معرفی و دانلود کتاب صوتی رهایی

عکس جلد کتاب صوتی رهایی
قیمت:
۴۲,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رهایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رهایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی رهایی

کتاب صوتی رهایی نوشته‌ی ام. سوسا مجموعه‌ای از جملات قصار است که بعد از تجربه‌ی جدایی و از دست دادن یک رابطه‌ی عاطفی می‌تواند تا حدی مرهمی برای غصه‌ها و دلتنگی‌ها باشد و این موضوع را یادآوری کند که این وضعیت با تمام سختی‌اش مانند هر چیز دیگری در زندگی گذرا و موقتی است.

درباره‌ی کتاب صوتی رهایی

عشق به همان اندازه که می‌تواند تجربه‌ای شیرین و شگفت‌انگیز باشد، می‌تواند به یک‌باره تبدیل به سیاه‌چاله‌ای از غم و افسردگی نیز بشود که صاحبش را در دل تاریکی غرق کند. بسیاری از ما تجربه‌ی جدایی‌های دردناک را داشته‌ایم و می‌دانیم این موقعیت تا چه حد می‌تواند بر کیفیت زندگی تأثیر بگذارد و آن را از نظم و روال همیشگی‌اش خارج کند. اگر شما هم درگیر چنین تجربه‌ی تلخی شده‌اید، راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانند به شما کمک کنند در تحمل این شرایط صبورتر باشید. یکی از راه‌های موثر برای این مشکل این است که از سرکوب احساساتتان دست بردارید و اجازه دهید آنچه در قلب و ذهنتان می‌گذرد، مجالی برای بروز پیدا کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی رهایی

کتاب صوتی رهایی (Letting Go) نوشته‌ی ام. سوسا (M. Sosa)، مجموعه‌ای از جملات قصار و یا به بیان بهتر درددل‌هایی عاشقانه از زبان کسی است که خود متحمل درد جدایی و فراق شده. شنیدن این کتاب برای کسانی که درگیر تجربه‌ی جدایی و غم از دست دادن کسی هستند مانند بیان کردن افکار و دلتنگی‌ها با صدای بلند است. جدا از زیبایی و واقعی بودن حس این کلمات، شنیدن آن‌ها باعث می‌شود که احساسات فروخورده‌ی فرد مجالی برای بروز پیدا کنند. این کار در گذراندن این مرحله‌ی دردناک یک قدم ضروری محسوب می‌شود و کمک می‌کند تا سنگینی بار احساسات منفی چون غم و خشم و حسرت، کمی بر شانه‌های فرد دلشکسته سبک‌تر شود.

کتاب صوتی رهایی چهارمین اثر از ام. سوسا است و جملات قصار آن به تلاش برای عبور از درد یک شکست عشقی مربوط می‌شود. نویسنده در این کتاب تلاش کرده تا با بیان کردن و معتبر شمردن احساسات فردی که درگیر این دل‌شکستگی است، به او کمک کند تا از جدال با فکر گذشته خلاص شود و کم‌کم فکرش را روی اتفاقات زمان حال متمرکز کند.

کتاب صوتی رهایی با تلاش نهال سهیلی‌فر به فارسی ترجمه شده و گویندگی آن نیز به عهده‌ی رفیعه پوستی بوده است. نشر صوتی آوانامه و انتشارات مجید، ناشران این کتاب هستند.

کتاب صوتی رهایی برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های جملات قصار عاشقانه از شنیدن این کتاب استقبال خواهند کرد.

در بخشی از کتاب صوتی رهایی می‌شنویم

اگر می‌خواهی کسی را فراموش کنی، نمی‌توانی هر بار که سروکله‌اش پیدا شد دوباره قبولش کنی. هر چه بیشتر در را برایش باز کنی بیشتر از مهربانیت سواستفاده می‌کند. درِ لعنتی را برای همیشه به رویش ببند. تو خیلی وقت پیش همه‌چیز را رها کردی. شاید درک همین مسأله است که برایم دشوار است.

هنری وجود دارد به نام هنر رها کردن. فقط من هنوز در آن خبره نشده‌ام.

طبیعی است که همه‌چیز یک‌باره به سمتت هجوم بیاورد. یک لحظه ناراحتی و لحظه‌ی دیگر خوشحال. احساساتت را آزاد بگذار. با تمام وجود حس کن. اما نگذار حس‌ها نابودت کنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
24 دقیقه
فصل اول: گذشته
20 دقیقه
فصل اول - قسمت دوم
24 دقیقه
فصل دوم: حال
24 دقیقه
فصل دوم - قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی رهایی
نویسنده
مترجمنهال سهیلی فر
راویرفیعه پوستی
ناشر چاپیانتشارات مجید
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی رهایی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی رهایی

برای دریافت کتاب صوتی رهایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.