معرفی و دانلود کتاب پروانه‌ای که دست از تلاش برنداشت

عکس جلد کتاب پروانه‌ای که دست از تلاش برنداشت
قیمت:
۱۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پروانه‌ای که دست از تلاش برنداشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پروانه‌ای که دست از تلاش برنداشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پروانه‌ای که دست از تلاش برنداشت

کتاب پروانه‌ای که دست از تلاش برنداشت درباره‌ی پروانه‌ای است که سعی می‌کند با استفاده از قدرت و پشتکار خود، بر موانع و مشکلاتی که بر سر راه دارد، فائق آید. راس بوراک با نثری روان و تصاویری زیبا و جذاب، کودکان را با ویژگی‌های مانند پشتکار، خودباوری، داشتن اعتمادبه‌نفس و... آشنا می‌کند.

درباره‌ی کتاب پروانه‌ای که دست از تلاش برنداشت

فلاتر، پروانه‌ی کوچکی است که تازه از پیله بیرون‌ آمده و رؤیای پرواز در ارتفاعات دارد، اما توسط سایر پروانه‌ها، نادیده گرفته می‌شود و تنها می‌ماند. او برای رسیدن به آرزوی خود، با چالش و موانع زیادی روبه‌رو می‌شود؛ ولی به دلیل این‌که انگیزه زیادی برای تحقق آن دارد، دست از تلاش بر نمی‌دارد. فلاتر، در طول مواجهه با مشکلات، با پیر دانایی آشنا می‌شود که به او درس‌های مهمی از زندگی می‌آموزد. او یاد می‌گیرد چگونه خودش را باور داشته باشد و بتواند تصمیم بگیرد. همچنین متوجه می‌شود چگونه با مسائل و مشکلات مواجهه گردد و بر محدودیت‌های خود غلبه کند.

کتاب پروانه‌ای که دست از تلاش برنداشت (The Little Butterfly That Could)، داستانی درباره غلبه بر موانع و مشکلات و همچنین اهمیت دوستی، مهربانی و پذیرش فردیت است. این کتاب مصور، با استفاده از تصاویر زیبا و رنگ‌های شاد و زنده، نکته‌های مهمی درباره زندگی و ویژگی‌های فردی به مخاطب منتقل می‌کند و به لحاظ بصری برای کودکان جذابیت دارد و تخیل آن‌ها را به کار می‌گیرد.

معرفی و دانلود کتاب پروانه‌ای که دست از تلاش برنداشت

راس بوراک (Ross Burach) نویسنده‌ای است که در کتاب‌هایش می‌کوشد مطالب علمی و آموزنده و مهارت‌های فردی و اجتماعی را با داستان‌های کودکانه و تصویرسازی‌های جذاب ترکیب کند تا کودکان ارتباط نزدیک‌تری به داستان و همچنین نکات نهفته در کتاب پیدا کنند. کتاب پروانه‌ای که دست از تلاش برنداشت نیز، همین ویژگی‌ها را شامل می‌شود و کودکان را تشویق می‌کند تا خود را باور داشته باشند و برای رسیدن به رؤیاهای خود، دست از تلاش برندارند. بوراک در جلد اول این کتاب که «کرم ابریشمی که خیلی عجله داشت» نام دارد، داستان کرم ابریشمی را روایت می‌کند که برای بیرون از پیله عجله دارد و می‌خواهد زودتر به پروانه تبدیل شود و در این مسیر با مسائلی مواجه می‌شود که باید با تلاش و پشتکار، آن‌ها را پشت سر بگذارد.

به‌طور کلی، کتاب پروانه‌‎ای که دست از تلاش برنداشت، سعی دارد درس‌های مهم زندگی مانند خودباوری، استقامت، شجاعت، امید و... را به شیوه غیرمستقیم و با استفاده از داستانی جذاب و تصویرسازی‌ها زیبا به مخاطبان بیاموزد. همچنین فردیت و پذیرش تفاوت و منحصربه‌فردی، یکی از اصلی‌ترین هدف این کتاب است که والدین و مربیان کودک، می‌توانند آن را برای آموزش به کار گیرند. این کتاب، برای هر کتابخانه و قفسه‌ی کتاب کودکان مناسب است، چرا که برای مخاطب هم جنبه‌ی سرگرمی دارد و هم نکات مهمی را می‌آموزد.

کتاب پروانه‌ای که دست از تلاش برنداشت را شکیبا غیاثی برای انتشارات مهرسا ترجمه کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی کرم ابریشمی که خیلی عجله داشت

راس بوراک نویسنده‌ی خلاقی است که سعی دارد با شوخ‌طبعی، موضوعات اجتماعی و عاطفی را با کودکان در میان بگذارد. او مجموعه‌ی «کرم ابریشمی که خیلی عجله داشت» (The Very Impatient Caterpillar Series) را با هدف آموزش مفاهیم و مهارت‌های مهم زندگی مانند صبر، پشتکار، اعتمادبه‌نفس و...به کودکان نوشته است. کتاب‌های «کرم ابریشمی که خیلی عجله داشت»، «پروانه‌ای که دست از تلاش برنداشت»، «شب‌ به‌خیر، پروانه» و «راه را برای پروانه باز کنید» در این مجموعه قرار دارند و هرکدام به چندین مفهوم مهم می‌پردازند.

جوایز و افتخارات مجموعه‌ی کرم ابریشمی که خیلی عجله داشت

  • فینالیست جوایز کتاب انتخابی کودکان در سال CBC 2018
  • جایزه‌ی کتاب کودکان کارولینای شمالی در سال 2020
  • نامزد اولیه‌ی جایزه‌‌ی الماس آرکانزاس در سال 2021
  • موفق به دریافت جایزه‌ی Gryphon در سال 2020
  • و...

در نکوداشت کتاب پروانه‌ای که دست از تلاش برنداشت

  • مطالعه‌ی کتاب پروانه‌ای که دست از تلاش برنداشت خنده‌های زیادی را به همراه خواهد داشت. (Kirkus Reviews)

کتاب پروانه‌ای که دست از تلاش برنداشت برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب پروانه‌ای که دست از تلاش برنداشت برای کودکان 3 تا 9 سال و علاقه‌مندان به ادبیات کودک و نوجوان مناسب است.

در بخشی از کتاب پروانه‌ای که دست از تلاش برنداشت می‌خوانیم

وقتی از وسط ابرها اومدم بیرون، تک‌وتنها بودم و گم شده بودم.
بهشون می‌رسی! هر روز باید یه کوچولو از راه رو بری!
اما...
اگه دوباره گم بشم، چی؟
یا گرفتار طوفان بشم؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پروانه‌ای که دست از تلاش برنداشت
نویسنده
مترجمشکیبا غیاثی
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات41
زبانفارسی
شابک978-622-7437-74-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب پروانه‌ای که دست از تلاش برنداشت

برای دریافت کتاب پروانه‌ای که دست از تلاش برنداشت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.