معرفی و دانلود کتاب ریکی: روش قدرتمند درمان با انرژی

عکس جلد کتاب ریکی: روش قدرتمند درمان با انرژی
قیمت:
28000 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ریکی: روش قدرتمند درمان با انرژی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ریکی: روش قدرتمند درمان با انرژی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ریکی: روش قدرتمند درمان با انرژی

از ریکی چه می دانید؟ آیا شما از قدرت شفابخشی درون خودتان آگاه هستید؟؟

ریکی نامی است برای انرژی شفابخشی که به طور طبیعی در هستی موجود است. هیچ گونه جادوگری یا تردستی و یا حتی نیازی به ایجاد یک حالت تغییر یافته از هوشیاری در انجام ریکی وجود ندارد. تمرکز در موقع درمان بسیار مفید است، اما هرگاه که دست بر روی ناحیه مورد نظر قرار گیرد ریکی به طور اتوماتیک عمل می کند. ریکی همیشه وجود دارد و ما از وجود آن غافل هستیم تا زمانی که از راه تمرین ارتباط برقرار شود، بعد از آن ریکی می تواند دریافت و منتقل شود.

ریکی یک تکنیک یا یک روش یا یک عمل نمی باشد، ریکی فقط وجود دارد. از نظر عقلانی، ریکی را نمی توان آموزش داد، بلکه معلم ریکی به دانشجو قدرت می دهد که انژی بتواند در طی چهار مرحله تشرف از بدن او جریان یابد. این مراسم معارفه مراکز داخلی خاصی را در بدن دانشجو باز می کند تا اینکه انرژی بتواند به راحتی و به طو صحیح منتقل شود. بعد از مراحل معارفه، معمولا جریانی در دستان به صورت گرما، لرزش یا خارش و گاهی هم به صورت های دیگر حس می شود. هر فردی باید خودش این حس را تجربه کند زیرا هر فردی احساسات متفاوتی نسبت به دیگران خواهد داشت.

اثر کلی ریکی کمک به ایجاد تعادل در بدن فرد بیمار می باشد به طوری که بدن بتواند خود را درمان کند.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه
تاریخچه ریکی
مرحله اول ریکی
مرحله دوم ریکی
مرحله سوم A ریکی
مرحله سوم B ریکی
مثال ها و موارد
سوالات و شکیات و تصورات غلط در ریکی
افسانه قدیمی 21 روز
مثال هایی از عبارات تاکیدی
ریکی دادن به بمبئی
یادداشت پایانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ریکی: روش قدرتمند درمان با انرژی
نویسنده
مترجمکوروش مهدیون
ناشر چاپی موسسه فرهنگی آرمان رشد
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات177
زبانفارسی
شابک978-964-93498-0-0
موضوع کتابکتاب‌های انرژی درمانی
قیمت نسخه الکترونیک
28000 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ریکی: روش قدرتمند درمان با انرژی

