از زنان با آن مواجه‌اند آشناست. نویسنده می‌داند آن‌هایی که در این وضعیت هستند، عموماً احساس ناکافی بودن دارند و خود را دوست ندارند. به‌زعم عیسی‌زاده، این موضوع، بیش از هر چیز دیگری، ناشی از عدم شناخت خود و آگاهی نداشتن از احساسات و توانایی‌های خویش است. ایده‌ی او در این کتاب این است که زنان در وهله‌ی اول باید خود را بشناسند. اگر به این مهم برسند، می‌توانند مربی و یاریگر خویش باشند و در نهایت، قادرند از این فشار رها شوند. نویسنده با بیان جملات انگیزشی و مثبت، تلاش دارد به آن‌ها کمک کند خود را بیابند و بر احساساتشان کنترل پیدا کنند. این‌چنین ظرف مدت کوتاهی دنیای اطرافشان را نیز تغییر می‌دهند.

زهره عیسی‌زاده در کتاب پدیده باش بانو، از دوست داشتن خود شروع می‌کند و به زنان یادآوری می‌نماید که عمیقاً به وجودشان عشق بورزند. او در ادامه از آن‌ها می‌خواهد که با درون‌شان و حقیقت روبرو شوند و از آن نترسند. همین‌طور می‌خواهد که امیدوار باشند، ورزش کنند، بیشتر تلاش نمایند، به نکات منفی و موانع فکر نکنند، به سفر بروند و هیجان و ترس را تجربه نمایند، خلاق باشند و به‌هیچ‌وجه دست از آرزوهایشان برندارند. نکته‌ای که این کتاب را از دیگر آثار ژانر موفقیت متمایز می‌کند، این است که تمام نکات آن متکی بر تجربیات نویسنده است. در واقع عیسی‌زاده آنچه در زندگی آموخته و از نزدیک لمس کرده را گردآوری نموده و برای زنان دیگر مرور می‌کند. همین باعث شده که کتاب او لحنی صمیمی، صادق و هم‌دلانه پیدا کند. این اثر می‌تواند به زنان کمک کند از سردرگمی نجات یابند و هویت خودشان را پیدا کنند. به این شکل زندگی شادتر و موفق‌تری را تجربه خواهند کرد.

کتاب پدیده باش بانو را نشر مانیان منتشر کرده است.

کتاب پدیده باش بانو برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به زنانی که احساس خوبی نسبت به خود و زندگی‌شان ندارند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب پدیده باش بانو: چگونه یک بانوی قدرتمند، خوشحال و موفق باشیم می‌خوانیم

زمان ارزشمند است؛ بنابراین در هر کاری بهتر است زمان را در نظر بگیری و برای تک‌تک لحظه‌هایت برنامه‌ریزی داشته باشی. برنامه‌ها باید مطابق شرایط و در حد توان تو باشد که با آن لذت ببری. اگر باشگاه می‌روی، اگر پیاده‌روی می‌کنی، اگر رژیم غذایی داری و هرکاری که برای خوب‌بودن جسم و روحت انجام می‌دهی، در حد توان خودت انجام بده.

نگذار زمان تو به بطالت بگذرد؛ ولی سن را بی‌معنا بدان. اینکه اکنون در سنین کودکی، نوجوانی، جوانی، میانسالی یا سالخوردگی هستی، دلیلی نمی‌شود که نتوانی به اهدافت برسی؛ پس به حرف مردم که «از تو دیگر گذشته» یا «برای تو زود است» توجهی نکن و در هر سن و سالی که هستی، حال دلت را خوب کن و عاشق خودت باش.

ساعتی را برای خودت آزاد کن، چای بنوش، کنار خودت بنشین و بگو «امروز حالت چطور است؟» ساعتی برروی زمین دراز بکش و تمام بدنت را کش بده تا تمام خستگی‌هایت در بروند.

تو در هر سنی که هستی، می‌توانی پیروز و شکوفا شوی. مهم نیست که از چه سنی می‌خواهی شروع کنی؛ بهتر است هرچه زودتر به این نتیجه برسی که باید برای خودت هم‌ زمان صرف کنی؛ البته اگر امروز هم متوجه این موضوع شوی، بدان که دیر نیست. حتی اگر یک لحظه زمان مانده که در این دنیا زندگی کنیم، بهتر است با لبی خندان آن یک لحظه را سپری کنیم.

همیشه خودت را کودکی بدان که به راه افتاده و دنبال کشف است و هیچ‌وقت ناامید نمی‌شود. آن کودک باوجوداینکه مدام زمین‌ می‌خورد و غرغر و امرونهی دیگران را می‌شنود، بازهم کار خودش را انجام می‌دهد. آیا می‌دانید چرا؟ زیرا اصل و فطرت ما انسان‌ها همان‌گونه است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: شروع کن به دوست‌داشتن خودت
فصل دوم: زندگی‌ات را گردگیری کن
فصل سوم: با خودت روبه‌رو شو
فصل چهارم: باید حالت را خوب کنی
فصل پنجم: هیچ چیز مانع پیشرفت تو نمی‌شود
فصل ششم: تلاشت را صدبرابر کن
فصل هفتم: ورزش را روتین زندگی‌ات کن
فصل هشتم: جنسیت برایت مهم نباشد
فصل نهم: امید داشته باش
فصل دهم: سن فقط یک عدد است
فصل یازدهم: به سفر برو
فصل دوازدهم: حس‌ها
فصل سیزدهم: تو باارزشی
فصل چهاردهم: خالق باش
فصل پانزدهم: شکوفا شو
فصل شانزدهم: وقت رسیدن به آرزوهاست
فصل هفدهم: ترس را تجربه کن
فصل هجدهم: هیجان را تجربه کن
فصل نوزدهم: پیروزی حق تو است
فصل بیستم: قانون خودت را داشته باش
فصل بیست‌ویکم: به خودت افتخار کن
سخن پایانی
تقدیر و تشکر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پدیده باش بانو: چگونه یک بانوی قدرتمند، خوشحال و موفق باشیم
نویسنده
ناشر چاپینشر مانیان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات80
زبانفارسی
شابک978-622-310-086-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پدیده باش بانو

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پدیده باش بانو

برای دریافت کتاب پدیده باش بانو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.