معرفی و دانلود کتاب پریکلز (مجموعه روزی روزگاری - توانمندی)

عکس جلد کتاب پریکلز (مجموعه روزی روزگاری - توانمندی)
قیمت:
8000 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پریکلز (مجموعه روزی روزگاری - توانمندی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پریکلز (مجموعه روزی روزگاری - توانمندی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پریکلز (مجموعه روزی روزگاری - توانمندی)

بی شک یکی از عواملی که باعث بقا و انتقال فرهنگ به نسل های بعد می شود وجود افسانه هاست. بسیاری از ضرب المثل ها، رسوم و باورهای ما در قالب قصه ها گردآوری شده اند که هدف از آنها احیای ادبیات شفاهی، دانسته های پدربزرگ ها و مادربزرگ هایی است که نسل به نسل به امروز منتقل کرده اند. شاید قسمت هایی از این افسانه ها به نظر غیرواقعی برسند اما در دل خود حاوی نکته ها و نگرش های فرهنگی جوامع گذشته هستند. مجموعه داستان های «روزی روزگاری» نیز از این دست داستان هایی است که می کوشد تا کودکان را با فرهنگ های دیگر آشنا نموده و تجربیات و نکات ارزشمندی را به کودکان انتقال دهد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پریکلز (مجموعه روزی روزگاری - توانمندی)
نویسنده،
مترجمکوروش مهدیون
ناشر چاپی موسسه فرهنگی آرمان رشد
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات14
زبانفارسی
شابک978-600-7633-30-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب پریکلز (مجموعه روزی روزگاری - توانمندی)

برای دریافت کتاب پریکلز (مجموعه روزی روزگاری - توانمندی) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.