معرفی و دانلود کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای دین و زندگی جامع - جلد دوم: پاسخ

عکس جلد کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای دین و زندگی جامع - جلد دوم: پاسخ
قیمت:
51600 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای دین و زندگی جامع - جلد دوم: پاسخ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای دین و زندگی جامع - جلد دوم: پاسخ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای دین و زندگی جامع - جلد دوم: پاسخ

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای دین و زندگی جامع - جلد دوم: پاسخ، یک پاسخنامه‌ی کامل از تمامی مباحث دین و زندگی کنکور است که پاسخ بیش از 2600 تست کاربردی و استاندارد را شامل می‌شود. این کتاب دو جلد دارد و جلد اول آن به درسنامه‌ و تست‌های متنوع از مباحث گوناگون دین و زندگی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم اختصاص دارد. زهرا سمیعی عارف با همکاری حامد دورانی کتاب حاضر را تالیف کرده است.

درباره‌ی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای دین و زندگی جامع - جلد دوم: پاسخ

پرسش‌های چهار گزینه‌ای دین و زندگی جامع - جلد دوم: پاسخ، شامل پاسخ‌نامه‌ی تشریحی تمام 2631 تست جلد اول است که برمبنای چند تیپ شرح داده شده‌اند و از نظر موضوعی شامل بخش‌های متن، حدیث، ارتباط مفهومی، ترکیبی، آیه، اندیشه و تحقیق، بیت و... می‌شوند.

جلد اول این کتاب دارای مجموعه تست‌هایی‌ست که در سه بخش تالیفی، ارتباطی و کنکوری طراحی شده‌. تست‌های تالیفی با در نظر گرفتن بخش‌های مختلف کتاب طرح شده‌اند و تست‌های ارتباطی با توجه به تیپ سوالات مورد توجه در کنکور آمده‌اند. در نهایت تست‌های کنکوری کتاب از سوالات کنکور سال‌های مختلف، طبق آخرین تغییرات کتب درسی استخراج شده‌اند. این اثر تالیف زهرا سمیعی عارف و حامد دورانی است و انتشارات خیلی سبز آن را منتشر کرده.

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای دین و زندگی جامع - جلد دوم: پاسخ مناسب چه کسانی است؟

این اثر مناسب دانش‌آموزان رشته‌های مختلف ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان در پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم است.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت هست، لطفاً قبل از خرید، نسخه نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای دین و زندگی جامع - جلد دوم: پاسخ
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات171
زبانفارسی
شابک978-622-230-279-5
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک
51600 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای دین و زندگی جامع - جلد دوم: پاسخ

برای دریافت کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای دین و زندگی جامع - جلد دوم: پاسخ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.