سارا اسدی
۱۳۹۹/۵/۱۳
سلام دوستان
در مورد ریکی باید مطلب مهمی بهتون بگم که خوندن کتاب فقط در موردش بهتون آگاهی میده و ری کی یک انرژی لطیف و تکنیک درمانی حساس هست که حتما باید اول از طریق یک استاد کاربلد نه قلابی همسویی بگیرید وگرنه هیچ درکی ازش نخواهید داشت مثلا در مورد یوگا میشه هاتا یوگا رو با کتاب و ویدیو یاد گرفت و
اما مرحلهی معنوی سطح بالای آن که کریا یوگا نام دارد باید حتما زیر نظر یک یوگی سطح بالا تشرف پیدا کرد تا درک کرد و عملا نتایجش رو دید. من ۱۴ سال پیش دو دوره ریکی گذروندم و همسویی گرفتم استادم آدم مرموزی بود نمیدونم درستکار بود یا خیلی نابلد ولی من تونستم 7 سال کلیت شدید روده و خونریزی اونو درمان کنم اونم در 40 روز بدونین پزشکا خیلی با این روشا مخالفن چون دکانشان و دک و پزشون تعطیل میشه روی بیمار سرطانی کار کردم حیرت انگیز بود حتی پزشکش حیرت کرده بود اما اصلا فکر نکنید توان شفابخشی با چندتا کتاب خوندن و... ایجاد میشه طبق تجربه من اول از همه استعداد میخواد که البته بعضی‌ها بالفعل دارن و برخی هم نهفته هست که باید با یک استاد قابل بالفعلش کنن این در مورد تمام روشها صادقه
Shirali
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
با سلام، برای مطالعه این کتاب ابتدا باید در زمینه‌ی چاکرا درمانی و شفا و همچنین در زمینه‌ی مراقبه کردن و مدیتیشن اطلاعات کافی داشته باشید و گرنه این کتاب به تنهایی نمی‌تواند کمکتان کند، این کتاب بسیار کتاب جامعی هست که اگر تازه کار هستید باید زیر نظر یک استاد در زمینه طب سنتی یا شفا با چاکرا درمانی انجام شود؛ اگر خودتان می‌خواهید انجام بدهید نیاز به تمرین و صبر فروانی دارد تا به نتیجه برسید
Jasmine Mallahi
۱۴۰۰/۶/۱۸
من قبل از خواندن این کتاب، اطلس چاکرا را خوانده بودم و توصیه میکنم اگر در مورد چاکرا‌ها اطلاعاتی ندارید اول مطالعه کنید چون تو این کتاب خیلی سر بسته فقط ازشون اسم میبره و خارج از بحث ریکی راجع به مکان و … چاکرا‌ها توضیح مختصری داده. همچنین کتاب اصول هرمتیک رو هم از کتابراه خواندم که اون هم بهتون پیشنهاد میکنم. در کل خواندن این کتاب خیلی بهم انگیزه داده بهتون پیشنهاد میکنمش.
Yasii Zafari
۱۳۹۹/۱۱/۷
من تازه کتاب روشروع کردم مطالب عالی‌ای راجب ریکی وتاریخچه‌ی اون داده
من خودم یه انرژی درمان هستم
هرکسی دراین وادی قدم بزاره هرگزازاینکه به همونوعان وعزیزانش انرژی میده ودردی ازاوناکم می‌کنه خسته نمیشه
ریکی رودوست دارم وباجان ودل میخوام یه درمانگرخوبی باشن
فقط عشق میخوادودیگرهیج
آتوسا قاضی
۱۴۰۱/۴/۱۰
کتاب بسیار خوبی است برای کسانی که همسویی‌های سطوح مختلف ریکی را دریافت کرده‌اند و می‌خواهند درمان انجام دهند این کتاب می‌تواند راهنمای مناسبی برای درمانگران تازه کار باشد اما اگر در ریکی اسویی استاد هستید این کتاب مناسب نیست برای من به شخصه جنبه یادآوری داشت که البته آن هم خالی از لطف نبود. سپاس از تمام کسانی که در مسیر گسترش آگاهی تلاش می‌کنند.
reza mlk
۱۳۹۹/۴/۱۷
دوستان دقت کنند که این کتاب برای کسی کاربرد داره که همسویی ریکی گرفته باشه از یک استاد ریکی
روش ریکی اینجوری کار میکنه که باید از یک استاد ریکی همسویی گرفته باشید
و اینکه در نظر بنده مطالب جامع و گویا می‌باشد، امیدوارم که از خوندنش لذت ببرید
رضا حسینی
۱۳۹۵/۶/۱۹
این کتاب را من خریدم ولی با وجود اینکه pdf هست ولی با این نرم افزار کتابراه خیلی بد کار میکنه در صورتیکه آکروبات ریدر خیلی روان pdf را میخواند ولی متاسفانه pdf این کتاب فقط داخل کتابراه عمل میکنه و نمیتوان آنرا با آکروبات خواند.
فرزاد کاویانی
۱۴۰۲/۸/۹
اگه قرار باشه یه کتاب با این تعداد صفحه و مطلب رو بخونی ولی لازمه استفاده از اون این باشه که حتماً یه استاد قبلش بدن انرژیت رو کانالیزه کنه و خودت نتونی این کار رو کنی پس واقعاً کتاب بیهوده و بی ارزشی هست
ژاسمن شاهنظری
۱۴۰۰/۱/۴
کتاب بسیار خوبیه از اون خیلی استفاده کردم. من خودم Reiki کار میکنم متوجه نشانه‌ها بودم ولی به نظرم بهتر بود حتما نشانه‌ها را نیز میگذاشتند تا با خواننده بیشتر ارتباط برقرار کنند. از زحمان شما بسیار ممنونم.
Zargham Ramezani
۱۳۹۶/۸/۳
سلام
در این کتاب هیچ نمادی پیدا نشد
در حالی که از اول کتاب تا آخر کتاب از شکل و نماد حرف میزنه.
اصلا خوب نبود یک امتیازی هم که دادم از روی اجبار بود
محمود مدبری
۱۴۰۱/۳/۲۷
با سلام
کتاب توسط یک استاد بزرگ نوشته شده و اطلاعاتی که میده قابل تامل هست.
یادآوری این نکته مهمه که ریکی به تشرف یا همان همسوئی نیاز داره، اگر هنوز همسو نشدید این کتاب بدردتون نمیخوره
سحر جهان‌پرور
۱۴۰۰/۱/۲۶
کتاب خوبیه ولی فقط جهت آشنایی با ریکی
کتاب کاملی نبود ولی دستوراتش جالب بود
نمادها رو من تک تک از اینترنت پیدا کردم وقتی نشه استفاده کرد فایده نداره نمادها
کاش حداقل کانالیزه شدن رو توضیح میداد
بهزاد بهزاد
۱۳۹۶/۷/۲
اصل ریکی در مورد استفاده از نمادها می‌باشد و در این کتاب هیچ شکلی از نمادها وجود ندارد، کتاب کامل نیست و مجبور شدم یک نسخه زبان اصلی رو دانلود کنم که نمادها رو داشته باشه
پویا پرهیزی
۱۴۰۱/۱۰/۱۹
با سلام و درود خدمت همه دوستان عزیز، کتاب فوق العادع خوبی میباشد، فقط نیازمند تمرین‌ها وتحقیق. ‌های بیشتر و فرا تر از کتاب هست، اگر یک استاد خوب هم باشع ک نورعلانور هست دیگه.
اسماعیل نورانی
۱۴۰۰/۱/۲۶
بنده درزمینه این کتاب مفیدتشریح کنم. ایمان، صداقت، پاک بودن مغرورنبودن دراختیار عام بودن، تمرین کردن دراین زمینه، نکات کلیدی شامل این کتاب مفیداست. که حایزاهمیت است. سپاسگذارم.
مشاهده همه نظرات 53

راهنمای مطالعه کتاب ریکی: روش قدرتمند درمان با انرژی

برای دریافت کتاب ریکی: روش قدرتمند درمان با انرژی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.